Nee.... Maar het is een verwijzing naar zo ongeveer het symbool van de vergassing en andersoortige vernietiging van +- 6 miljoen mensenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:43 schreef vergezocht het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen racisme
Klopt, maar in het OP-artikel wordt racisme genoemd. Fout dus.quote:schreef HLV_Siempre:
[..]
Nee.... Maar het is een verwijzing naar zo ongeveer het symbool van de vergassing en andersoortige vernietiging van +- 6 miljoen mensen
quote:Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef Ringo het volgende:
Dat zeiden ze in Argentinië ten tijde van Videla ook altijd!
Racistische propaganda hoeft niet direct een racistische uiting te zijn denk ik. Sowieso vind ik het ontzettend irrelevant eigenlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:52 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Klopt, maar in het OP-artikel wordt racisme genoemd. Fout dus.
Een geschiedenisboek ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:45 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Nee.... Maar het is een verwijzing naar zo ongeveer het symbool van de vergassing en andersoortige vernietiging van +- 6 miljoen mensen
correctie: de systematische uitroeiing van ± 6 miljoen europese Joden. De overige slachtoffers van deze uitroeiingskampen worden structureel niet meegeteld om de een of andere vreemde reden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:45 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Nou nee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |