Dat moest ik dan weer googlen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben momenteel gewoon zo'n beetje verliefd op Cindy Oudshoorn, en ik denk niet dat het voorlopig over gaat...
Dan zal ik daar helaas niet veel aan kunnen veranderen haha!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben momenteel gewoon zo'n beetje verliefd op Cindy Oudshoorn, en ik denk niet dat het voorlopig over gaat...
Ja voor mij valt het allemaal wel mee met dat heel-jong. En voor Bakfiets al helemaal, natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:28 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat moest ik dan weer googlen.Maar is tenminste een beetje op leeftijd. De rest is allemaal zo jong! Ok, Ellen Page valt binnen de ok-marge (5jr).
Ze is zelfs maar 3 maanden ouder dan ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:28 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat moest ik dan weer googlen.Maar is tenminste een beetje op leeftijd. De rest is allemaal zo jong! Ok, Ellen Page valt binnen de ok-marge (5jr).
quote:
Dezelfde als die op de foto ervoor. Marjolein uit Benelux next topmodel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:56 schreef lezzer het volgende:
Mis ik iets? Wie is die dame in/op die ijssculptuur?
-ik krijg er dorst van-
Oh ja, zie je, dat volg ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dezelfde als die op de foto ervoor. Marjolein uit Benelux next topmodel.
Ik vind Melissa dus het typisch voorbeeld van saaiig buurmeisje om te zien. Bewijst weer dat je als model niet bijzonder moet zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:00 schreef Qebbel het volgende:
Ik was vanaf de eerste seconde voor Melissa. Mooie en toffe meid!
quote:ze heeft de naam van haar vriendin in huge letters pontificaal op haar sleutelbeen getatoeëerd.![]()
Meer grappig dan leuk. Ze zuipt als een dokwerker maar gaat huilen als haar haar geknipt moet.quote:
Mwa, wel een lieverd en een gezelligerd. Maar ze blerde tranen met tuiten toen haar blonde lokjes eraf moesten en weigerde een paar weken later nog 2mm er vanaf te halen. En ze zoop als een bouwvakker, ook tijdens shoots.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh ja, zie je, dat volg ik helemaal niet.
Is ze ook leuk?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:06 schreef Vanyel het volgende:
Maar als ze praat beweegt die mond zo geil, daar wordt een mens gewoon vrolijk van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |