quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:51 schreef Brittie het volgende:
Ik vind Ellen Page trouwens ook wel een schatje!
[ afbeelding ]
koffie?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
Ok, het meisjes is leuk opgedroogd.![]()
En nu?
Nog 4 wekenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
koffie?
Dan duik ik daarna weer lekker de zon in
En NIEMAND reageert hier met droog-natgrappen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
Ok, het meisje is leuk opgedroogd.![]()
En nu?
Heel veel!quote:
Ohhhh Bigoli! Misschien moet ik daar dan ook maar eens heenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En NIEMAND reageert hier met droog-natgrappen?
Wat een braverds!
[..]
Heel veel!
Zo stond er gister best een aantrekkelijk (maar erg jong) meisje broodjes te verkopen bij Bigoli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben momenteel gewoon zo'n beetje verliefd op Cindy Oudshoorn, en ik denk niet dat het voorlopig over gaat...quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:17 schreef Carmy het volgende:
What about Shakira?!![]()
Ga 4 x naar concert in december
Te jong voor een 33jarige zwangere getrouwde vrouw, maar heel acceptabel als bijmeisje voor jou en je liefje hoor!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ohhhh Bigoli! Misschien moet ik daar dan ook maar eens heen. En hoe jong is jong? Ongeveer?
yep....quote:
Ik vond het net te makkelijk.... Inkoppen is leuk maar dan niet op een doel van 200 meter breed en 1000 meter hoogquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En NIEMAND reageert hier met droog-natgrappen?
Wat een braverds!
ff gegoogled op Bigoli maar ik krijg alleen pasta's.quote:[..]
Heel veel!
Zo stond er gister best een aantrekkelijk (maar erg jong) meisje broodjes te verkopen bij Bigoli
Bijmeisje. Hihiquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te jong voor een 33jarige zwangere getrouwde vrouw, maar heel acceptabel als bijmeisje voor jou en je liefje hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |