Ik heb een keer van die groffe spelfouten gemaakt met mijn nepprofiel, de spanjaard, portugees, enrique inglesias aka Italiaan en daar hadden de dames geen problemen mee.quote:Op maandag 22 november 2010 20:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik ook!
In dezelfde categorie ontving ik destijds:
[..]
[..]
Ok, jij hoeft dus ook niet meer te posten in dit topic.quote:Op maandag 22 november 2010 20:59 schreef love_sharon het volgende:
Smsje gestuurd naar gala-jongen: Wat vind je van wat er tussen ons is? En hoe zie jij daten met anderen? X
Krijg ik terug: Oke dan ben ik wel de eerste die het zegtVoor mij is dit serieus. Daten met anderen doen we toch allang niet meer? x
Oeps..
Maar verder:
Oeps indeedquote:Op maandag 22 november 2010 20:59 schreef love_sharon het volgende:
Smsje gestuurd naar gala-jongen: Wat vind je van wat er tussen ons is? En hoe zie jij daten met anderen? X
Krijg ik terug: Oke dan ben ik wel de eerste die het zegtVoor mij is dit serieus. Daten met anderen doen we toch allang niet meer? x
Oeps..
Maar verder:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 november 2010 20:59 schreef love_sharon het volgende:
Oeps..
Maar verder:
Oh, was dat het? Die verdomde kortzichtigheid ookquote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef Thornado het volgende:
Snap dat dan! Die jongen is zo onder de indruk van jullie schoonheid en profiel dat hij niet eens zonder te stamelen een berichtje stuurt...!!
...maar hij stuurt er wel een, met heel zijn hart en gevoel!
En jullie dames gunnen hem niet eens een blik waardig...:'(
Romantisch hoor...quote:Op maandag 22 november 2010 20:59 schreef love_sharon het volgende:
Oeps..
Maar verder:
Wel want ik heb wel ervaringen met daten via het internetquote:Op maandag 22 november 2010 21:02 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ok, jij hoeft dus ook niet meer te posten in dit topic.
Veel plezier met je nieuwe liefde!
Hey, ze heeft het in ieder geval niet via Twitter gevraagd.quote:
Daar zou ik het niet zo warm van hebben gekregen hoorquote:Op maandag 22 november 2010 21:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hey, ze heeft het in ieder geval niet via Twitter gevraagd.
met een meisje.quote:
Hij is altijd bezig met vrouwen maar volgens mij niet lang met dezelfdequote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef GForceT1 het volgende:
Hallo allemaal, heb ik nog wat gemist de afgelopen maand?
Ff druk op werk maar nu de sites maar weer eens geopend.
Is Silenus nu al aan de vrouw(en)?
nja, veel meer weet ik ook nietquote:
mmmm....ik ga mijn best doen....quote:Op maandag 22 november 2010 21:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Succes man! Laat je ons weten, op geheel eigen wijze natuurlijk, hoe het is verlopen?
idd, meer dan voornaam en woonplaats weet ik nietquote:
jongedame kan ook nog welquote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hey je noemt het een meisje, how sweet.
Niet? Wat raar! Ik loop ook niet warm voor zulke hippe communicatiemiddelen, maar dat komt misschien ook omdat ik ooit (na een relatie van vier jaar) gedumpt ben via Skypequote:Op maandag 22 november 2010 21:13 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Daar zou ik het niet warm van hebben gekregen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |