DAMN!quote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, hier kan je WEL zien hoe groot een grote Kapsalon is![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hot dang wat een lading saus heequote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Omdat het een ROtterdamse vinding is denk ikquote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef Pien85 het volgende:
Waarom is de kapsalon hier nog niet zo in de verkoop?
naar welk achtergesteld ben jij verhuisd danquote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef Pien85 het volgende:
Waarom is de kapsalon hier nog niet zo in de verkoop?
Ohquote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het een ROtterdamse vinding is denk ik
Vanmiddag in de supermarkt een kindje dat dingen heeeeel netjes vroeg... "mamma mag ik alsjeblieft deze? mama mag ik alsjeblieft deze? mama mag ik alsjeblieft deze?"quote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef suikertaartje het volgende:
Leer ik mijn kind om netjes dingen te vragen, vraagt hij zelfs of hij wel met de groene auto mag spelen
Woon nog steeds in Amstelveen hoorquote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
naar welk achtergesteld ben jij verhuisd dan
Hahaha, slim kindquote:Op maandag 22 november 2010 19:24 schreef Pien85 het volgende:
Vanmiddag in de supermarkt een kindje dat dingen heeeeel netjes vroeg... "mamma mag ik alsjeblieft deze? mama mag ik alsjeblieft deze? mama mag ik alsjeblieft deze?"
En maar wijzen naar alles wat ie zag
Ach, beter dan de 3-jarige die ik laatst in die zelfde supermarkt tegen kwam... die riep naar elke vrouw heel hard "tietuuuuuh!!!"quote:
ja dan kun je het vast wel krijgenquote:Op maandag 22 november 2010 19:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Woon nog steeds in Amstelveen hoor
kiboets heeft nietquote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan kun je het vast wel krijgen![]()
bel de kiboets ofzo
quote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef Pien85 het volgende:
Ach, beter dan de 3-jarige die ik laatst in die zelfde supermarkt tegen kwam... die riep naar elke vrouw heel hard "tietuuuuuh!!!"
quote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, beter dan de 3-jarige die ik laatst in die zelfde supermarkt tegen kwam... die riep naar elke vrouw heel hard "tietuuuuuh!!!"
Ik denk als ik het hier bij de turk zou vragen dat ik een dan een blik krijg van waar heb jij het dan overquote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan kun je het vast wel krijgen![]()
bel de kiboets ofzo
damn idd bij elke toko op just eat en thuisbezorgd geen kapsalon wtfbbqquote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
kiboets heeft nietteminste, niet volgens de site of 't boekje
Ik zei al tegen z'n moeder "zo, dat zit er al vroeg in"quote:
Hebben jullie een Turk?quote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
Ik denk als ik het hier bij de turk zou vragen dat ik een dan een blik krijg van waar heb jij het dan over
Is gewoon nog niet zo doorgebroken hierquote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
damn idd bij elke toko op just eat en thuisbezorgd geen kapsalon wtfbbq
zelfs hier is het al jaren een begripquote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is gewoon nog niet zo doorgebroken hier
daar noemen ze gewoon alles een turkquote:
.quote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zei al tegen z'n moeder "zo, dat zit er al vroeg in"
Wel 2 zelfsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |