Eh, het moge duidelijk zijn dat Silenus niet homo is na al die verhalen....kom jij nou ineens uit de kast?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Silenus.... het valt me als mede utrechtenaar van je tegen dat je geen ontbijt met een eitje voor haar gemaakt hebt..Waar moet dat heen?!
Het moge duidelijk zijn dat Silenus een eitje voor Sharon en haar vriendin moest klaar maken. Nu zijn ze tot een uur of 7 doorgegaan zonder hem. Waar komt het vandaan dat ik hem voor homo uitmaak of er zelf 1 zou zijn? Ik zit nog keurig in de kast!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eh, het moge duidelijk zijn dat Silenus niet homo is na al die verhalen....kom jij nou ineens uit de kast?
Helemaal zoals het wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Komt 'ie.
Goedenmiddag lieverds,
Enz.
dat lijkt wel plagiaat johquote:
Ja die rust van je kennen we wel. Even Paiq aanslingeren en Sil is weer wegquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:39 schreef Silenus het volgende:
Ik ben blij dat ik thuis ben.Maandag etentje in Amsterdam, dinsdag Ajax-Madrid, woensdag galapremière in het nieuwe De La Mar, gisteren zuipen met Sharon...
Nu eindelijk rustttttttttttt
Waarom heb je je date aankondiging van morgen weggehaald ? Heeft ie afgezegd ? (of ze)quote:
ik durf nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom heb je je date aankondiging van morgen weggehaald ? Heeft ie afgezegd ? (of ze)
watje! gewoon gaan! heb ik ook 2 keer gedaan en er is weliswaar niet gezoend ofzo, maar t was wel gezelligquote:
ik ben geen serial dater zoals (bijna) iedereen hier.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Klinkt mij bekent in mijn oren, waarom niet?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik ben geen serial dater zoals (bijna) iedereen hier.
maar een hele goeie vraag...gééééén idee
Gewoon gaan joh, daten is leuk!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef brunette82 het volgende:
vind het vaak zo beladen altijd, als je het een 'date' noemt..
ik zie het meer als een date zonder verwachtingen en dergelijke..
Maar toch hoop je dat het klikt, je date niet zomaar zeg maar..
ik baal ervan als de ander het helemaal romantiseert, terwijl
je elkaar niet eens kent...als de ander maar leuk, gezellig en beetje kletst,
dan is dat toch prima?![]()
de date van morgen gaat er helemaal vanuit dat er een 2e date zal volgen
En toch heb ik het gevoel dat je niet gaat.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En toch heb ik het gevoel dat je niet gaat.
En daarna gewoon gaan natuurlijk!quote:
Gewoon geen date meer noemen...... problem solvedquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:51 schreef brunette82 het volgende:
vind het vaak zo beladen altijd, als je het een 'date' noemt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |