SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht ook aan de tweede spoiler.Jij maakt het nog een graadje ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eew. Overreden door een vrachtwagen. Daar was vast weinig van over...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:34 schreef lezzer het volgende:
Ik heb echt niks tegen Polen, maar hier in de regio is volgens mij 9 van de 10 keer het slachtoffer een Pool als het om dodelijke aanrijdingen gaat...
http://www.ed.nl/regio/de(...)p-N279-bij-Asten.ece
Een woord:quote:Op woensdag 24 november 2010 17:15 schreef Avey het volgende:
Wat vindt iedereen nou zo leuk aan die Harry Potter?
Behalve Emma Watson dan
De boeken.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:15 schreef Avey het volgende:
Wat vindt iedereen nou zo leuk aan die Harry Potter?
Behalve Emma Watson dan
Ook niet mis. Uiterlijk wel trouwens, maar fijne stem!quote:
Dat is geen antwoordquote:
Ja ik weet niet naar welk onderdeel van HP je vroeg. Ik vind het gewoon entertainend leesvoer, maar ik lees ook fantasy voor volwassenen..quote:
Het personage is ook gewoon tof. Zo duaal. Permanent persoonlijk conflictquote:Op woensdag 24 november 2010 17:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De boeken.
[..]
Ook niet mis. Uiterlijk wel trouwens, maar fijne stem!
Je kent het woord niet of moest je er gewoon echt bij geweest zijn?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:20 schreef Vanyel het volgende:
Voor deze Limburger niet, ik snap m geloof ik ook niet..
Niet helemaal..........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Fok voorlezen aan vrouwquote:Op woensdag 24 november 2010 18:40 schreef Vanyel het volgende:
Ken t woord niet. De vrouw roept dat je een kreuner hebt, die kent t blijkbaar wel
da's nieuw en kei-irritant.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef Qebbel het volgende:
Nu kan ik dus niet op mn foon fokken tot de volgende pagina. Die spoilert niks.![]()
Ik heb echt zojuist een fok-ontdekking gedaan!! Als je in een topiclijst op iemands naam gaat staan met je muis, dan kan je zien wat diegene gepost heeft in dat topic (dus de eerste of laatste post)!!! Is dit nieuw, of kom ik hier serieus pas na jaren achter!? Wel handig!
Dus eigenlijk zo'n beetje tot het topic dicht isquote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef Qebbel het volgende:
Nu kan ik dus niet op mn foon fokken tot de volgende pagina. Die spoilert niks.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zo'n beetje tot het topic dicht is
*werk van maakt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |