Niet op komen dagen is ook wel extreem lompquote:Op woensdag 24 november 2010 14:16 schreef love_sharon het volgende:
Ow auch ik had nog een afspraak voor vandaag staan die ik helemaal vergeten ben af te zeggen totdat ik een heel geirriteerd smsje kreeg
Maar ook weer niet te lang mee wachten. Als zij jouw wel leuk vindt en jij wacht een tijdje dan denkt ze dat het niet wederzijds is. En als het zo'n mooie meid is die zo goed in de markt ligt als jij beweert, dan is het voor haar een kwestie van zo naar de volgende hoppen.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:19 schreef Homey het volgende:
[..]
eind 20
Nee niet gezoend. Ook niet geprobeerd. Wil hier toch meer uithalen, dan moet je niet gelijk gaan zoenen. Zij was ook niet het type wat zomaar gaat zoenen. Je hebt van die meisjes die wel weten hoe goed ze in de markt liggen en dus je geduld gaan testen. Zon meid moet je ook niet te snel uitnodigen voor een 2e date.
Faalquote:Op woensdag 24 november 2010 14:16 schreef love_sharon het volgende:
Ow auch ik had nog een afspraak voor vandaag staan die ik helemaal vergeten ben af te zeggen totdat ik een heel geirriteerd smsje kreeg
Gewoon droogstrijken.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef Silenus het volgende:
Goed bezig Sharon.Hij betekende zeker erg veel voor je.
Ik moet zo m'n overhemd in twee uur droog zien te krijgen, anders kom ik te laat voor mijn date.Dat wordt veel blazen.
Mee eens, als je het wilt en de mogelijkheid doet zich voor laat je het toch niet voor zo'n reden.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:32 schreef Catbert het volgende:
Ik snap dat "niet gelijk gaan zoenen" dus niet zo eigenlijk. Kan m'n leeftijd (30) zijn hoor, maar hoe weet je anders zeker dat die aantrekkingskracht er is?
[..]
Gewoon droogstrijken.
Ik snap ook best dat meiden niet de eerste keer naar bed willen met een kerel en dat een paar weken uit willen stellen, maar ik vind het ook niet iets 'zeggen' als ze dat uiteindelijk wel wil. Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je als je bij mekaar thuis bent bloedgeil wordt van elkaar en dan verder wil. Seksuele aantrekkingskracht is belangrijk in een relatie, dat was ook een issue bij m'n ex.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:36 schreef love_sharon het volgende:
Mee eens, als je het wilt en de mogelijkheid doet zich voor laat je het toch niet voor zo'n reden.
Ja maar daar ging het niet over. Het was een bewuste keuze niet te snel te willen zoenen. Kan me zo voorstellen dat een dame in kwestie je dan ook een beetje een mietje vindt.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:39 schreef Silenus het volgende:
Soms is er geen mogelijkheid he. Als je 's middags even een caffe latte zit te drinken midden in een cafe en er zit een tafeltje tussen kun je haar niet ineens out of the blue als een of andere Luis Suarez aanvallen voor een liefdesbeetje.
Dat is normaal, maar vrouwen willen dat wel vaak voorkomen. Of ze drinken niet ("want als ik gedronken heb krijg ik zin, dat wil ik voorkomen") of ze willen niet dat je blijft slapen. (want dan kus je ze even in de nek en hebben ze ook zin)quote:Op woensdag 24 november 2010 14:39 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je als je bij mekaar thuis bent bloedgeil wordt van elkaar en dan verder wil.
Ik denk dat die 'bewuste keuze' vooral een keuze was om maar geen blauwtje te hoeven lopen. Maar geen idee, hij krijgt het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het niet over. Het was een bewuste keuze niet te snel te willen zoenen. Kan me zo voorstellen dat een dame in kwestie je dan ook een beetje een mietje vindt.
Of ze gaan wel voor 't handwerk maar niet verder dan dat. En dan in hele enkele gevallen komt 't er later toch vanquote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:
Dat is normaal, maar vrouwen willen dat wel vaak voorkomen. Of ze drinken niet ("want als ik gedronken heb krijg ik zin, dat wil ik voorkomen") of ze willen niet dat je blijft slapen. (want dan kus je ze even in de nek en hebben ze ook zin)
Dat is dan toch haar keuze. Zie het bij mijzelf ook niet op de eerste date gebeuren en zowel dan is het mijn keuze.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is normaal, maar vrouwen willen dat wel vaak voorkomen. Of ze drinken niet ("want als ik gedronken heb krijg ik zin, dat wil ik voorkomen") of ze willen niet dat je blijft slapen. (want dan kus je ze even in de nek en hebben ze ook zin)
Tja. Als je nu een blauwtje loopt dan een week later net zo goed waarschijnlijk. En dan weet je het des te eerder en kun je eerder door naar 't volgende slachtoffer. Heb ook wel blauwtjes gelopen hoor, vriendin-van-vriendin die (dacht ik) de juiste signalen gaf maar toen ik probeerde te zoenen heel verbaasd "wat doe jij nou?" zegt. Oopsquote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat die 'bewuste keuze' vooral een keuze was om maar geen blauwtje te hoeven lopen. Maar geen idee, hij krijgt het voordeel van de twijfel.
Het is hoe dan ook aan de vrouw. Enige wat je als man kun doen is proberen d'r zo opgewonden te krijgen dat ze zo iets heeft van "fuck it"quote:Op woensdag 24 november 2010 14:43 schreef love_sharon het volgende:
Dat is dan toch haar keuze. Zie het bij mijzelf ook niet op de eerste date gebeuren en zowel dan is het mijn keuze.
Ja, maar als je geil bent kun je niet meer rationeel nadenken, dat is het probleem. Ik vind het nu ook logisch om het niet te doen op een eerste date, is allemaal prima, maar als ik naakt lepeltje lepeltje lig denk ik daar toch echt anders over.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:43 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dat is dan toch haar keuze. Zie het bij mijzelf ook niet op de eerste date gebeuren en zowel dan is het mijn keuze.
Als die aantrekkingskracht er is lukt je dat toch wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook aan de vrouw. Enige wat je als man kun doen is proberen d'r zo opgewonden te krijgen dat ze zo iets heeft van "fuck it"
Nouja, je hebt vrouwen met principes en vrouwen-met-principes-die-ineens-fucking-geil-worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:47 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Als die aantrekkingskracht er is lukt je dat toch wel
Daarvoor heb ik altijd mijn favoriete filosoof, Frank E. Rijkaard, paraat om te citeren.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, je hebt vrouwen met principes en vrouwen-met-principes-die-ineens-fucking-geil-worden.
"Owww nee we kunnen niet naar bed, niet nu! *zoenzoen* Aaahh shit ik wil je. Nee het kan niet. Ahhh verdomme"...
Yup. M'n vriendin heeft zich ook wel aan dat princiepe gehouden de eerste nachtquote:Op woensdag 24 november 2010 14:53 schreef Silenus het volgende:
Nouja, je hebt vrouwen met principes en vrouwen-met-principes-die-ineens-fucking-geil-worden.
"Owww nee we kunnen niet naar bed, niet nu! *zoenzoen* Aaahh shit ik wil je. Nee het kan niet. Ahhh verdomme"...
Eh, daar hebben ze toch condooms voor uit gevonden?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yup. M'n vriendin heeft zich ook wel aan dat princiepe gehouden de eerste nachtEn toen moesten we nog een tijdje wachten omdat ze niet meer aan de pil was
Erg herkenbaar jaquote:Op woensdag 24 november 2010 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tja als dat laatste je lukt doe je het als man dan toch goedquote:Op woensdag 24 november 2010 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik altijd mijn favoriete filosoof, Frank E. Rijkaard, paraat om te citeren.
"Je moet sterk zijn om je aan je principes te houden, maar soms moet je nóg iets sterker zijn om je over je principes heen te kunnen zetten"
Geen enorme fan van beiderzijds. Hand en mondwerk is ook leukquote:Op woensdag 24 november 2010 14:58 schreef Neelix het volgende:
Eh, daar hebben ze toch condooms voor uit gevonden?
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:58 schreef Catbert het volgende:
Yup. M'n vriendin heeft zich ook wel aan dat princiepe gehouden de eerste nachtEn toen moesten we nog een tijdje wachten omdat ze niet meer aan de pil was
Niet eerst gaan klagen dat je moest wachten, om vervolgens te melden dat het aan jezelf lagquote:Op woensdag 24 november 2010 15:36 schreef Catbert het volgende:
Geen enorme fan van beiderzijds. Hand en mondwerk is ook leuk
Tru datquote:Op woensdag 24 november 2010 15:44 schreef macondo het volgende:
Niet eerst gaan klagen dat je moest wachten, om vervolgens te melden dat het aan jezelf lag
haha dank je ;-)quote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat die 'bewuste keuze' vooral een keuze was om maar geen blauwtje te hoeven lopen. Maar geen idee, hij krijgt het voordeel van de twijfel.
Het is voor mij geen scoringsdrang, zoenen is leukquote:Op woensdag 24 november 2010 15:55 schreef Homey het volgende:
[..]
haha dank je ;-)
Nee maar ff serieus, ik heb echt zoveel meiden lopen zoenen in mijn leven, die scoringsdrang op de 1e date heb ik niet meer.
Dus ja het was wel bewust dat ik niets probeerde, maar dat ook mijn inschatting van haar. Ik denk dat als ik een 2e date heb, ik veel meer ga weten, want dan wil ik wel zoenen. Als het dan niet van komt weet je zeker dat zij niet fysiek aangetrokken tot je voelt.
Nou, m'n vriendin heeft ook rechten gedaan, en om die nu slim te noemenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:23 schreef GlenSpey het volgende:
Heb hier een rechtenstudente die al op haar 16e een kind heeft gekregen.
Blijkbaar kán het dus wel; enigszins een IQ en op zeer jonge leeftijd al een kind
zeker leuk, tenzij ze niet kan zoenen. Dan is de lol er snel vanaf. maar ja theres only one way to find outquote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is voor mij geen scoringsdrang, zoenen is leuk
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:46 schreef Silenus het volgende:
Nou, geen idee wat de dresscode eigenlijk is op zo'n premiere/gala-ding, maar ik heb gewoon een pak aan met m'n overhemd een beetje open. Wil wel een béétje cool blijven.
Ik ben benieuwd wat voor rare avond dit gaat worden, ajus!
quote:Stropdasdragers aller landen verenigt u: werpt het touw af dat u hindert! Zet uw nek op het spel! Bevrijdt u en waagt u in het openboordenparadijs!
Ik bedoel: Claus zegt, zonder stropdas is cool.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:26 schreef Silenus het volgende:
Die heb ik niet eens bij me.Het diner is pas na de voorstelling, dus zo op a'dam cd's nog wel even een snack naar binnen snaaien.
Zo is het.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:47 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Als die aantrekkingskracht er is lukt je dat toch wel.
Ik vind het maar stomme smoesjes om te zeggen ik wil haar laten wachten blabla dat betekent in bijna alle gevallen dat je te onzeker erover was.
quote:Ik ben hier om een leuk mensen kan vind misschien kan veel
zure matties? que?quote:Ik ben angela en zoek matties
19 jaarquote:Alleenstaande moeder is het zat om afgewezen te worden vanwege mijn lieve zoontje
geen foto en geen profielinfo.. aantrekkelijk aanbod hoorquote:Hai mannen wil je een date?
dus ook opa maakt nog kans!quote:waar je woont maakt niet uit
wat je leeftijd is maakt ook niet uit!
Hahaha, 'hey dame 1! hoe is eh... ehhhm.... euhquote:Op woensdag 24 november 2010 23:04 schreef love_sharon het volgende:
Pas maar op dat als je ze straks ontmoet niet dame 1 of dame 2 noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |