abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:16:32 #101
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89053788
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:46 schreef Silenus het volgende:
Ik zou niet meteen met je mail gaan strooien, maar gewoon een leuk berichtje sturen. Als zij je leuk vinden sturen ze wel een interessebericht terug, en dan kun je iets sturen van 'ooohhh ik zie dat je geen full member bent ( O-) *fluitfluit*) dus misschien kun je me mailen of toevoegen op msn: Aikarageileboy@hotmail.com'. Succes gegarandeerd! ^O^
Ben zelf geen voorstander van MSNen, ik ben eigenlijk alleen online als ik op m'n werk zit en dan ben ik er met m'n aandacht toch niet bij. Mijn 'taktiek' was gewoon een kort persoonlijk berichtje sturen met m'n mailadres d'r in. En dan een paar mailtjes heen en weer en dan gewoon wat gaan drinken samen. Ik ga niet eindeloos mailen, en meiden die niet durven afspreken in een kroegje ofzo zijn toch mijn type niet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:03 schreef Lamon het volgende:
Of de raad opvolgen van die 2 gasten hierboven en nooit een date krijgen. :+
Als je in het echt net zo'n zuur type bent verbaast 't me niet dat je zo weinig succes hebt. Enige wat ik jou hier zie doen is anderen afbreken. Weet niet of je dat doet om jezelf beter te laten voelen, maar bij mensen IRL (mannen en vrouwen) werkt dat echt enorm averechts.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:20:14 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89053911
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ben zelf geen voorstander van MSNen, ik ben eigenlijk alleen online als ik op m'n werk zit en dan ben ik er met m'n aandacht toch niet bij. Mijn 'taktiek' was gewoon een kort persoonlijk berichtje sturen met m'n mailadres d'r in. En dan een paar mailtjes heen en weer en dan gewoon wat gaan drinken samen. Ik ga niet eindeloos mailen, en meiden die niet durven afspreken in een kroegje ofzo zijn toch mijn type niet.
Het voordeel wat msn heeft is dat je snel kunt uitvogelen of iemand een beetje ad rem/bijdehand is. (vind ik zelf aantrekkelijk, zal vast niet voor iedereen gelden)
Verder kan wat mailen ook natuurlijk, na een mailtje of 4/5 kan er wel een drankje van af!
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:26:28 #103
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89054135
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef Silenus het volgende:
Het voordeel wat msn heeft is dat je snel kunt uitvogelen of iemand een beetje ad rem/bijdehand is. (vind ik zelf aantrekkelijk, zal vast niet voor iedereen gelden)
Verder kan wat mailen ook natuurlijk, na een mailtje of 4/5 kan er wel een drankje van af!
Ik ben alles behalve adrem op MSN hoor, minder dan in het echt in ieder geval :) Het is gewoon mijn ding niet zo. Mailtjes vind ik leuker, dan kun je tenminste een verhaal vertellen waar je ook ff een paar minuten de tijd voor neemt. En idd na 4 mail max ofzo gewoon wat gaan drinken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:32:47 #104
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89054375
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Catbert het volgende:

Ik ben alles behalve adrem op MSN hoor, minder dan in het echt in ieder geval :) Het is gewoon mijn ding niet zo. Mailtjes vind ik leuker, dan kun je tenminste een verhaal vertellen waar je ook ff een paar minuten de tijd voor neemt. En idd na 4 mail max ofzo gewoon wat gaan drinken.
Nadeel van MSN is dat het zo ontzettend tijdrovend is. Sinds vrijdag een superleuk meisje op msn, maar ben er zo úren zoet mee. Leuk, maar als het om daten gaat is dat niet heel handig.
Overal verstand van.
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:34:04 #105
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89054431
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:32 schreef macondo het volgende:
Nadeel van MSN is dat het zo ontzettend tijdrovend is. Sinds vrijdag een superleuk meisje op msn, maar ben er zo úren zoet mee. Leuk, maar als het om daten gaat is dat niet heel handig.
Ja, zit ik liever die uren gewoon samen aan een biertje / wijntje in de kroeg :) Komt ook bij dat veel meiden van mijn leeftijd (30) gewoon niet echt wat met MSN hebben.
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:35:16 #106
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89054464
Of je belt gewoon na een paar mailtjes. Dan kun je even kletsen en weet je ook meteen of een date kan gaan klikken. (Los van het feit dat er natuurlijk ook een fysieke klik moet zijn)
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:39:36 #107
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89054601
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:35 schreef Silenus het volgende:
Of je belt gewoon na een paar mailtjes. Dan kun je even kletsen en weet je ook meteen of een date kan gaan klikken. (Los van het feit dat er natuurlijk ook een fysieke klik moet zijn)
Eens. En wat betreft die fysieke klik; goeie reden om asap af te spreken. Heb toen aan RP ook 2 dates overgehouden en een van hen was via de mail best spontaan enzo maar IRL echt compleet dichtgeslagen, en ook nog eens behoorlijk dik. Terwijl de ander via de mail vrij kort reageerde en in de kroeg een erg leuke meid, erg lekker (echt een fantastisch figuur) en erg ad-rem bleek te zijn. Vroeg me nadat we gezoend hadden of ze ff aan m'n kont mocht voelen omdat dat wel belangrijk voor d'r was :)
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:46:52 #108
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89054839
Daarom ben ik altijd een beetje huiverig voor alleen wat mailen. Zeker als ik geen grapjes in emails herken wil ik niet afspreken, dan ben ik bang dat ze saai/suf is. Als je belt heb je al wat beter de interactie, op elkaar inspelen, kijken of je elkaars humor begrijpt etc.

Niet iedereen kan even goed mailen en chatten natuurlijk, zeker als je het nauwelijks doet.
  dinsdag 23 november 2010 @ 16:08:04 #109
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89055609
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:46 schreef Silenus het volgende:
Daarom ben ik altijd een beetje huiverig voor alleen wat mailen. Zeker als ik geen grapjes in emails herken wil ik niet afspreken, dan ben ik bang dat ze saai/suf is. Als je belt heb je al wat beter de interactie, op elkaar inspelen, kijken of je elkaars humor begrijpt etc.

Niet iedereen kan even goed mailen en chatten natuurlijk, zeker als je het nauwelijks doet.
Nee man, altijd afspreken. Als ze saai is kun je altijd een of ander kutexcuus verzinnen om weg te moeten. Heb ook een keer een date gehad met een meid waarbij 't meest spannende stuk was dat er een keukenbrandje was bij de Beurs waar wij dus binnen zaten (jou ongetwijfeld bekend als Utregter ;)), voor de rest was 't een saaie doos. En daar had ik 2 avonden ervoor dus al mee gezoend.
pi_89055796
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:16 schreef Catbert het volgende:
MSN kun je iemand juist veel beter op peilen dan via mailtjes. Ik probeer het nu te combineren, dus eerst een paar mailtjes en als ze enigszins aardig/leuk reageert dan probeer ik er een msn gesprekje mee aan te gaan. Nadeel is wel dat de meeste vrouwen op msn (in eerste instantie) hetzelfde reageren. Namelijk ongeinteresseerd en zakelijk. Ik hou van humor en soms een beetje (zelf)spot. Maar vaak wordt dat niet begrepen en dan krijg je antwoorden als 'ja', 'ow oke'. Daar kan ik niet zoveel mee en dan bloedt het al vrij snel dood. Maar sinds ik ben gaan mailen gaat het wel makkelijker om een gesprek vol te houden.

Heb gisteren met dame 2 een tijdje zitten kleppen op msn na eerst een dag of 2 mailen. Opzich zou ik er wel een date aan vast willen knopen maar weet nog niet zeker of ik dat al zo snel moet doen. Jullie spreken telkens van 4 of 5 mailtjes en dan al afspreken maar ik wil vooral een beetje die 'klik' hebben voor ik afspreek. Mijn doelgroep is natuurlijk ook wat jonger nog :P
  dinsdag 23 november 2010 @ 16:15:22 #111
57047 macondo
pi_89055895
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:12 schreef GlenSpey het volgende:

MSN kun je iemand juist veel beter op peilen dan via mailtjes. Ik probeer het nu te combineren, dus eerst een paar mailtjes en als ze enigszins aardig/leuk reageert dan probeer ik er een msn gesprekje mee aan te gaan. Nadeel is wel dat de meeste vrouwen op msn (in eerste instantie) hetzelfde reageren. Namelijk ongeinteresseerd en zakelijk. Maar sinds ik ben gaan mailen gaat het wel makkelijker.

Heb gisteren met dame 2 een tijdje zitten kleppen op msn na eerst een dag of 2 mailen. Opzich zou ik er wel een date aan vast willen knopen maar weet nog niet zeker of ik dat al zo snel moet doen. Jullie spreken telkens van 4 of 5 mailtjes en dan al afspreken maar ik wil vooral een beetje die 'klik' hebben voor ik afspreek.
Je maakt hier een denkfout. De vrouw van je dromen vind je niet digitaal, maar in het echie. Als ze leuk lijkt om wat mee te drinken, moet je dat gewoon doen. Het is alleen vervelend als je ver moet reizen daarvoor - maar dat probleem heb ik nooit zo. (reizen = tijd/geld/energie/gedoe, dus een investering)

quote:
Mijn doelgroep is natuurlijk ook wat jonger nog :P
Hoezo?
Overal verstand van.
  dinsdag 23 november 2010 @ 16:21:19 #112
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89056103
quote:
MSN kun je iemand juist veel beter op peilen dan via mailtjes.
Ik geloof hoe dan ook niet dat je iemand echt kunt peilen zonder iemand IRL te zien. Nonverbale communicatie is onmogelijk via MSN en mail, om nog maar te zwijgen over meiden die op MSN wel weglullen maar IRL gewoon heel introvert zijn. Niks mis mee als je daarvoor gaat, maar dat is echt mijn type niet.

Ik reageer op MSN ook ongeinteresseerd en zakelijk omdat gesprekken op MSN me niet echt interesseren. Daarnaast ben ik ook nog eens aan het werk. Jij gaat een hele beeld ophangen aan haar reactie op MSN terwijl dat waarschijnlijk weinig te maken heeft met hoe ze in het echt is.

quote:
Heb gisteren met dame 2 een tijdje zitten kleppen op msn na eerst een dag of 2 mailen. Opzich zou ik er wel een date aan vast willen knopen maar weet nog niet zeker of ik dat al zo snel moet doen. Jullie spreken telkens van 4 of 5 mailtjes en dan al afspreken maar ik wil vooral een beetje die 'klik' hebben voor ik afspreek. Mijn doelgroep is natuurlijk ook wat jonger nog :P
Die klik krijg je pas IRL, als je de klik daarvoor krijgt is dat omdat je een heel beeld van iemand gevormd heeft op basis van wat je tekstueel binnenkrijgt en wat je eigen ideaalbeeld is. Ik vind mailen pure tijdsverspilling, die info kun je ook uitwisselen IRL. En ik weet niet hoe oud jouw target audience is maar ik denk dat een meid van 20 jaar en ouder op zich geen issue heeft met ergens wat te gaan drinken. Een kroeg is gewoon lekker publiek dus ze hoeft zich nergens zorgen over te maken.
pi_89056659
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:21 schreef Catbert het volgende:
Ik geloof hoe dan ook niet dat je iemand echt kunt peilen zonder iemand IRL te zien. Nonverbale communicatie is onmogelijk via MSN en mail, om nog maar te zwijgen over meiden die op MSN wel weglullen maar IRL gewoon heel introvert zijn. Niks mis mee als je daarvoor gaat, maar dat is echt mijn type niet.

Ik reageer op MSN ook ongeinteresseerd en zakelijk omdat gesprekken op MSN me niet echt interesseren. Daarnaast ben ik ook nog eens aan het werk. Jij gaat een hele beeld ophangen aan haar reactie op MSN terwijl dat waarschijnlijk weinig te maken heeft met hoe ze in het echt is.

Die klik krijg je pas IRL, als je de klik daarvoor krijgt is dat omdat je een heel beeld van iemand gevormd heeft op basis van wat je tekstueel binnenkrijgt en wat je eigen ideaalbeeld is. Ik vind mailen pure tijdsverspilling, die info kun je ook uitwisselen IRL. En ik weet niet hoe oud jouw target audience is maar ik denk dat een meid van 20 jaar en ouder op zich geen issue heeft met ergens wat te gaan drinken. Een kroeg is gewoon lekker publiek dus ze hoeft zich nergens zorgen over te maken.
Als het op RL aankomt ben ik geen held. Zeker in t begin heb ik er vaak moeite mee om iemand te peilen of gelijk uren weg te kletsen. In het verleden ben ik daarom altijd heel erg onderzoekend geweest via internet. Ik probeer inderdaad een beeld te krijgen bij iemand om te weten waar diens interesses enzo liggen. Dan loop ik minder kans om, als het dan eenmaal richting RL gaat, de plank mis te slaan.

En ja goed, voor haar 1000 anderen dat klopt, maar in tegenstelling tot sommige anderen hier heb ik de dates nou ook weer niet voor het oprapen :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:15 schreef macondo het volgende:
Je maakt hier een denkfout. De vrouw van je dromen vind je niet digitaal, maar in het echie. Als ze leuk lijkt om wat mee te drinken, moet je dat gewoon doen. Het is alleen vervelend als je ver moet reizen daarvoor - maar dat probleem heb ik nooit zo. (reizen = tijd/geld/energie/gedoe, dus een investering)

[..]

Hoezo?
Goed punt. Gelukkig woont deze niet al te ver weg (30 km)
Jullie hebben het voornamelijk over vrouwen van rond de 30, ik zoek vrouwen van rond de 20 (ben zelf ook 21.. hoor :P )
  dinsdag 23 november 2010 @ 16:40:30 #114
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89056994
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef GlenSpey het volgende:
Als het op RL aankomt ben ik geen held. Zeker in t begin heb ik er vaak moeite mee om iemand te peilen of gelijk uren weg te kletsen. In het verleden ben ik daarom altijd heel erg onderzoekend geweest via internet. Ik probeer inderdaad een beeld te krijgen bij iemand om te weten waar diens interesses enzo liggen. Dan loop ik minder kans om, als het dan eenmaal richting RL gaat, de plank mis te slaan.
Ja, maar die meid gaat echt niet denken van "oh, op MSN was 'ie zo leuk, nou dan proberen we het maar" ofzo. Nee, die denkt van "meh, dat valt tegen".

quote:
En ja goed, voor haar 1000 anderen dat klopt, maar in tegenstelling tot sommige anderen hier heb ik de dates nou ook weer niet voor het oprapen :P
Ja, dus je bent eager, en dat ruiken ze echt van een kilometer afstand. Dus: eigenlijk moet het je niet zo veel kunnen schelen. Wat dan het beste werkt is of je instelling te veranderen, of te zorgen dat je meer dates hebt. Mij kan het ook niet zo veel schelen als het niks wordt als ik ondertussen nog een scharrel heb lopen ofzo (en ik ben echt geen enorme casanova, ik heb gewoon het idee dat je daten serieel doet losgelaten).

Toen 't uitging met m'n ex ben ik gaan salsadansen. Daar leer je ook veel mensen kennen, en daarnaast is 't iets wat vrouwen nogal aanspreekt. Ook ben ik golfles gaan nemen en heb daar weer mensen leren kennen. Een brede kring van 'kenissen' is naast leuk ook nog eens handig omdat de ook weer vriendinnen hebben die potentieel geinteresseerd zijn. Je vangt meer met een sleepnet dan met een hengel.

quote:
Goed punt. Gelukkig woont deze niet al te ver weg (30 km)
Jullie hebben het voornamelijk over vrouwen van rond de 30, ik zoek vrouwen van rond de 20 (ben zelf ook 21.. hoor :P )
Vrouwen van 30 zijn wat moeilijker omdat ze vaak echt uit zijn op een serieuze relatie. Een meid van 20 is nog niet met kids bezig enzo, meiden van 30 een stuk meer. M'n vriendin is 36 en heeft echt last van ratelende eierstokken :D
pi_89057534
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:40 schreef Catbert het volgende:

Ja, dus je bent eager, en dat ruiken ze echt van een kilometer afstand. Dus: eigenlijk moet het je niet zo veel kunnen schelen. Wat dan het beste werkt is of je instelling te veranderen, of te zorgen dat je meer dates hebt. Mij kan het ook niet zo veel schelen als het niks wordt als ik ondertussen nog een scharrel heb lopen ofzo (en ik ben echt geen enorme casanova, ik heb gewoon het idee dat je daten serieel doet losgelaten).

Daten gaat het best als je al een paar lijntjes of mogelijkheden hebt lopen.
Ben je toch veel losser, het kan je idd veel minder schelen. Als het niet klikt heb je altijd nog die anderen.
Aan de andere kant, je kunt pas echt iets leuks overhouden als je echt voor 1 persoon gaat natuurlijk.
Hangt er een beetje vanaf waar je op uit bent: gewoon lekker scoren, of een vaste relatie.
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:06:08 #116
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89058010
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef Homey het volgende:
Ben je toch veel losser, het kan je idd veel minder schelen. Als het niet klikt heb je altijd nog die anderen.
Aan de andere kant, je kunt pas echt iets leuks overhouden als je echt voor 1 persoon gaat natuurlijk.
Hangt er een beetje vanaf waar je op uit bent: gewoon lekker scoren, of een vaste relatie.
Ja, mocht het echt klikken dan kap ik de rest wel af natuurlijk. Ik dacht dat 't met m'n vriendin ook niet wat zou worden omdat ze 6 jaar ouder is, maar dat bleek dus een misvatting, terwijl ik toen nog eigenlijk niet op een echte relatie zat te wachten.
pi_89058028
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef Homey het volgende:

[..]

Ja dat is idd zo. Ik probeer zelf altijd speltip 17 te hanteren: spreid je kansen :P
Pas als ik meerdere lijntjes heb lopen durf ik sneller in actie te komen. 'Mij een rotzorg dat jij de date niet zo leuk vond... heb toch meer visjes in dezelfde emmer :P'
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:08:23 #118
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89058106
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:06 schreef GlenSpey het volgende:
Ja dat is idd zo. Ik probeer zelf altijd speltip 17 te hanteren: spreid je kansen :P
Pas als ik meerdere lijntjes heb lopen durf ik sneller in actie te komen. 'Mij een rotzorg dat jij de date niet zo leuk vond... heb toch meer visjes in dezelfde emmer :P'
Hanteer indien mogelijk wel postcodescheiding, een andere date tegenkomen in de kroeg tijdens een nieuwe date is genant ;)
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:10:21 #119
57047 macondo
pi_89058192
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef GlenSpey het volgende:
Als het op RL aankomt ben ik geen held. Zeker in t begin heb ik er vaak moeite mee om iemand te peilen of gelijk uren weg te kletsen. In het verleden ben ik daarom altijd heel erg onderzoekend geweest via internet.

Daten via een datingsite is geéé alternatief voor mensen die sociaal anders niet zo mee kunnen komen. Je zal toch écht IRL een indruk moeten maken, daar helpt het helemaal niet dat je lang veilig achter je scherm hebt kunnen zitten in je eigen kamertje.

quote:
Aha.. moeilijk oordelen, toen ik 21 was zo'n decennium geleden had je nog geen datingsites. Maar toen had ik het ook niet "nodig" want kwam dagelijks leuke vrouwen tegen bij studie / kroeg. Maar wie weet was ik er wel heel blij mee geweest toen.
Overal verstand van.
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:13:19 #120
57047 macondo
pi_89058308
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef Catbert het volgende:

Hanteer indien mogelijk wel postcodescheiding, een andere date tegenkomen in de kroeg tijdens een nieuwe date is genant ;)
b) Hou ze ook uit je facebook. Als ze beiden gaan reageren op je foto oid.. moeilijk!
c) Laat ze niet met je iPhone spelen tijdens een date.
Overal verstand van.
pi_89058453
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

:')
pi_89058489
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:10 schreef macondo het volgende:

[..]

Daten via een datingsite is geéé alternatief voor mensen die sociaal anders niet zo mee kunnen komen. Je zal toch écht IRL een indruk moeten maken, daar helpt het helemaal niet dat je lang veilig achter je scherm hebt kunnen zitten in je eigen kamertje.

[..]

Aha.. moeilijk oordelen, toen ik 21 was zo'n decennium geleden had je nog geen datingsites. Maar toen had ik het ook niet "nodig" want kwam dagelijks leuke vrouwen tegen bij studie / kroeg. Maar wie weet was ik er wel heel blij mee geweest toen.
Nee dat snap ik, het maakt het voor mij enkel makkelijker als ik iemand al wat beter ken dan alleen van 3 of 4 mailtjes :P
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:18:42 #123
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89058519
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:13 schreef macondo het volgende:
b) Hou ze ook uit je facebook. Als ze beiden gaan reageren op je foto oid.. moeilijk!
c) Laat ze niet met je iPhone spelen tijdens een date.
Pro-tips, overduidelijk.
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:13:59 #124
57047 macondo
pi_89060415
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:17 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, het maakt het voor mij enkel makkelijker als ik iemand al wat beter ken dan alleen van 3 of 4 mailtjes :P
Nee, het maakt het juist moeilijker. Je maakt zelf een beeld van haar door alle mailtjes en msn gesprekjes - dan is een echte date juist moeilijker. Klinkt meer alsof je niet goed durft..

(en dat is niet raar of zo, het is ook echt spannend / eng)
Overal verstand van.
pi_89062433
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:13 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee, het maakt het juist moeilijker. Je maakt zelf een beeld van haar door alle mailtjes en msn gesprekjes - dan is een echte date juist moeilijker. Klinkt meer alsof je niet goed durft..

(en dat is niet raar of zo, het is ook echt spannend / eng)
Durven wel hoor, maar ik zal de volgende keer dat ik nummer 2 spreek maar eens voorzichtig over een date beginnen dan :)

Trouwens, iemand zin in iets lekkers? NL86685126 :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')