Werkt goed mits je minimaal een class 6 SD kaart hebt. Ik heb een class 4 kaart dus ben even terug gegaan naar de standaard ROM (wel door mij aangepast) en koop eerst een class 10 kaart om er zeker van te zijn dat ik niet weer een trage Desire heb die de Dalvik cache gebruikt die A2SD+ op de sd kaart plaatst. Oké, zelfs met A2SD kun je de Dalvik cache gewoon op je telefoon gebruiken ipv op de sd kaart, maar dat scheelt al gauw zo'n 40MB aan intern geheugen en die gebruik ik liever andersquote:Op maandag 29 november 2010 08:52 schreef Crank het volgende:
Mooi! App2sd werkt denk nu ook wel lekker?
Ik heb leedroid draaien, alle gemakken van rooten maar tochstock ROM.
Oeps sorry, iets verkeerd getypt hierbij alsnog de juistequote:Op zondag 28 november 2010 21:36 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Wie - wat - hoe? 'k Word niet veel wijzer via google
Wat voor abonnement zoek je dan? En waar zie jij dat hem voor 23 euro zou krijgen bij een 1-jarig abonnement?quote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Chandler het volgende:
Ik ben opzoek naar een leuk abon met deze htc maar helaas is alleen vodafone het goedkoopste en dat is nou mijn probleem daar heb ik reeds een abonnementje lopen!
Bij verlengen moet ik ruim 160 euro bij dokken terwijl als ik nieuwe klant wordt (1 jaar abbo) krijg ik um voor maar 23 euro?
Nu zag ik een alternatief van zo'n 40 euro p/m.
http://www.gsmwijzer.nl/gratis/htc/desire/7418
Weet iemand nog een beter alternatief om goedkoop met 1 jaar abbotje aan deze telefoon te komen?
Koop het toestel gewoon los, betalen moet je hem toch..quote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Chandler het volgende:
Ik ben opzoek naar een leuk abon met deze htc maar helaas is alleen vodafone het goedkoopste en dat is nou mijn probleem daar heb ik reeds een abonnementje lopen!
Bij verlengen moet ik ruim 160 euro bij dokken terwijl als ik nieuwe klant wordt (1 jaar abbo) krijg ik um voor maar 23 euro?
Nu zag ik een alternatief van zo'n 40 euro p/m.
http://www.gsmwijzer.nl/gratis/htc/desire/7418
Weet iemand nog een beter alternatief om goedkoop met 1 jaar abbotje aan deze telefoon te komen?
opzeggen duurt een maand, weet niet of ie zo lang wil wachten.quote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef kikoooooo het volgende:
Abo opzeggen, omzetten naar vodafone prepaid, nieuwe vodafone abo afsluiten, nummerbehoud toepassen.
Hehe, ook net gedaanquote:Op woensdag 1 december 2010 14:48 schreef IkWilbert het volgende:
Net Angry Birds seasons update uit de market gedownload, wederom gratis. Kom zo helemaal in de kerst sfeer
Duurt een maand?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
opzeggen duurt een maand, weet niet of ie zo lang wil wachten.
Ik heb zelf gewoon een nieuw abo genomen
Hehe ik vind dat begin plaatje echt hilarisch bij trick or treat. Ga die vogels steeds grappiger vindenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:48 schreef IkWilbert het volgende:
Net Angry Birds seasons update uit de market gedownload, wederom gratis. Kom zo helemaal in de kerst sfeer
Nu ook bezig met downloaden. Ben benieuwd.quote:
Het is gewoon een Andgry Birds Adventkalenderquote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef The6thgate het volgende:
Wel flauw dat je niet gelijk alle levels krijgt
Intelquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is een goede videoplayer voor op Android, die fatsoenlijke bestandsondersteuning heeft (AVI, MP4 enz.)?
Ik loop helemaal bij manquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:28 schreef APK het volgende:
[..]
Intel
Ik dacht dat jij een Nokia 3310 mannetje was
welk soort abo, prijs zegt niet veelquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
HTC Desire is trouwens nog best duur (¤260,-) bij het verlengen naar een 1jarig abbo van ¤30,- bij Vodafone, pff.
Bellen, SMS en Web van 150. Maar ik vind het alsnog best duur.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:42 schreef lekzzz het volgende:
[..]
welk soort abo, prijs zegt niet veel
Ik geloof dat als je verlengd bij dezelfde provider dat de oude voorwaarden dan van kracht blijven, zou je even uit moeten zoeken. Zelf gebruik ik zo'n 600mb per maand, ik kom dus niet aan dat limiet (heb overigens ook geen limiet hoor)quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bellen, SMS en Web van 150. Maar ik vind het alsnog best duur.
Ik twijfel nog. Heb nu sim-only met onbeperkt internet, als ik verleng neem ik met mobiel maar dan heb ik een data-limiet.
Werkt super ja, en ik had de developer gemailed om mms-streaming-support, hij zei dat dat in de volgende release zou zitten, dus dan kan je Ziggo Live-TV kijken op je telefoonquote:
Ah ja, Appbrain, die heb ik allangquote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Oeps sorry, iets verkeerd getypt hierbij alsnog de juiste
Post eens een lijstje met streams danquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:06 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Werkt super ja, en ik had de developer gemailed om mms-streaming-support, hij zei dat dat in de volgende release zou zitten, dus dan kan je Ziggo Live-TV kijken op je telefoon
Waarom zou je bijna 4000 smsjes überhaupt willen bewaren?quote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
Dag desiraarsik heb een vraagje.. Ik heb nu een conversatie met iemand van bijna 4000 smsjes heen en weer, mijn telefoon heeft nogal moeite met laden
nu doet de iPhone gewoon de laatste 200 berichten bijv weergeven en de rest kun je kiezen om te laten zien.. Kan zoiets op de Desire ook? Voor zover ik weet kun je namelijk alleen kiezen om na 200 berichten bijvoorbeeld alles weg te gooien en opnieuw te beginnen?
Je kunt met een sms-backup app de sms'jes via gmail bewaren, een andere oplossing weet ik ook niet.quote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
Dag desiraarsik heb een vraagje.. Ik heb nu een conversatie met iemand van bijna 4000 smsjes heen en weer, mijn telefoon heeft nogal moeite met laden
nu doet de iPhone gewoon de laatste 200 berichten bijv weergeven en de rest kun je kiezen om te laten zien.. Kan zoiets op de Desire ook? Voor zover ik weet kun je namelijk alleen kiezen om na 200 berichten bijvoorbeeld alles weg te gooien en opnieuw te beginnen?
Joh, ga jij nog lekker 25x rooten ipv sociale interactie met dat ding.quote:
Sociale interactie met een telefoonquote:Op zondag 5 december 2010 20:45 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, ga jij nog lekker 25x rooten ipv sociale interactie met dat ding.
Sjezus man, get a lifequote:Op zondag 5 december 2010 14:57 schreef Juup© het volgende:
Gisteren maar eens een full wipe gedaan en een aangepaste LeeDrOiD 2.2f ROM op de Desire geplaatst. Ik heb eerst alle overbodige dingen uit de ROM gesloopt, en er voor mij nuttige dingen ingezet.
Daarna het toestel geheel opnieuw voorzien van de door mij gewenste applicaties e.d.. Was even werk maar draait goed nu. Aangezien ik Sense lekker vind werken heb ik gekozen voor LeeDrOid en daar heb ik nog geen spijt van
Tevens draait de Desire nu op max. 1190Mhz. Wat ik leuk (en misschien ook wel energiebesparend vind), is dat de CPU met deze ROM niet meer alleen schakelt tussen 245Mhz en 998Mhz, maar ook tussenliggende waarden pakt. Dat was mij bij de standaard ROM nog niet opgevallen iig.
De 128 en 385MHz cpu snelheden staan er niet bij, die screenshots was ik vergeten te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua energieverbuik merk ik een hele kleine toename, maar is in principe verwaarloosbaar. Misschien dat als ik apps ga draaien die wel de volle 1190Mhz gebruiken de accu sneller leeg is.
Wel leuk zo een beetje spelen met de Desire. Ik ben mezelf nu aan het verdiepen in het zelf samenstellen van een ROM en die "bakken". Er zijn ROM "kitchens" te vinden op internet, maar ik ben nog niet tevreden met wat ik gezien heb, en ga er al helemaal niet voor betalen dan leer ik het zelf wel
De mogelijke bottleneck in de nabije toekomst, is mijn class4 16GB micro SDHC card. Deze misschien eens vervangen door een class 6 of hoger.
Wel sinds juni oid. We hebben ook allebei whatsapp maar goed, m'n onbeperkt sms wil ik toch houden.quote:
Ik ga hem installeren, ben benieuwd!quote:Op maandag 6 december 2010 09:48 schreef bbfakir het volgende:
Er is een update. Geen idee wat hij doet.
Ik zag hem idd. 29mb, kleine update maar.quote:Op maandag 6 december 2010 09:48 schreef bbfakir het volgende:
Er is een update. Geen idee wat hij doet.
quote:Op maandag 6 december 2010 09:55 schreef Ezechielk het volgende:
Godvergloeiende. Mijn desire heeft nu zijn 2e geheugenkaartje gesloopt
Gloednieuw, nog geen uur in m'n telefoon gezeten.
Hoe gesloopt?quote:Op maandag 6 december 2010 09:55 schreef Ezechielk het volgende:
Godvergloeiende. Mijn desire heeft nu zijn 2e geheugenkaartje gesloopt
Gloednieuw, nog geen uur in m'n telefoon gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |