Yep. Wel eens eerder in blokjes in een salade, maar dus nooit een hele vrucht.quote:
idd kei irri.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef lezzer het volgende:
Dus mijn vrouw mompelt wat. Het ging over iets op de printer.
En ik riep dus "ja godsamme haal nou van die printer af". (er kwam nog een lading achteraan)
Mrs.: ja dat zei ik toch net dat ik dat gedaan had"?
Ik: "Ja mhm mprl hoorde ik"
Mrs: "Ja, ik dee nie kume hoor"
Ik moest toch zo lachen.![]()
Volgens mij alleen leuk voor limburgers
Geeft niet! Ik zat op de laptop. Ik wissel afquote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
idd kei irri.
Hierdoor kan ik vaak niet naar het laatste bericht klikken aangezien ik dan alweer die preview in beeld heb
Ow en Q sorry, had er idd even niet bij nagedacht dat hij op de foon de spoilers gewoon als text neerzet....
Ik wil ook altijd bier bij voetbal! Gelukkig zijn er meer vrouwen die dat hebben dusquote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Brittie het volgende:
abend, dames. Ik zit al voor de buis om Twente-Inter te kijken. Alleen het bier ontbreekt nog. En m'n vrouw.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd bier bij voetbal! Gelukkig zijn er meer vrouwen die dat hebben dus
Als je plechtig belooft dat het niks met clowns wordt geef ik je een kansquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Al bijna weer een nieuw topic. Zal ik 'm kapen? Dan maak ik er weer een clownding van.
Je weet dat ik dat niet kan.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als je plechtig belooft dat het niks met clowns wordt geef ik je een kans
Ik ook. Doodsbang.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar ik heb een schurfthekel aan clowns![]()
![]()
Vanyel ook hoor....
Waar is ze als je haar nodig hebt
Voor jouw gemoedsrust ga ik ook tegen de clowns!!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar ik heb een schurfthekel aan clowns![]()
![]()
Vanyel ook hoor....
Waar is ze als je haar nodig hebt
Ik ook. Vroeger had mijn grootmoeder in de gastenslaapkamer op een plank allerlei enge chinese porceleinen poppen. Daarnaast hing een schilderij van een enge huilende clown met een afgebroken arm.quote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef lezzer het volgende:
Ik zal even naar het toilet ofzo gaan, dan pak ik 'm niet per ongeluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |