In ieder geval 120 kijkers...quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Proletariaat het volgende:
Hoeveel luisteraars zou Silverladyradio op dit moment hebben?
Er streamen ook andere radio's mee. En de videostream heeft nu 118 kijkers.quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Proletariaat het volgende:
In elk geval rond de 120 viewersquote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Proletariaat het volgende:
Zo rond de 120 kijkers steeds, luisteraars denk ik wel 10x zoveel.quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Proletariaat het volgende:
zeker 20quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Proletariaat het volgende:
Ik vloog ook van FOK! af... ik heb m'n laptop maar opnieuw opgestart...quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
FOK was weg, ik dacht even dat ik weer een ban had...Petro, je was weer geweldig
De achterban van Naomi zit daar natuurlijk achter, bang dat we te veel stemmen voor Petro verzamelen via de oproepen op FOKquote:Op maandag 22 november 2010 20:12 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik vloog ook van FOK! af... ik heb m'n laptop maar opnieuw opgestart...
Je bent terug. Wat een dag vandaag.quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
FOK was weg, ik dacht even dat ik weer een ban had...Petro, je was weer geweldig
quote:Op maandag 22 november 2010 20:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De achterban van Naomi zit daar natuurlijk achter, bang dat we te veel stemmen voor Petro verzamelen via de oproepen op FOK.
Prachtig dat Petro, speciaal voor jou en Cesar, Poei poei poei zong. Jammer dat Marijke aan het einde nog Pedro zei i.p.v. Petro. Ze begon zo goe.quote:Op maandag 22 november 2010 20:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je bent terug. Wat een dag vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |