Dit.quote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef bas-beest het volgende:
De tekst op zich is al op het randje van goed fatsoen, maar waarom ook de vorm hetzelfde? Dat is gewoon zielig.
Idd.quote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef bas-beest het volgende:
De tekst op zich is al op het randje van goed fatsoen, maar waarom ook de vorm hetzelfde? Dat is gewoon zielig.
Jij bent de coolste user van Fok!quote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ik vind 'm wel grappig. Tenzij die meneer Montagner achter dat hek daadwerkelijk een concentratiekamp runde moeten die joden niet zo verongelijkt doen.
Staat idd nergens. Blijkbaar lezen sommigen niet verder dan de TT. TT veranderd dus.quote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waar in dat bericht staat dat Joden boos waren? Ik neem even aan dat ieder beschaafd mens hier boos over geworden zou zijn.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G7632IJJVquote:Vliegclub vergelijkt zichzelf met vervolgde joden
Een Italiaanse vliegclub heeft zich de woede van de joodse gemeenschap en van half Italië op de hals gehaald door een op zijn minst wansmakelijke actie.
Uit protest tegen een reeks vliegbeperkingen liet de voorzitter boven de ingang naar de luchthaven van Treviso een bord hangen met daarop Fliegen macht frei. Het lijkt een exacte kopie van het bord boven de toegangspoort van het concentratiekamp van Auschwitz, waar cynisch Arbeit macht frei op stond. Onder druk van onder meer de burgemeester en de voorzitter van de luchthaven heeft de vliegclub het bord moeten verwijderen. Tegen zijn zin: voorzitter Francesco Montagner zegt dat de vliegverboden waarvan hij het slachtoffer is perfect vergelijkbaar zijn met de jodenvervolging.
Stop die idioot maar in een oven dan... wat een randdebiel, ongelooflijkquote:Francesco Montagner zegt dat de vliegverboden waarvan hij het slachtoffer is perfect vergelijkbaar zijn met de jodenvervolging.
Nee.... Maar het is een verwijzing naar zo ongeveer het symbool van de vergassing en andersoortige vernietiging van +- 6 miljoen mensenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:43 schreef vergezocht het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen racisme
Klopt, maar in het OP-artikel wordt racisme genoemd. Fout dus.quote:schreef HLV_Siempre:
[..]
Nee.... Maar het is een verwijzing naar zo ongeveer het symbool van de vergassing en andersoortige vernietiging van +- 6 miljoen mensen
quote:Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef Ringo het volgende:
Dat zeiden ze in Argentinië ten tijde van Videla ook altijd!
Racistische propaganda hoeft niet direct een racistische uiting te zijn denk ik. Sowieso vind ik het ontzettend irrelevant eigenlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:52 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Klopt, maar in het OP-artikel wordt racisme genoemd. Fout dus.
Een geschiedenisboek ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:45 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Nee.... Maar het is een verwijzing naar zo ongeveer het symbool van de vergassing en andersoortige vernietiging van +- 6 miljoen mensen
correctie: de systematische uitroeiing van ± 6 miljoen europese Joden. De overige slachtoffers van deze uitroeiingskampen worden structureel niet meegeteld om de een of andere vreemde reden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:45 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Nou nee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |