even een crosspost uit het dreumestopic:
Jan was eergisteren niet lekker, hele avond overgeven tot aan slijm toe omdat er niks meer in zat, beetje vanuit het niets, dag ervoor had z'n vader het, dus ik denk een (onschuldig?) buikgriepje oid. Gisteren wilde hij geen avondeten (witlof ham/kaas, z'n lievelingskostje), pyamapapje ging met moeite voor de helft leeg, ging om zes uur naar bed en sliep tot vanmorgen kwart over negen. Toen had hij schreeuwende honger (logisch) en zat letterlijk trillend van de honger zijn papfles leeg te lurken. Rest van de dag: croissantje ham/kaas weigerde hij; knijpfruit appel/aardbei ging er wel in. één beker drinken, wat chipjes, waarvan hij de helft nog aan ons voerde ook, en wederom avondeten weigeren (patatjes, issie normaal gek op

) omdat ik toch _iets_ naar binnen wilde hebben, fles pap aangeboden; weigering, flesje drinken dito, kwarktoetje idem. Uiteindelijk nog maar een knijpfruit gepakt, dat ging er wel weer in.
Nu ligt hij (wederom zonder pyamapapje want weigering) al een 20 minuten op bed. Hij zei bumba, kreeg bumba en een speen en bleef stil ook toen het ganglicht uitging (wat normaal moet blijven branden). Ik snap even niks meer van m'n kind en wil graag weten wat ik kan doen om hem weer (normaal) te laten eten morgen. Brood etc weigert hij al twee dagen nu, evenals avondeten en z'n pyamapapje ..