Inderdaad 1 kaartje per pas. Bij de ingang wordt het niet gecontroleerd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:56 schreef Brici het volgende:
Vraagje: Hoe gaat dat met een CJP-pas, kan je 1 kaartje kopen? En moet je die pas ook bij je hebben bij het festival?
Danku =)quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Inderdaad 1 kaartje per pas. Bij de ingang wordt het niet gecontroleerd.
Tss, ben ik geen goede vriend niet meer?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Van mij gaan er ook geen echt goede vrienden mee waarschijnlijk, maar zijn toch altijd wel zat bekenden om tent bij te zetten enzo
Dat je het ff weetquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Tss, ben ik geen goede vriend niet meer?
Ik hoop je niet tegen te komen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:36 schreef Peter het volgende:
Peter staat in de EHBO-tent op LL... verwacht ik
Dat kan niet snel genoeg gebeuren, maar meestal na Pinkpop, dus dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Wanneer gaat LWL weer opennnnn?
* gewoonfaye zit nu al in de Lowlands hype
Over het wel of niet uitverkopen zou ik me niet zo druk makenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik bedenk me net dat als ik twee LL kaarten koop ik nog maar 20 euro kan sparen in december. Terwijl ik 250 euro wilde (was vergeten dat zorgverzekering er nog 2x af moet).
Het verkoopt sowieso wel uit toch?Anders zit ik straks misschien met een extra kaartje opgescheept.
Ja nou ik baal even.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:55 schreef TWP het volgende:
[..]
Over het wel of niet uitverkopen zou ik me niet zo druk maken
Gelukkig welquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ze hebben het wel slim gedaan, net na de stufi.
Kunnen ze in december mooi voor 2012 uitverkopenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef vault_tec het volgende:
Denk dat het zondag uitverkocht is, alle mensen die dan twijfelen hebben dan weekend gehad en dus uit geweest. Als ze zuinig aan hebben gedaan is lowlands op eens zo duur niet meer...
Was vorig uhh dit jaar zeer de moeite waard.quote:Op maandag 22 november 2010 20:20 schreef Gitaarmat het volgende:
The Villagers staan er ook wel denk ik.
Dat met die takken is nou wel een keer klaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:12 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Was vorig uhh dit jaar zeer de moeite waard.
http://3voor12.vpro.nl/tv(...)ve+op+lowlands+2010/
Oja en alvast voor de takkenzwaaiers van 2011
Is idd een geldkwestie. Aphex op BLOC.. Is eigenlijk toch een moetje voor me.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's meer een geldkwestie dan een overlapkwestie, neem ik aan. Is toch in Maart?
Doe Lowlands ook maar dan!quote:Arctic Monkeys are pleased to announce they will be performing at Benicassim, Spain in July 2011.Tickets are available from http://tickets.fiberfib.com/
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
En voor Coldplay die Rock Am Ring en Rock Im Park aandoet
Laat die maar lekker op Pinkpop staan. Nietquote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
En voor Coldplay die Rock Am Ring en Rock Im Park aandoet
Het speciaal houden na al een aantal jaar z'n afscheidsshow te doenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Kees van Hondt zei net op een publieke Amsterdamse radiozender dat hij er naar neigt om volgend jaar geen Lowlands te doen. Hij wil het speciaal houden. Wel gaat hij waarschijnlijk Sziget doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |