abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89849745
Als ik buikgriep heb gehad ga ik ook niet meteen de dag erna een bamischotel eten ofzo. Geef het kind een beschuit en een appel, als hij honger heeft meldt hij zich wel.
On zeh laptop
pi_89850010
Ik denk ook dat hij gewoon nog niet lekker in zijn vel zit. Als hij wel weer honger heeft, dan eet hij vast wel weer.
Dat trillen lijkt me ook niet raar als je de dag ervoor alles eruit gegooid hebt. Maar slaap is toch ook wel belangrijk. Hij wordt wel wakker als hij aan iets voedzaams toe is ;)
In ieder geval: Beterschap!
pi_89850144
Bij ziekte vind ik het altijd belangrijker dat er iets van drinken in gaat dan eten... Je kan echt dagen zonder eten, maar geen dagen zonder drinken. Als je zelf echt alles uitkotst hoef je ook echt geen pyjamapapje te proberen, als water binnen blijft ben je al blij genoeg. Laat het kind lekker uitzieken en als hij wat wilt eten geef dan iets lichts.. Buikgriepje duurt echt geen weken...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 12 december 2010 @ 21:38:54 #229
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89850274
Zolang ze maar blijven drinken, dan is het ok.
Tja en als je het niet vertrouwt bel je de HAP. Dat kunnen wij niet voor je bepalen, dat moet je zelf aanvoelen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 12 december 2010 @ 21:40:51 #230
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89850373
Hee, ik had iets geks net. Mijn kind ging zelf in d'r bed liggen :o.

alleen ging ze er na een kwartier ook weer zelf uit, om hier de boel te verbouwen }:|.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_89850541
DJMO: heeft hij koorts? wat de anderen al zeggen: paar daagjes niet eten geeft niks! selene heeft laatst een week gedaan op bijna niks. die heeft zelfs 3 dagen enkel 's ochtends een ravi-flesje en een paar manderijntjes gedurende de dag gedaan. alstie maar wel drinkt, dan geeft dat niks :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89850820
quote:
Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef k_i_m het volgende:
Hee, ik had iets geks net. Mijn kind ging zelf in d'r bed liggen :o.

alleen ging ze er na een kwartier ook weer zelf uit, om hier de boel te verbouwen }:|.
Ik had afgelopen week zoiets raars, geen kind tussenin. 2x achter elkaar. Ik begon al te juigen...
  zondag 12 december 2010 @ 22:07:25 #233
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89851943
Ze is nu trouwens net alsnog zelf d'r bed ingestapt :o. En slaapt!! :o.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_89852018
Omg!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 december 2010 @ 22:17:58 #235
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89852575
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef simmu het volgende:
DJMO: heeft hij koorts? wat de anderen al zeggen: paar daagjes niet eten geeft niks! selene heeft laatst een week gedaan op bijna niks. die heeft zelfs 3 dagen enkel 's ochtends een ravi-flesje en een paar manderijntjes gedurende de dag gedaan. alstie maar wel drinkt, dan geeft dat niks :*
geen koorts (gelukkig). drinken is ook maar mondjesmaat met wat hij normaal verstouwt op een dag, maar hij houdt het wel binnen ..

thnx all. morgen en dinsdag even aankijken, woensdag zouden we kerstviering en tevens afscheid van z'n huidige psz hebben, in jan. gaat hij naar de nieuwe .. zou beetje jammer zijn als het niet door kon gaan :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89852733
Ziek is ziek. Jammer dan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 december 2010 @ 22:23:49 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89852942
is ook wel zo Ticootje, ik mag toch alleen wel hopen dat het beter gaat zodat we er alsnog heen kunnen?

Over het hiervoor bellen naar de HAP: hij is niet koortsig, niet suf, spuugt niet meer, is gewoon actief, eet alleen niet. Als ik daarvoor de HAP bel lachen ze me uit denk ik ;) Ik zie er ook geen reden toe, ik maakte me alleen een beetje zorgen over het absolute weigeren van (normaal) voedsel ..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89853146
Ja tuurlijk, ik bedoel meer van als het zo is dan is het zo. Je kan er toch niets aan doen, dus waarom druk maken. Zo belangrijk ik het nou ook weer niet. Natuurlijk is het fijner als hij zich morgen een stuk beter voelt, maar als het echt een griep is dan kan hij er rustig een weekje mee zoet zijn.
pi_89853370
Peuters leven van lucht en liefde DJMO, Meike eet ook heel vaak niet, moet ze zelf weten. Ik ga er niet al teveel op in, bij het volgende eetmoment eet ze dan vaak wel weer.

Kersjes, als je nou hem een keuze laat maken uit 3 kledingstukken? Dan heeft hij toch nog een beetje het gevoel dat hij in charge is

Meike heeft afgelopen nacht bij opa en oma geslapen, omdat wij in Zandvoort waren, lekker uitwaaien!
Ze heeft echt mega genoten, lekker alle aandacht, spelletjes spelen, naar CenterParcs op het luchtkussen, gewoon lekker verwend door opa en oma. Ze wou niet naar huis, want ze wou 3 nachtjes blijven! (fijn na het logeerdrama van de laatste keren)
Maar morgen zal ze wel blij zijn, we hebben een kerstboompje voor dr gekocht, een witte, die ze mag versieren met allerlei roze ballen, slingertjes en een vogel met een veertje.

En wat ik zooooooooooooo leuk vindt, ik lees mijn dochter tegenwoordig voor uit Pluk van de Petteflet. Ze vindt het geweldig!! En ik ook! (jeugdsentiment)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 december 2010 @ 22:34:09 #240
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89853638
lucht en liefde zijn hier in overvloed :D ;) ach ja, ik moet me ook niet al te druk maken :)

pi_89853929
Jen eet lekker je kipje op, dat vindt je normaal zo lekker. Nee aardappel (normaal hoeft ze dus echt geen aardappels).
Dus de kipjes bleven liggen, aardappels gingen op en ze pleunderde de bak rauwkost. Nou schiet mij maar lek. Sla?? Jen???
Ontbijten doet ze helemaal niet.. De boterhammen die ik smeer gooi ik 10 van de 10 keer weg. Avondeten is altijd 1 hap en dan is het ikke klaar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 december 2010 @ 14:23:38 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89873327
Pap ging er weer goed in vanmorgen, drinken mwoah, als hij dorst had nam hij een slok. Zo is er wel anderhalve beker naar binnen gegaan. Ook een zakje knijpfruit is op. en nu ligt hij alweer bijna drie uur te slapen. Zo maar eens aardappels schillen en koken. Wellicht blieft hij vanaaf wat gebakken aardappeltjes (thnx voor het idee tico, hij moet ze normaal gesproken ook niet, dus het valt te proberen) :P

maandag 13 december 2010 @ 15:14:20 #243
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_89875489
Pfff wat kunnen sommige mensen toch zemelen zeg! Sluit me helemaal aan bij Tico normaal gesproken qua eten dan. Ze eten als ze willen en zo niet dan niet. Als ze maar drinken in ieder geval.

Maar goed even over E. weten jullie nog dat haar amandelen met spoed eruit ging 22 november? Ja nu die E. knapte maar niet op, at en dronk niet en heeft aan de sonde gehangen en weegt inmiddels weer 11 kilo en eet mondjesmaat weer wat en houdt op de eea manier heel veel slijm vast. Zo vast dat ze het met haar hand eruit probeert te trekken als ze in zo'n hoestbui zit. Het zou zo kunnen zijn dat het naweeen van de kinkhoest zijn dus ze heeft nu ook nog een kuur gekregen en is weer thuis. Toch handiger dan 1 kind in O a/d IJ en 1 in Leiden en dan maar heen en weer tuffen met zijn tweetjes want papa moest iedere avond blijven slapen. Mama huis toe en overdag mocht juist papa weer niet blijven van onze pirnses op de erwt. Kortom we zijn weer thuis en ze doet het weer redelijk en nu nog even bij eten en dan hopen dat die ellende voorbij is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Books op 13-12-2010 15:21:40 ]
pi_89876650
oh, books. ik hoop dat het opknappen doorzet! :*
ik duim heul hard!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89879588
Books :* beterschap, hopen dat ze gauw opknapt.
Fake it till you make it...
  maandag 13 december 2010 @ 17:22:18 #246
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_89880606
Books, beterschap voor E. :*
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_89880634
Wat heftig books, hopelijk knapt ze snel helemaal op
  maandag 13 december 2010 @ 21:46:51 #248
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89894330
Books, ik hoop met je mee!
Moeilijk hoor, jullie gezinsleven wordt zo beïnvloed door al die (chronische) ziekten...
Ik wens jullie allemaal een extra schepje gezondheid toe voor het nieuwe jaar :*

Karin, ik laat hem bij dit soort dingen inderdaad altijd kiezen, Helaas trapt hij er 9 van de 10 keer niet in :')
Klinkt als een lekker weekend trouwens, zowel voor jullie als voor de kinderen! En Pluk is leuk O+

Kabouter Plop gisteren was een succes! Hij heeft leuk meegedaan wanneer het publiek bij de show betrokken werd en bleef netjes op zijn stoel zitten. Dit in tegenstelling tot veel kindjes die gillend de hele zaal door aan het rennen waren. Met de ouders erachteraan...

Oh, en het is vanavond voor het eerst sinds een week dat hij in zijn eigen bed is gaan slapen in plaats van in die van ons. Ik heb net nog even gecheckt, hij is ook niet zelf overgelopen: yeeehahh w/
.... met gevoel voor drama....
pi_89906641
Books, beterschap. Hopelijk knapt E snel op!!

Kersjes, dat klinkt als een plop-succes!
En in eigen bedje slapen is ook tof.
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:05:29 #250
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89906999
Te vroeg gejuichd, 3x raden wie er vannacht rond 'n uur of 2 tussen ons in kwam liggen... En vanaf 4 uur kwam nummer 2 er ook nog bij....
Had ik al gezegd hoe blij ik ben met ons nieuwe brede bed *O*
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')