Ja, dat je een beetje vogeltjes moet schieten, lekker eentonigquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je het nou over Angry bird?
Wat zou je dan willen spelen op een mobieltje? Need for speed? COD Black Ops? Sonic?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, dat je een beetje vogeltjes moet schieten, lekker eentonig.
Nee natuurlijk niet. Maar het mag wel iets meer diepgang hebben. Zoiets als Zelda op de Gameboy/DS ofzo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen spelen op een mobieltje? Need for speed? COD Black Ops? Sonic?
Je bent alleen online als iemand je een bericht verstuurd. Pas dan maakt de server contact met je phonequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef marcel-o het volgende:
Leuk dat whatsapp, maar dan ben je altijd online, en als je m killt, gaat ie weer opstarten.
Hoe zet k dat offline?
Dat heb ik alleen als Whatsapp (ongemerkt) is blijven hangen en dus afgesloten is. Daardoor start Whatsapp niet meer automatisch opnieuw en krijg je pas de berichten door nadat je Whatsapp weer handmatig geopend hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Kloonhommel het volgende:
Krijgt iedereen met whatsapp altijd keurig een melding dat er een bericht is? Af en toe heb ik dat niet en als ik dan whatsapp open krijg ik alsnog de berichten binnen. Zoals nu krijg ik bij het openen van whatsapp een bericht dat om 19u is verzonden.
Je kunt de Outlook mailgegevens invoeren in de Mail app die er standaard op zitquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, hoe kan ik eigenlijk Outlook synchroniseren met mn Jorte Agenda bijv?
Ik zou het fijn vinden als ik mn werk mail zou kunnen lezen, mocht ik dat willen.
Waarom funestquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef Renesite het volgende:
Hoesje werkt ook primaGewoon als je denkt dat hij toch iets meer bescherming moet hebben. Protectors zijn funest.
begin volgend jaarquote:Op maandag 6 december 2010 22:16 schreef koemleit het volgende:
wanneer komt gingerbread voor de desire?
Een folietje eroverheen... ik vind het niks in ieder gevalquote:
Dan sta ik "pingable"quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Je bent alleen online als iemand je een bericht verstuurd. Pas dan maakt de server contact met je phone
Hier werkt het goed, ik moet toegeven dat ik het liever ook niet doe, maar het is dat of een scherm vol krassen en dat wil ik helemaal niet. Ik ben nogal onhandig en de screenprotector is nu al na 2 maanden zwaar bekrast, even een andere opplakken dusquote:Op woensdag 8 december 2010 06:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een folietje eroverheen... ik vind het niks in ieder geval
Zoals ik dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Misschien kan hij niet normaal met dure spullen omgaan?
hihi
Als je 'm goed plakt, zie je er niets van.quote:Op woensdag 8 december 2010 06:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een folietje eroverheen... ik vind het niks in ieder geval
Das met sms toch ook zo?quote:Op woensdag 8 december 2010 07:34 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dan sta ik "pingable"
ik wil niet zichtbaar zijn totdat ik dat wél wil.
Gingerbread is een update op Froyo? Is dat dan android 2.3? Welke bijzondere veranderingen zijn er dan? http://tweakers.net/nieuw(...)-nexus-s-update.htmlquote:
Bronquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |