Whut? Why?quote:
Neem die pillen nou effe, wordt vast nog leuker dan Tombo en haar wijntjequote:Op maandag 22 november 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
Whut? Why?
Ik heb nog geen pillen op hoorIk moest alleen lachen om de symptomen, vooralsnog heb ik er nog geen last van namelijk
Of mis ik weer wat? Kan best hoor, ik ben niet zo scherp momenteel.
Ik wilde "achter het NS station" doen. Maar dat paste nietquote:Op maandag 22 november 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
Ik vond de vorige TT toch leuker
Maar bedankt Q, ik zal proberen bij greppels vandaan te blijven![]()
'Achter het CS' had wel gekundquote:Op maandag 22 november 2010 17:49 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde "achter het NS station" doen. Maar dat paste niet
Nee ik moet nu eerst ff snel boodschappen doen (quote:Op maandag 22 november 2010 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Neem die pillen nou effe, wordt vast nog leuker dan Tombo en haar wijntje![]()
En je wordt er ook beter van enzo
Zeg het ze!quote:
www.ah.nlquote:Op maandag 22 november 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik moet nu eerst ff snel boodschappen doen ().
Daarna pas pillen.
Er zit hier geen AHquote:
Niet verdwalen!quote:Op maandag 22 november 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit hier geen AH
Dus tegen de tijd dat dat hier is - als ze hier uberhaupt bezorgen - heb ik al geen honger meer.
Nou heb ik dat sowieso niet al teveel nu, maar ik wil ff lekker wat verse sapjes enzo![]()
Ik ga ff snel, tot zo
Greys, als je wilt dat ik naast een ovenschotel ook bombrieven ofzo door de brievenbus gooi bij bovenstaande etter, dan roep je maar hequote:
Vanwaar anders dat 'achter het station'? Hm? Hm?quote:
Ik zal zinnen op een passende strafquote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, als je wilt dat ik naast een ovenschotel ook bombrieven ofzo door de brievenbus gooi bij bovenstaande etter, dan roep je maar he
Waar blijft 'ie eigenlijk?quote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
Greys, als je wilt dat ik naast een ovenschotel ook bombrieven ofzo door de brievenbus gooi bij bovenstaande etter, dan roep je maar he
Jij wilde niet dat ik langskwam hequote:Op maandag 22 november 2010 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Waar blijft 'ie eigenlijk? [ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat dat jou geen reet uit zou makenquote:Op maandag 22 november 2010 18:00 schreef tombolafan het volgende:
Jij wilde niet dat ik langskwam he
Niet echt, maar als je ZO duidelijk laat merken dat je het niks vindt dan doe ik het nietquote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat jou geen reet uit zou maken
Wat is het eerste woord dat in jou opkomt als je het woord 'greppel' leest?quote:
Mijn stalker begrijpt mij nietquote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
Niet echt, maar als je ZO duidelijk laat merken dat je het niks vindt dan doe ik het niet
Slootquote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het eerste woord dat in jou opkomt als je het woord 'greppel' leest?
'Greppelsloot'?quote:Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sloot
Ben ik nu gezakt voor de APK test?
"raam mevrouw"quote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het eerste woord dat in jou opkomt als je het woord 'greppel' leest?
Hoe ben je dan zwanger geworden?quote:Op maandag 22 november 2010 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen verdorven geest zoals de meesten hier
Kunstmatige inseminatie, like duh.quote:
Dan moet er nog steeds geïnsemineerd worden, dat is behoorlijk verdorvenquote:
Het zou pas echt verdorven zijn als het met paarden sperma gebeurt zou zijnquote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet er nog steeds geïnsemineerd worden, dat is behoorlijk verdorven
Het lijkt wel alsof ze aan het schaken zijnquote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef senesta het volgende:
Ik ben een (slecht) filmpje aan het uploaden maar heb alvast wat beloofde foto's van de katten met hun activity board
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef APK het volgende:
Volgens mij gaan ze straks kattengeesten oproepen
quote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef senesta het volgende:
Ik ben een (slecht) filmpje aan het uploaden maar heb alvast wat beloofde foto's van de katten met hun activity board
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een leuk ding, waar is dat te koop?
een leuk sint kadootje voor de cats![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je geen Sesalootje met kat?quote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hmm, hij is alleen niet goedkoop dat board.
Ik twijfel nog even. De senses rail was hier ook maar 5 minuten leuk.
Iemand nog interesse in die rail voor enkel de verzendkosten? Ik doe er graag een ander een plezier mee.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme, de oven is warm en ik ben te lui om op te staan en die pizza dr in te gooien, maar ik heb wel honger
Zou het wat voor Whoopertje zijn?quote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand nog interesse in die rail voor enkel de verzendkosten? Ik doe er graag een ander een plezier mee.
Nee rundvlees moet lang pruttelenquote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
die goulash is niks voor jou dat vlees is niet zacht genoeg.
Hij was wel lekker.
Ik heb nog geen idee!quote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
Heb een enorm leuk SeSa ideeals mijn collega's ff meewerken
Ik heb een hele leuke site gekregen met allerlei leuke zelfmaak uitdagingen, wel in het Duits. Ik wilde er nog een topic over maken maar dat komt dus nogquote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maak jij eerst maar es een topic danquote:Op maandag 22 november 2010 18:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke site gekregen met allerlei leuke zelfmaak uitdagingen, wel in het Duits. Ik wilde er nog een topic over maken maar dat komt dus nog
http://www.katzenfummelbrett.ch/
Staan echt hele leuke ideeen op. Mochten jullie wat leuks maken, posten jullie het resultaat dan ook?
CZ was volgens mij ook de goedkoopste.quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb CZ en betaal 120 euro of zo, met alleen tandarts aanvullend, en ik mankeer nooit niks nie, wie heeft zin om te kijken of dat goedkoper kan ?
Oh opgelost, slotje, thnx!quote:Op maandag 22 november 2010 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
CZ was volgens mij ook de goedkoopste.
LOLquote:
TR gemaakt.quote:Op maandag 22 november 2010 18:49 schreef senesta het volgende:
Deze nog maar even open in de tussentijd
Ik wilde je een PM sturen maar ik durfde niet meer.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde je een PM sturen maar ik durfde niet meer.
Fritsje.quote:Beste adoptant,
Het spijt ons u te moeten berichten dat Frits gisteren plotseling is
overleden.
Frits de één oog van de opvang.
Even ervoor was hij nog geknuffeld. Zijn tong was blauw, hij is overleden
aan hartfalen.
We gaan deze kanjer,enorm missen.
Wij wensen u dan ook veel sterkte met dit verlies.
En willen u bedanken voor de steun die u Frits gegeven heeft.
Fritsjes hebben gewoon een te groot hart.quote:
Ah neequote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg net mail:
[..]
Fritsje.![]()
Gelukkig heb ik hem een paar weken geleden nog kunnen kroelen en heeft hij een mooie tijd gehad bij DTH, geknuffeld tot het laatste moment.
Ben je trots op me?quote:Op maandag 22 november 2010 18:36 schreef oh-oh het volgende:
Een echte Qwea TT![]()
Ik ben ook gaar, geen zin om te koken, pizza gaat zo de oven in![]()
En dan heb ik het beestje maar een keer of drie gezien en ik moest toch even wat wegslikken toen ik de mail las.quote:
Bijna altijd.quote:
Kan ik me wel voorstellen, ja. Maar bij alles beestjes van DTH zou ik wel dat gevoel hebben idd, dat ze een goed einde hebben gehadquote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan heb ik het beestje maar een keer of drie gezien en ik moest toch even wat wegslikken toen ik de mail las.Maar hij heeft mooie jaren gehad daar en een einde waar ik voor zou tekenen. Lekker rondspelen en dan *plof* uit het leven.
Ik wil ook pizzaquote:Op maandag 22 november 2010 19:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijna altijd.
Damn, die kaas ui pizza is echt gemeen lekker
Ach wat jammer maar het is gelukkig snel gegaan en hij heeft nog een goede verzorging gehad zijn laatste jaren.quote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg net mail:
[..]
Fritsje.![]()
Gelukkig heb ik hem een paar weken geleden nog kunnen kroelen en heeft hij een mooie tijd gehad bij DTH, geknuffeld tot het laatste moment.
Greysje!quote:
Ik merk momenteel nog niets van de AB, maar die heb ik ook pas een half uur geleden genomen (moest bij het eten)quote:Op maandag 22 november 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greysje!Hoe voel je je onder de AB? Ik word de eerste dag altijd nog zieker en daarna heel snel weer goed
Je had trouwens nog niet geantwoord op mijn laatste pm, geen idee of dat nog nodig is, maar het zou nog wel volgens mij
![]()
En maandagavond vind ik altijd een hele slechte tv avond, zo ook vandaag. Ben je al bij met Greys Anatomy?
Oh, gelukkig dan dat je kan slapen straks!quote:Op maandag 22 november 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik merk momenteel nog niets van de AB, maar die heb ik ook pas een half uur geleden genomen (moest bij het eten)En oh, ik ga even je laatste PM zoeken dan
![]()
Met Greys Anatomy loop ik er alweer drie of vier achter ofzo. Misschien dat ik dat even ga bijtrekken inderdaad. En anders heb ik nog Couples Retreat liggen, maar ik weet niet of dat wel een leuke film is? Heb jij die al gezien?
Ja, ik lag er ook afquote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Lagen jullie er net ook af?
@Mletje, heb het even vluchtig gezien, ik ga er morgen even goed naar kijken, thanks
Oh geen idee. Denk dat haar pootje niet heel veel dikker is dan van mijn katten dus dat gaat wel maar ze moet wel echt moeite doen om de bal in beweging te houden. De mijne gaan over de rails liggen dweilen en zijn dan verbaasd dat die bal niet meer beweegtquote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou het wat voor Whoopertje zijn?
Of is ze te groot?
Jup, is dat ook de omg die je zoekt?quote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Lagen jullie er net ook af?
@Mletje, heb het even vluchtig gezien, ik ga er morgen even goed naar kijken, thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Mijn mannen spelen er ook nog steeds mee en Hummer heeft flinke klauwenquote:Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh geen idee. Denk dat haar pootje niet heel veel dikker is dan van mijn katten dus dat gaat wel maar ze moet wel echt moeite doen om de bal in beweging te houden. De mijne gaan over de rails liggen dweilen en zijn dan verbaasd dat die bal niet meer beweegt
Als je niemand anders weet neem ik hem over, ze doet een moord voor eten.quote:Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh geen idee. Denk dat haar pootje niet heel veel dikker is dan van mijn katten dus dat gaat wel maar ze moet wel echt moeite doen om de bal in beweging te houden. De mijne gaan over de rails liggen dweilen en zijn dan verbaasd dat die bal niet meer beweegt
Geef maar aan Eliesquote:Op maandag 22 november 2010 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ElisaB wil 'm ook graag hebben Ml
Tuulk die kattenbeestjes daar issie voor gemaakt.quote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oké, tof van je.
Badjasje is vast iets tussen jullie twee?
Die gast net met z'n betrouwbaarheid, terwijl er een paar tellen eerder "liegt regelmatig" onder zijn naam stondquote:Op maandag 22 november 2010 20:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik bescheur me ook hier
Zal ik morgenavond even bij je langsrijden?quote:Op maandag 22 november 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
Geef maar aan Elies
Oh mits ik 't badjasje mag ophalen
quote:
Ben je gekquote:Op maandag 22 november 2010 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik morgenavond even bij je langsrijden?
Die brokjes krijgt een hondje never nooit uit die rail; de poezen krijgen hier zelfs een per ongeluk verdwaald brokje er niet uitMaar als je het wilt proberen: wees uitgenodigd
![]()
Biologische venkeltheequote:
NON!quote:Op maandag 22 november 2010 21:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
heb je de kauwgomballenthee al geproeft ? dies ook lekker !
quote:Op maandag 22 november 2010 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
NON!
Nee, die durf ik niet aanMaar miss toch ff halen v/d week
Hoessie?!
Wil jij niet even het camerakabeltje halen?quote:Op maandag 22 november 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
Nou, volgens mij heb ik al mijn taken weer volbracht toch?
Ik blijf de hele avond op de bank zitten en ga niks nuttigs doen
waarvandaan en waarnaartoe?quote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil jij niet even het camerakabeltje halen?
Oeh sweetnessquote:
Die zijn viesquote:Op maandag 22 november 2010 21:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Hijs zeker lekker ! durf je best![]()
goed hoor, toen ik laatst de Quality Street doosjes stond uit te pakken moest ik nog aan je denken![]()
en met jou ? wil huisje enzo allemaal lukken ?
Kantoortje naar bankquote:
ahw das altijd zo zonde he als dat gebeurtquote:Op maandag 22 november 2010 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zijn viesIk heb ze gevonden, en gekocht. En ik hoef ze nooit meer
Hier gaat alles wel. Huissie is bijna rond. De hypotheek is nu zo goed als geregeld. 2 dingen die we nog ff moeten aangeven of we die wel of niet willen
En dan isch klah!
jaquote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ahw das altijd zo zonde he als dat gebeurt![]()
Das fijnhopen dat je daar betere buren hebt, of betere wanden
![]()
mietjequote:
Hihi ik loop straks wel zit bones te kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mietjeDas 1,5 uur enkele reis voor mij
OMGquote:Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Nonneke het volgende:
Moet Chico geen nieuwe shoes dit jaar oh-oh ?
![]()
[ afbeelding ]
geen idee alleen hoe te bestellen![]()
Snel dan want het gaat sneeuwenquote:Op maandag 22 november 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
Oh ja, ik moet nep doggy uggs voor m bestellen, anders moet ie straks de hele winter zn panterpatta's aan
Zn panterpatta's staan al klaarquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 22:18 schreef senesta het volgende:
Ik F5 me helemaal suf mensen, waar blijven de F&F gedichten voor de sintwedstrijd?![]()
FOK! Sint gedichten actie!
quote:
Ik houd niet van Monopoly.quote:Op maandag 22 november 2010 22:18 schreef senesta het volgende:
Ik F5 me helemaal suf mensen, waar blijven de F&F gedichten voor de sintwedstrijd?![]()
Nee, ik ga nog niet slapen hoorquote:
Omdat MM dingen navraagt waar jij op dat moment niet bij hebt stil gestaan?quote:Op maandag 22 november 2010 22:27 schreef Qwea het volgende:
godverdommemike werkt me in de stress
Ik was aan het mailen met een tussenpersoon wat het kost om bij hun een ORV af te sluiten. 123 euro nog wat per uur, en dan ligt het aan de tijd die mike nodig heeft om het formulier in te vullen wat de eindkosten zijn.
Zegt mike in ene "Ja brengt ie niet nu die mailtjes in rekening?"
En toen ging ik heel erg twijfelen en stressen. Maar er wordt met geen woord gerept in de mailtjes dat de mailtje ook hieronder vallen. Dus,
Met MM leven is best zwaar
quote:Op maandag 22 november 2010 22:18 schreef senesta het volgende:
Ik neem aan dat je dat expliciet vertelt. En niet als ik jou mail met de vraag wat jullie per uur kosten, dat je dat in rekening brengt.quote:Op maandag 22 november 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Wij brengen mailtjes wel in rekening hoor
Inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat expliciet vertelt. En niet als ik jou mail met de vraag wat jullie per uur kosten, dat je dat in rekening brengt.
Nou, je krijgt een brief met ons uurtarief en onze voorwaarden, en zodra we de zaak in behandeling nemen gaan die in.quote:Op maandag 22 november 2010 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat expliciet vertelt. En niet als ik jou mail met de vraag wat jullie per uur kosten, dat je dat in rekening brengt.
Ja, dat snap ik slimmerd. Zodra je iets in behandeling neemt. Maar dit was enkel een vraag wat het kost om hun als tussenpersoon te nemen bij een ORV. Hij kwam vervolgens met vragen zodat hij ff kon kijken wat het zou kosten ongeveer snelquote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, je krijgt een brief met ons uurtarief en onze voorwaarden, en zodra we de zaak in behandeling nemen gaan die in.
Mails en telefoontjes vallen onder de te verrichten werkzaamheden die onder het uurtarief vallen, dat staat er NIET specifiek in hoor, maar t lijkt me logisch dat je snapt dat dat ook tijd kost
Heb je verstand van ORV?quote:
Dan wordt het pas écht gezellig.quote:Op maandag 22 november 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Greys toch 3 tabletjes codeine genomen?![]()
Hier onverwachts schoonmoeder op bezoek, dus mijn avond begint nu pas
Greys is naar de huisarts geweest en wordt nu volgepropt met doxykuurtje, codeine en neusspray.quote:Op maandag 22 november 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wordt het pas écht gezellig.![]()
Hoe is het eigk met Greysie? Ben je weer aan het werk gegaan vandaag?
Arme Greys.quote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys is naar de huisarts geweest en wordt nu volgepropt met doxykuurtje, codeine en neusspray.
Dus die werkt nog ff niet
Lees dan maar ff terugquote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme Greys.![]()
Ik heb niet teruggelezen: vloog ze vandaag al tegen de (virtuele) muren op?
Is het de moeite waard?quote:
Tuulk, alles wat we tiepen is toch interessant?quote:
4quote:Op maandag 22 november 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuulk, alles wat we tiepen is toch interessant?
Oh, wat leuk! Hummer en Dodgequote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4
Ik ben nu bij 'Ing to the rescue'.
Wauw Zwabquote:Op maandag 22 november 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, ik heb een theepot getekend
[ afbeelding ]
Nou!quote:Op maandag 22 november 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Nou ja, het was dus echt wel nodig dat ze ff langs ging
Q kwam ff buurtenquote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou!![]()
En uiteraard ging het daarna weer over poep.
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben overal klaar mee, maar steeds als ik dat zeg komt er iets bij en nu is het al bijna morgen
Vanaf nu negeer ik allesquote:Op maandag 22 november 2010 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kun je niks laten liggen? Ik ben de rotzooi op mijn tafel en mijn afwas al een week aan het negeren.
Laat het lossssss!quote:Op maandag 22 november 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vanaf nu negeer ik alles
Maar ik kan er niet tegen als bijvoorbeeld op de gamessite veel te weinig nieuws staat, dan ga ik toch maar weer werken
enzo
quote:Op maandag 22 november 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
Serieus... Reclame, en ik heb GEEN idee
Ga ik doenquote:Op maandag 22 november 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat het lossssss!![]()
Eigenlijk moet ik gaan slapen, maar er ligt een poezel onder het tentje en een poezel op mijn voeten.En die hebben me vandaag nog maar een uur gezien, dus ik blijf nog maar even ligen.hangen.
Ik wil ook choco. Vloeibaar of vast, boeit niet, maar ik kan niet weg.quote:Op maandag 22 november 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga ik doenMaar ik wil warme chocomel en Nelis ligt op schoot
En dat blijft niet plakken? Dan ben je echt ver weg.quote:Oh, ik kijk iets over seksverslaving!
Same herequote:Op maandag 22 november 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook choco. Vloeibaar of vast, boeit niet, maar ik kan niet weg.![]()
![]()
Nee, was echt druk bezigquote:En dat blijft niet plakken? Dan ben je echt ver weg.
Arme Droopsel.quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier net weer oorlog![]()
Droop zat in de gang en de rest in de kamer, maar ze wilde daar ook graag heen.
Staat ze, dapper als ze is, bij de bank waar Tom ligt en die viel haar dus zo vanuit het niets aan.
Nu ligt ze weer onder de bank en Tom zit met een dikke staart boos te wezen in de keuken.
Moedeloos worrik dervan
Ik baal daar dan zo van he?quote:Op maandag 22 november 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme Droopsel.![]()
En arme Ing en heer I.
Het is bijna mogguh!quote:Op maandag 22 november 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Neem nog een tramadol Q![]()
Zo, eerst maar ff wat lekkers voor Oepsie maken, met een overdosis Bach Rescue
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 22 november 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik baal daar dan zo van he?![]()
Op zich prima te doen; iedere avond katten switchen, maar het liefst zie ik ze gewoon harmonieus bij elkaar...
Logisch.Had je al een gedragstherapeut geprobeert? Ja he?quote:Op maandag 22 november 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich prima te doen; iedere avond katten switchen, maar het liefst zie ik ze gewoon harmonieus bi
j elkaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 22 november 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Ik ga dat wensen in mn FFgedicht
quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
Ja goffer, nu zie ik ineens ook dat ik een dag achterloop met dat stomme bonenschema
IK STAAK
bonenstaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga slapen
🐙
Ik snap je helemaal. Ik zit me hier al elke dag schuldig te voelen dat de volwassen Redcats en mijn eigen katten niet bij elkaar kunnen en da's maar tijdelijk, Het lijkt me heel moeilijk als het nu al zo lang bezig is.quote:Op maandag 22 november 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich prima te doen; iedere avond katten switchen, maar het liefst zie ik ze gewoon harmonieus bij elkaar...
Nou vrees ik dat ze elkaar sowieso aantrekkelijk vindenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Zwab
@Tombo, ik kijk naar hetzelfde.
Wel apart, daar moeten ze zogenaamd serieus afkicken van hun verslaving, maar ze zitten wel met andere sexverslaafden bij elkaar en ze vinden elkaar nog wel aantrekkelijk ook. Om het nog wat makkelijker te maken ofzo?
En mij niks gebracht?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou vrees ik dat ze elkaar sowieso aantrekkelijk vinden
Ik heb warme chocomel op
Idd heel dapperquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal. Ik zit me hier al elke dag schuldig te voelen dat de volwassen Redcats en mijn eigen katten niet bij elkaar kunnen en da's maar tijdelijk, Het lijkt me heel moeilijk als het nu al zo lang bezig is.![]()
Wel dapper van Droopy dat die nu niet meer zo ontzettend angstig is en sneller herstelt.
Er zitten ook niet echt lelijke mensenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou vrees ik dat ze elkaar sowieso aantrekkelijk vinden
Lekker. En knusquote:Ik heb warme chocomel op
Nee, ik ging niks meer doen en daar hou ik me aanquote:
Exelon geven.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd heel dapper
Weet iemand iets tegen dementie bij katten trouwens?
Ik word redelijk stapelgek van Nelis
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik ging niks meer doen en daar hou ik me aan
Oeh, kan ik dat overal zomaar halen?quote:
Slaap evengoed lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga maar es op bed...wat een kutavond zeg![]()
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen![]()
Als je goed zoekt onder zijn staart dan vind je daar vast zijn volumeknopje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, kan ik dat overal zomaar halen?
Hoewel ik eigenlijk liever niet wil dat het stabiliseert op dit puntIeieieieieieieieiets verder, dat ie niet meer zo krijst
Je moet ook niet te letterlijk naar me luisteren!quote:
* probeert *quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je goed zoekt onder zijn staart dan vind je daar vast zijn volumeknopje.![]()
Je moet ook niet op dat zwarte knopje duwen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* probeert *
* naar de badkamer rent voor pleisters en verband *
En bedankt cat
Dat zeg je nu!quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet ook niet op dat zwarte knopje duwen.
quote:
Wel goed. Behalve dat ik vannacht bijna niet heb geslapen vanwege het vele hoestenquote:
Sorry sollicitant, gaat goed hierquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Wel goed. Behalve dat ik vannacht bijna niet heb geslapen vanwege het vele hoesten![]()
.
En hoe gaat ie met jou?!
Mijn ex wil het huis ineens niet meer verkopen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry sollicitant, gaat goed hier
Getver ook al grieperig?
Hoe gaat het met de verkoop?
Dan kan hij jou toch uitkopen lijkt me? Hij kan je toch niet dwingen daar te blijven wonen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn ex wil het huis ineens niet meer verkopen.
Niet zo goed dus.
Doe het lekker zelluf.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mogguh, gaat die auto's eens van de snelweg duwen daar in 020
* op de fiets stapt *quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mogguh, gaat die auto's eens van de snelweg duwen daar in 020
Ik sowieso niet, want er staat file hierheen hoor ik netquote:
Ja ze zaten een beetje over en weer op elkaar te schieten toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeiesmorges
Haaden jullie dat trouwens gelezen van Noord-Korea?
Gaat weer lekker daar.
Dan ga je vanmiddag? Of is dat geen optie?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet van ongeveer waar de 'a' in Rotterdam staat naar Amsterdam, is toch niet leuk meer
Dat kan, maar ook dat wilt ie niet. Dus eigenlijk dwingt ie mij inderdaad om daar te blijven wonen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan hij jou toch uitkopen lijkt me? Hij kan je toch niet dwingen daar te blijven wonen?
Of je nieuwe suikeroompje koopt hem uit
Uhm, dat lijkt me toch juridisch niet haalbaar voor hem of wel dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kan, maar ook dat wilt ie niet. Dus eigenlijk dwingt ie mij inderdaad om daar te blijven wonen.
Suikeroompje? Wie? Wat? Waar?.
Ja ze waren vanochtend nog bezigquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze zaten een beetje over en weer op elkaar te schieten toch?et afloopt.
Ik las gister dat ze in Egypte ook tig man opgepakt hadden van <insert een of andere politieke partij>, schijnt dat het verkiezingen is daar als wij er zitten![]()
En dat wil in dat soort landen ook nog weleens wat minder gemoedelijk verlopen dan hier
Nee vanmiddag gaan we nog even helpen klussen/verhuizen bij m'n schoonoudersquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan ga je vanmiddag? Of is dat geen optie?
Wat ga je doen?
En dat kan zomaar?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kan, maar ook dat wilt ie niet. Dus eigenlijk dwingt ie mij inderdaad om daar te blijven wonen.
Geluidsdraak toch?quote:Suikeroompje? Wie? Wat? Waar?.
Oh en wat wil hij er dan mee doen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn ex wil het huis ineens niet meer verkopen.
Niet zo goed dus.
Kun je niet met de trein?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee vanmiddag gaan we nog even helpen klussen/verhuizen bij m'n schoonoudersEn vanavond moet ik nog even langs mijn ouders om een extra setje van mijn sleutels op te halen, en dan kan die ik weer afgeven bij een vriend die die katten gaat verzorgen.
Ik heb het serieus vandaag en gister nog drukker dan wanneer ik moet werken
We gaan ff naar een grote sport/outdoorwinkel, die hebben ook heel veel handige dingen voor reizen. Nog ff wat korte broeken en makkelijke loopschoenen halen e.d.
Neh trein is niet echt een optie aangezien ik dus van Amsterdam naar Den Haag moet (klussen), en dat zou nog wel te doen zijn, maar daarna naar Papendrecht en Zwijndrecht. Schiet allemaal niet op met OV joh, en andersom is ook niet echt een optie aangezien we bij haar ouders eten vanmiddagquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je niet met de trein?
En kun je niet iets omdraaien? 's ochtends helpen en 's middags winkelen?
Oh nee, ik bedoelde ook alleen naar Amsterdam met de treinquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neh trein is niet echt een optie aangezien ik dus van Amsterdam naar Den Haag moet (klussen), en dat zou nog wel te doen zijn, maar daarna naar Papendrecht en Zwijndrecht. Schiet allemaal niet op met OV joh, en andersom is ook niet echt een optie aangezien we bij haar ouders eten vanmiddag
Ja hoor, doorgaans is het na de spits minder druk dan in de spitsquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ah nou er is al 100 km verdwenen nu, dus maar es op m'n gemakkie douchen en tanken en hopen dat er dan nog 100 weg is
Dat dacht ik ook, maar doorgaans staat er dan ook geen 260 km meer om 9uur, maar dat bleek ook anders te lopen vandaag. En dan ligt er nog geeneens sneeuw, en vriest het nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoor, doorgaans is het na de spits minder druk dan in de spits
Er was een ongelukquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar doorgaans staat er dan ook geen 260 km meer om 9uur, maar dat bleek ook anders te lopen vandaag. En dan ligt er nog geeneens sneeuw, en vriest het niet
Het een kan natuurlijk best het ander als oorzaak hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er was een ongelukheeft niks met het weer te maken.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:48 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)eenden-cannabis.html
Nou ja
Kan het gaan sneeuwen doordat er een ongeluk is gebeurd dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het een kan natuurlijk best het ander als oorzaak hebben
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan het gaan sneeuwen doordat er een ongeluk is gebeurd dan?
't Lijkt te werken:quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:48 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)eenden-cannabis.html
Nou ja
quote:Wel zouden alle eenden op dit moment in uitstekende gezondheid verkeren.
Sjon moet ook weer es ontwormdquote:
't Zou 'm kunnen helpen ontspannenquote:
Het zou bijna het proberen waard zijn hequote:Op dinsdag 23 november 2010 10:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Zou 'm kunnen helpen ontspannen
Heb jij je medicatie al op voor vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |