Zal vast nog wel te redden zijn op de een of andere manier, maar dit is wat er gebeurd(e).quote:Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe gesloopt?
Ik bedoel... wat is er aan gesloopt?
quote:Op maandag 6 december 2010 00:03 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Sjezus man, get a lifeSeriously, wanneer heb je voor het laatst sociaal gedaan?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wazigquote:Op maandag 6 december 2010 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zal vast nog wel te redden zijn op de een of andere manier, maar dit is wat er gebeurd(e).
Standaard 4 gig kaartje heeft +/- een half jaar vlekkeloos gewerkt. Op een gegeven moment, zonder reden geeft hij aan dat het kaartje veilig verwijderd kan worden. Whatever, zal wel, even telefoon uitgezet, batterij eruit, kaartje eruit, kaartje erin. Toestel weer aangezet, nog steeds dezelfde melding.
Later, thuis aangekomen deed ik het kaartje van mijn N95 er eens in, en die werkte prima. Ok, vreemd. Nieuw kaartje besteld, 8gb class6, en gister erin gestopt. Yes, doet het. hup, muziek erop, en een half uur later weer dezelfde melding.
Opnieuw proberen te koppelen via het Instellingen menu heeft ook geen nut, dan geeft hij gelijk weer aan dat hij veilig verwijderd kan worden.
Kaartje in een lezer gestopt, krijg je te zien dat hij geformatteerd moet worden voor hij gebruikt kan worden. Wil ik hem formatteren, zegt hij dat het niet kan
Dus ja, ik zit met nu 2 kaartjes waar ik niets aan heb
En het leukste, mijn 512 kaartje uit mijn N95 doet het in die tussentijd probleemloos._!
Ik lees wel vaker dat een sd kaart het begeven heeft, maar dat wordt dan geweten aan het veelvuldig lezen en schrijven van de kaart bij bv.v gebruik van A2SD. Of dat waar is weet ik niet, maar ik zal er denk ik ook wel vanzelf achter komen aangezien ik dus ook A2DS heb draaien de de Dalvik cache dus op de sd kaart staat. Dan heeft elke nacht een back-up maken van mijn ROM en die opslaan op de sd kaart dus ook geen zin meerquote:Formatting
Resolution: You should NOT format the Flash card if your Camera/MP3 player, etc… does not support any Windows / Mac standard OS File Tables or if your Flash card requires an ID string to be recognized by the OEM device (industry formatted card). Please consult your OEM device manufacturer for details to the use of the Flash media card.
Media is high level pre-formatted prior to shipment; however, if for any reason you need to high level format your media card, follow the procedure outlined below:
1. Double click on the "My Computer" icon.
2. Right click on the drive letter associated with your Kingston Media Reader.
3. NOTE: BE SURE TO SELECT THE CORRECT ICON! The icon for the Media Reader will indicate it is a removable device (e.g. Removable Disk (E:)). Be sure not to inadvertently format the wrong device. Select Format and follow the instructions displayed on screen to format the media.
Formatting Note for Windows XP users: The format utility used for removable flash cards 64 MB or above is set by default to use the FAT32 file system. Most cameras and portable devices will not accept media that has been formatted to the FAT32 file system.
Digital cameras may present one of the following errors:
1. Error message asking to re-format the flash card.
2. Error message that the flash card is not formatted.
3. Error message indicating that the card is anomalous.
There is a pop-up list in the Windows XP formatting utility that allows you to change from FAT32 to the FAT16 file system.
Some cameras may still have problems, if so then the card may need to be re-formatted by the digital camera itself. Be sure to isolate the camera from the computer when formatting the media.
Inderdaad, zo zit ik ook. Op de sites van de fabrikanten is (uiteraardquote:Op maandag 6 december 2010 12:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is wazigIs er bij de fabrikant van de kaart geen tool te vinden om de kaart te formatteren of wat dan ook? Kingston geeft mbt het formatteren de volgende (mijn inziens nutteloze) uitleg:
Die eerste werd redelijk intensief gebruikt, dus er is wat voor te zeggen. Maar een half jaar, dat vind ik wel erg kort...quote:[..]
Ik lees wel vaker dat een sd kaart het begeven heeft, maar dat wordt dan geweten aan het veelvuldig lezen en schrijven van de kaart bij bv.v gebruik van A2SD. Of dat waar is weet ik niet, maar ik zal er denk ik ook wel vanzelf achter komen aangezien ik dus ook A2DS heb draaien de de Dalvik cache dus op de sd kaart staat. Dan heeft elke nacht een back-up maken van mijn ROM en die opslaan op de sd kaart dus ook geen zin meer
Dat had ik 3 weken terug ook.quote:Op maandag 6 december 2010 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zal vast nog wel te redden zijn op de een of andere manier, maar dit is wat er gebeurd(e).
Standaard 4 gig kaartje heeft +/- een half jaar vlekkeloos gewerkt. Op een gegeven moment, zonder reden geeft hij aan dat het kaartje veilig verwijderd kan worden. Whatever, zal wel, even telefoon uitgezet, batterij eruit, kaartje eruit, kaartje erin. Toestel weer aangezet, nog steeds dezelfde melding.
Later, thuis aangekomen deed ik het kaartje van mijn N95 er eens in, en die werkte prima. Ok, vreemd. Nieuw kaartje besteld, 8gb class6, en gister erin gestopt. Yes, doet het. hup, muziek erop, en een half uur later weer dezelfde melding.
Opnieuw proberen te koppelen via het Instellingen menu heeft ook geen nut, dan geeft hij gelijk weer aan dat hij veilig verwijderd kan worden.
Kaartje in een lezer gestopt, krijg je te zien dat hij geformatteerd moet worden voor hij gebruikt kan worden. Wil ik hem formatteren, zegt hij dat het niet kan
Dus ja, ik zit met nu 2 kaartjes waar ik niets aan heb
En het leukste, mijn 512 kaartje uit mijn N95 doet het in die tussentijd probleemloos._!
Hoe bedoel je reparatie in Windows? En om een schijfcontrole moet hij eerst geformatteerd worden, en daarbij geeft hij aan dat hij het formatteren niet kan voltooien...quote:Op maandag 6 december 2010 13:30 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat had ik 3 weken terug ook.
Echten een schijfcontrole en reparatie in Windows uitvoeren did it for me.
Ik zie geen veranderingen tot nu toequote:Op maandag 6 december 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
Iemand al geupdate? En zo ja, wat is er veranderd?
Ik zou het tof vinden als het mijn SD kaart probleem oplostquote:Op maandag 6 december 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
Iemand al geupdate? En zo ja, wat is er veranderd?
Origineel?quote:Op maandag 6 december 2010 18:01 schreef Ireyon het volgende:
Heb toch maar een extra accu gekocht (zit vrijdag ruim 40 uur zonder oplaadmogelijkheden), €35,- viel me nog best mee.
Om verwarring te voorkomen:quote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef Juup© het volgende:
Ik ga Ontbijtkoek zeker proberen, al is het maar om te kijken of het een meerwaarde heeft tov de Custom ROM die ik nu gebruik.
Ik begrijpquote:Op maandag 6 december 2010 19:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Om verwarring te voorkomen:
Gingerbread is NIET de update die nu beschikbaar is.
Ongeveer een maand uit mijn hoofd.quote:Op maandag 6 december 2010 18:32 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe lang duurde het ongeveer na de lancering van FroYo tot deze beschikbaar was op de desire?
[..]
Origineel?
Komt over een paar dagen, aldus iemand op Twitter. Was in het Android topic gepost als ik mij niet vergisquote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een Legend. Ben ik hier vast verkeerd. Is er een apart Legend topic? Kanhem niet vinden.
Ik wil Froyo op m'n legend.
Hmm... Dit weekend maar eens langs de winkel dan, kijken wat die zeggen..quote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef Pandora73 het volgende:
Het SD-kaart probleem heb ik ook gehad in mijn Hero, heeft uiteindelijk geleid tot een vervanging van het moederbord (na 5 kaartjes gemold te hebben). Viel wel onder de garantie trouwens. Maar kost wel een a anderhalve week dat je hem kwijt bent.
Jupquote:Op maandag 6 december 2010 20:03 schreef Ezechielk het volgende:
Komt over een paar dagen, aldus iemand op Twitter. Was in het Android topic gepost als ik mij niet vergis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |