Whut? Why?quote:
Neem die pillen nou effe, wordt vast nog leuker dan Tombo en haar wijntjequote:Op maandag 22 november 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
Whut? Why?
Ik heb nog geen pillen op hoorIk moest alleen lachen om de symptomen, vooralsnog heb ik er nog geen last van namelijk
Of mis ik weer wat? Kan best hoor, ik ben niet zo scherp momenteel.
Ik wilde "achter het NS station" doen. Maar dat paste nietquote:Op maandag 22 november 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
Ik vond de vorige TT toch leuker
Maar bedankt Q, ik zal proberen bij greppels vandaan te blijven![]()
'Achter het CS' had wel gekundquote:Op maandag 22 november 2010 17:49 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde "achter het NS station" doen. Maar dat paste niet
Nee ik moet nu eerst ff snel boodschappen doen (quote:Op maandag 22 november 2010 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Neem die pillen nou effe, wordt vast nog leuker dan Tombo en haar wijntje![]()
En je wordt er ook beter van enzo
Zeg het ze!quote:
www.ah.nlquote:Op maandag 22 november 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik moet nu eerst ff snel boodschappen doen ().
Daarna pas pillen.
Er zit hier geen AHquote:
Niet verdwalen!quote:Op maandag 22 november 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit hier geen AH
Dus tegen de tijd dat dat hier is - als ze hier uberhaupt bezorgen - heb ik al geen honger meer.
Nou heb ik dat sowieso niet al teveel nu, maar ik wil ff lekker wat verse sapjes enzo![]()
Ik ga ff snel, tot zo
Greys, als je wilt dat ik naast een ovenschotel ook bombrieven ofzo door de brievenbus gooi bij bovenstaande etter, dan roep je maar hequote:
Vanwaar anders dat 'achter het station'? Hm? Hm?quote:
Ik zal zinnen op een passende strafquote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, als je wilt dat ik naast een ovenschotel ook bombrieven ofzo door de brievenbus gooi bij bovenstaande etter, dan roep je maar he
Waar blijft 'ie eigenlijk?quote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
Greys, als je wilt dat ik naast een ovenschotel ook bombrieven ofzo door de brievenbus gooi bij bovenstaande etter, dan roep je maar he
Jij wilde niet dat ik langskwam hequote:Op maandag 22 november 2010 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Waar blijft 'ie eigenlijk? [ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat dat jou geen reet uit zou makenquote:Op maandag 22 november 2010 18:00 schreef tombolafan het volgende:
Jij wilde niet dat ik langskwam he
Niet echt, maar als je ZO duidelijk laat merken dat je het niks vindt dan doe ik het nietquote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat jou geen reet uit zou maken
Wat is het eerste woord dat in jou opkomt als je het woord 'greppel' leest?quote:
Mijn stalker begrijpt mij nietquote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
Niet echt, maar als je ZO duidelijk laat merken dat je het niks vindt dan doe ik het niet
Slootquote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het eerste woord dat in jou opkomt als je het woord 'greppel' leest?
'Greppelsloot'?quote:Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sloot
Ben ik nu gezakt voor de APK test?
"raam mevrouw"quote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het eerste woord dat in jou opkomt als je het woord 'greppel' leest?
Hoe ben je dan zwanger geworden?quote:Op maandag 22 november 2010 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen verdorven geest zoals de meesten hier
Kunstmatige inseminatie, like duh.quote:
Dan moet er nog steeds geïnsemineerd worden, dat is behoorlijk verdorvenquote:
Het zou pas echt verdorven zijn als het met paarden sperma gebeurt zou zijnquote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet er nog steeds geïnsemineerd worden, dat is behoorlijk verdorven
Het lijkt wel alsof ze aan het schaken zijnquote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef senesta het volgende:
Ik ben een (slecht) filmpje aan het uploaden maar heb alvast wat beloofde foto's van de katten met hun activity board
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |