abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2010 @ 13:19:43 #201
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89716017
koppoters zijn cool :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_89716061
Bla, kan het zijn dat er (onbewust) iets veranderd is aan dana d'r eetpatroon? Of misschien drinkt ze niet geneoeg?

Sasha, wat knap ^O^
Maar die sieraden vind ik eerlijk gezegd een beetje luguber...

Hier ook een soort van mijlpaal: hij accepteert geen hulp meer bij het naar de wc gaan en veegt nu zelf zijn billen af.
.... met gevoel voor drama....
pi_89716295
Sascha wat knap!!
En dat sieraad :D wat tof :Y

@Kersjes, nee niks veranderd aan dr eetpatroon. En ze drinkt normaal niet zo heel veel..en nu juist iets meer (niet veel verschil hoor) En ze heeft een paar dagen wat minder goed gegeten omdat ze niet helemaal lekker was..maar nu eet ze weer gewoon goed.

En zelfstandig naar de wc gaan, wat goed zeg!
pi_89717089
Sasha, wat knap!

Wat goed dat Devin zichzelf redt op de wc!

Bla, Voor zover ik weet is om de dag, tot 2 keer per dag normaal. Verstopping is wel een typisch peuterkwaaltjes..
Chris zijn verstoppingen zijn in het voorjaar begonnen. Maar die brulde bij elke ontlasting vanwege kloofjes (door antischimmelcreme). En daarna nog een poos psychisch tegenhouden (dus onbewust ophouden, als het eruit moet is het dan hard, dus pijn, dus weer ophouden etc.). Record is 4 of 5 dagen. Daar hebben we via de huisarts lactulose, roosvicee laxo en movicol en verdovende billenzalf voor gebruikt. En nog zit er vaak wel een dag of 2 tussen. Maar het is pijnloos, dus dat is wel een vooruitgang.
pi_89718817
de laatste keer (zondag) was het ook pijnloos..en helemaal niet dik
En ik ben bang dat als ik nu met vanalles aan de slag ga dat ze zometeen diarree krijgt.
Wou de huisarts even bellen voor advies..maar zag op de site staan dat ie tot 3 uur alleen voor spoedgevallen te bereiken is. Dus straks maar even proberen :)

Ik lees op internet inderdaad dat het wel vaker voorkomt bij peuters..zeker als ze bezig zijn met zindelijk worden
pi_89737606
Bla, heb je de huisarts nog gesproken?
  donderdag 9 december 2010 @ 21:35:59 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89737964
Kersjes, wat knap van Devin! :Y
pi_89738887
Ja he, hij vindt zichzelf echt al zo groot ook.
Nu nog als een grote jongen zijn handen wassen, daar heb ik nog net even te vaak strijd over. Ook voor het eten: "Maar ze zijn helemaal niet vies, kijk dan!"
}:|

We gaan zondag naar de voorstelling van Kabouter Plop, hier in de RAI.
Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden, de vorige keer in het theater toen we naar Sesamstraat gingen vond hij het leuk, en heeft hij zich prima gedragen.
Of hij wilde gewoon indruk maken op Linde ;)
In dat geval hebben we zondag een probleem, geen lief meisje dat naast hem zit dit keer, maar zijn evenoude neefje....
pi_89751357
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef Kersjes het volgende:
Bla, heb je de huisarts nog gesproken?
Nee nog niet aangezien mn moeder vlak na mijn post hier smste dat Dana op het potje had gepoept (normale substantie..en zonder problemen)
Dus ik kijk het dit weekend nog even aan en als ze dan nog niet dr normale frequentie terug heeft bel ik maandag even.

Kabouter plop :D wat leuk! Ben benieuwd hoe hij het vindt.
Als het niet goed gaat weet je dat je Linde volgende keer weer mee moet nemen ;)
pi_89756111
Bla, fijn dat het in ieder geval niet helemaal verstopt zit. Misschien nog een beetje opletten voor voldoende vezels (bruin brood/fruit/groente) en vochtinname.
Hier geven bananen soms ook last. Hoe rijper de banaan, hoe minder problemen.

Leuk die voorstellingen! Chris is alleen niet zo'n drukte-mens, dat ging bij K3 niet helemaal goed. Dus nog maar even wachten voor de volgende keer ;)
pi_89756622
ja daar let ik altijd al op..we eten alleen bruin brood en ze eet veel fruit enzo.
Maargoed, ik ga haar voor de zekerheid wat meer proberen te laten drinken, wat dat is altijd wel aan de weinige kant :)
pi_89814911
Ah Deepfreeze, dat komt vanzelf inderdaad wel. Of niet natuurlijk, er zijn ook zat volwassenen die zich niet prettig voelen in zo'n drukke mensenmassa met veel lawaai en gedoe eromheen.

Genoeg drinken is wel een goeie inderdaad. Als je veel vezels eet en te weinig drinkt krijg je het effect dat je nou juist niet wil ;)

We hebben hier de laatste tijd een probleem met aankleden.
Hij wil alleen nog maar bovenkleding met een capuchon dragen. Hij heeft 3 vesten en truien die dat hebben, maar die moeten ook wel eens gewassen en bovendien heeft hij genoeg andere kledingstukken die hij ook gewoon aan moet. Van mij. En dat wil hij niet, we hebben hier elke dag weer strijd over.
De afgelopen maand heb ik veel nieuwe kleren voor hem gekocht (maat 110) geen van allen met capuchon, toen speelde dit nog niet :')
pi_89825813
Ja dat is lastig kersjes.. En hij is ook niet makkelijk te overtuihen dat iets anders hem een hele stoere jongen maakt ofzo?

Ow en het poepprobleem lijkt weer opgelost :)
laatste dagen weer netjes 2x per dag en zonder problemen op de wc of op het potje. Dus zal toch wel met het ziek zijn te maken hebben gehad
  zondag 12 december 2010 @ 11:08:17 #214
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89826750
Bla, fijn dat het weer op de rails zit allemaal.

Tja, stoere jongens hebben een capuchon op he...
Gister heb ik allemaal plaatjes gegoogled van rugby-spelende stoere mannen om hem ervan te overtuigen dat zijn nieuwe shirt met kraagje en strepen echt wel stoer is!
Gelukkig kan ik lullen als Brugman, in het weekend is daar ook de kans voor, maar in de doordeweekse ochtendstress heb ik geen tijd en zin in gezeur en gaat het er niet al te vrolijk aan toe. Werkelijk waar joh, dat gekrijs en gejank... alsof ik hem verplicht om een vuilniszak aan te trekken ofzo 8)7
pi_89835097
Een eigenwijs jochie Kersjes :)
Hier weinig tips, behalve gewoon je brullende peuter zijn kleren aantrekken die jij hebt uitgekozen. Maar hier gebeurd het niet zo vaak..

Hier vanochtend een heel zielig ventje. Werd wakker met oorpijn. Zijn handje op zijn ene oor en af en toe echt goed brullen. Benoemde ook duidelijk steken in zijn oor. Maar na wat neusspray en paracetamol lijkt het aardig bijgetrokken. Hopelijk wordt het geen echte oorontsteking..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 december 2010 @ 18:27:56 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89841321
even een crosspost uit het dreumestopic:

Jan was eergisteren niet lekker, hele avond overgeven tot aan slijm toe omdat er niks meer in zat, beetje vanuit het niets, dag ervoor had z'n vader het, dus ik denk een (onschuldig?) buikgriepje oid. Gisteren wilde hij geen avondeten (witlof ham/kaas, z'n lievelingskostje), pyamapapje ging met moeite voor de helft leeg, ging om zes uur naar bed en sliep tot vanmorgen kwart over negen. Toen had hij schreeuwende honger (logisch) en zat letterlijk trillend van de honger zijn papfles leeg te lurken. Rest van de dag: croissantje ham/kaas weigerde hij; knijpfruit appel/aardbei ging er wel in. één beker drinken, wat chipjes, waarvan hij de helft nog aan ons voerde ook, en wederom avondeten weigeren (patatjes, issie normaal gek op :?) omdat ik toch _iets_ naar binnen wilde hebben, fles pap aangeboden; weigering, flesje drinken dito, kwarktoetje idem. Uiteindelijk nog maar een knijpfruit gepakt, dat ging er wel weer in.

Nu ligt hij (wederom zonder pyamapapje want weigering) al een 20 minuten op bed. Hij zei bumba, kreeg bumba en een speen en bleef stil ook toen het ganglicht uitging (wat normaal moet blijven branden). Ik snap even niks meer van m'n kind en wil graag weten wat ik kan doen om hem weer (normaal) te laten eten morgen. Brood etc weigert hij al twee dagen nu, evenals avondeten en z'n pyamapapje ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 12 december 2010 @ 18:54:47 #217
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89842307
Gewoon eten aanbieden? Of is die te ruim? :D.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 december 2010 @ 18:55:43 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89842343
hij weigert vrijwel alles k_i_m :{ en normaal gesproken is het echt een alles-eter ..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 12 december 2010 @ 18:58:38 #219
14746 k_i_m
pi_89842459
Als ie honger heeft gaat ie vanzelf wel weer eten :).
In my life
Why do I smile
  zondag 12 december 2010 @ 19:17:20 #220
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_89843111
Ik sluit me aan bij Kim, gewoon aanbieden en als Jan honger heeft, zal hij heus wel eten. Ws. is hij toch nog niet helemaal lekker (in zijn maag).
Ik kan hoog of laag springen als Maarten iets niet wilt, dan wil hij het ook echt niet...
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 december 2010 @ 19:23:04 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89843335
hmm morgen maar normale tijd opstaan in ieder geval, (wellicht speelde dat ook een rol vandaag?) en hopen dat hij niet weer zó driftig wordt als z'n pap niet snel genoeg opgediend wordt :')

pi_89844088
Ik zou laten slapen hoor.
Dat doen ze niet voor niks..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 december 2010 @ 20:01:27 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89844833
nee, maar trillen van de honger de volgende ochtend lijkt me ook niet gezond pvoesss ...

zondag 12 december 2010 @ 21:23:35 #224
14746 k_i_m
pi_89849396
Kan ie niet gewoon ziek zijn? Trillen, niet willen eten etc. Misschien moet je anders even met de HAP bellen morgen?
In my life
Why do I smile
pi_89849596
Niet eten als ze ziek zijn is toch niet raar? Ik heb nog nooit een kind dood zien gaan van de honger met eten voor zn neus..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')