quote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
En voor Coldplay die Rock Am Ring en Rock Im Park aandoet
Laat die maar lekker op Pinkpop staan. Nietquote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Het speciaal houden na al een aantal jaar z'n afscheidsshow te doenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Kees van Hondt zei net op een publieke Amsterdamse radiozender dat hij er naar neigt om volgend jaar geen Lowlands te doen. Hij wil het speciaal houden. Wel gaat hij waarschijnlijk Sziget doen.
De eerste keer zou ook de laatste zijn. de tweede ook ....quote:Op woensdag 24 november 2010 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Kees van Hondt zei net op een publieke Amsterdamse radiozender dat hij er naar neigt om volgend jaar geen Lowlands te doen. Hij wil het speciaal houden. Wel gaat hij waarschijnlijk Sziget doen.
Ik vond Kees van Hondt ook niet geweldig. Ik was juist niet onder invloed, en dacht dat dat de reden was.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vond Kees van Hondt helemaal niet zo geweldig.Maar ik was wel onder invloed toen, misschien dat dat meespeelde.
Hence het speciaal houden. In de Lima en de eerste keer India wist nog niet heel Lowlands hoe briljant het was.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef AMDB het volgende:
Kees van Hondt klinkt op 'papier' veel geweldiger dan wat ik daar heb meegemaakt vorige keer. Veel meer lol gehad met andere random dingen doen en niet zo geforceerd te zijn
Ik vond iig de disco bij de vietnamees gezelliger.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef AMDB het volgende:
Kees van Hondt klinkt op 'papier' veel geweldiger dan wat ik daar heb meegemaakt vorige keer. Veel meer lol gehad met andere random dingen doen en niet zo geforceerd te zijn
Op Sziget vorig jaar wasquote:Op woensdag 24 november 2010 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Coldplayquote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik vond beide super. Jammer van de security bij de Vietnamees.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:52 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Ik vond iig de disco bij de vietnamees gezelliger.
voordeel is wel: 8 maanden voorpretquote:Op donderdag 25 november 2010 09:52 schreef PiRANiA het volgende:
Morgen zitten we kaartjes te kopen. Apart.
Ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik hoop op Glastonbury-achtige taferelen morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |