abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89615238
ik heb de systeemupdate gedownload maar hij wil hem niet installeren ivm te weinig accu :')..

en hij ligt nog wel aan de lader.. nou ja dan maar ff wachten.
  maandag 6 december 2010 @ 23:26:25 #252
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_89615516
Mijn Desire vindt het moeilijk om de tijd te onthouden :{

Hij vraagt continu om de gewenste tijdzone ("Kan de huidige tijdzone niet detecteren. Tik hieronder om een stad te selecteren."). Dat doe ik dus, maar even later vraagt hij er weer om... Ook de weerupdate is niet echt lekker. Hij geeft aan dat ik in Nieuwegein zit, maar ik zit zo'n 50km ten westen daarvan :{
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 6 december 2010 @ 23:31:51 #253
6941 APK
Factual, I think.
pi_89615803
Staat 'ie misschien op GSM only?
Of op manual synch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 7 december 2010 @ 08:01:54 #254
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_89621605
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mijn Desire vindt het moeilijk om de tijd te onthouden :{

Hij vraagt continu om de gewenste tijdzone ("Kan de huidige tijdzone niet detecteren. Tik hieronder om een stad te selecteren."). Dat doe ik dus, maar even later vraagt hij er weer om... Ook de weerupdate is niet echt lekker. Hij geeft aan dat ik in Nieuwegein zit, maar ik zit zo'n 50km ten westen daarvan :{
Gebeurt bij mij ook wel eens, maar eigenlijk alleen als ik ergens geen dataverbinding heb...
Don't let my username fool you...
  dinsdag 7 december 2010 @ 08:12:59 #255
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_89621699
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2010 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is die mysterieuze update naar 2.29.405.2 inderdaad, ik merk geen verschillen en kan nergens een changelog vinden?
Ik zie na die update in de market in elk geval een 'related' tabje. Die is toch nieuw of niet?
pi_89622172
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Fenomeno het volgende:
Ben van plan om zo'n ding te bestellen, echter een vraagje.

Ik ben nogal onhandig (lees: lomp) en m'n telefoon valt nogal vaak, hoe goed kan dit apparaat daar tegen?
Kan ie prima tegen. De mijne is al vaak gestuiterd, werkt nog prima :Y
pi_89622182
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 08:12 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Ik zie na die update in de market in elk geval een 'related' tabje. Die is toch nieuw of niet?
Nope, die was er ook al zonder de firmware update, is er afgelopen weekend bijgekomen (maar is idd wel nieuw!)
pi_89622805
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee. Boeiend. Het is een gebruiksartikel
ben ik op zich wel met je eens hoor, maar hij is zichtbaar wanneer het scherm aanstaat en daarom vind ik het kut. Paar krasjes er op kan me verder niet zoveel schelen, hij is er om te gebruiken. Maar nu zet ik het scherm aan en zie je het een beetje vervormen.

Net een maandje oud, nooit bij iets anders in de zak ...
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_89627740
als ik ff tussendoor mag kapen: Wat is nou alle ophef over dat ángrybirds wat ik zowel hier als in de Apple SC TT lees? :? Is dat iets byzonders dat het zovaak genoemd wordt of gewoon weer een hype die even de kop opsteekt.. :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:59:18 #260
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89628790
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef rubje het volgende:
als ik ff tussendoor mag kapen: Wat is nou alle ophef over dat ángrybirds wat ik zowel hier als in de Apple SC TT lees? :? Is dat iets byzonders dat het zovaak genoemd wordt of gewoon weer een hype die even de kop opsteekt.. :{
Ga t eens spelen zou k zeggen (t is n spelletje idd)... t is populair, leuk, maar grotendeels hype idd.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  dinsdag 7 december 2010 @ 13:12:15 #261
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_89629242
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 12:59 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ga t eens spelen zou k zeggen (t is n spelletje idd)... t is populair, leuk, maar grotendeels hype idd.
Man, het is fucking verslavend :P Als je eenmaal begint, kun je niet meer stoppen.
pi_89629310
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:12 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Man, het is fucking verslavend :P Als je eenmaal begint, kun je niet meer stoppen.
:')

overdrijven is ook een vak.
pi_89632798
Ik heb me baan, school, vriendin gedumpt alles voor Angry birds jonguh
rice rice baby tututututedudududum
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:23:32 #264
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_89636575
Angry Birds is leuk, maar verslavend? Nee.
Trouwens, Fruit Ninja, wat is daar de ophef eigenlijk over? Allemaal 5 sterren-reviews, terwijl het enige wat je kan doen is een streepje door fruit trekken? Serieus? Misschien mis ik iets geweldigs, maar qua functie verschilt het niet veel van een fart-app...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:30:56 #265
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_89636834
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:14 schreef koemleit het volgende:

[..]

:')

overdrijven is ook een vak.
Het is gewoon een briljant spelletje :Y Mijn vriendin (die beweerde totaal niets om spelletjes te geven) vraagt me ook al steeds om mijn telefoon zodat ze Angry Birds kan spelen :')
pi_89641033
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:12 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Geen moeite mee gelukkig :)
pi_89641394
Verslavend vind ik het ook niet. Wel het perfecte spelletje voor in de trein of als je op de wc zit :+
Too much is never enough!
pi_89645434
Krijgt iedereen met whatsapp altijd keurig een melding dat er een bericht is? Af en toe heb ik dat niet en als ik dan whatsapp open krijg ik alsnog de berichten binnen. Zoals nu krijg ik bij het openen van whatsapp een bericht dat om 19u is verzonden.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_89645910
Over AngryBirds: ik als ernstig-anti-Apple persoon heb vandaag AngryBirds op de iPad gezien... Zo dan! :o
Ze (NRC en nrc.next) geven nu zelfs een iPad weg bij een tweejarig abonnement op die kranten... En ik zit het nog serieus te overwegen ook.
Pokkevogels! :X

(En nee, natuurlijk is dat niet de enige overweging voor de eventuele aankoop van een iPad, maar het komt wel in het rijtje "pro's" te staan. In het rijtje "cons" staan dan dingen als prijs, en Apple. Maar goed. Het is hier een Android-topic he ;) )

Ik jat ook steeds de Desire van mijn O+ nu, want op mijn Hero loopt het dus voor geen meter. Gelukkig is hij ziek en ligt dus steeds te slapen, kan ik lekker mijn gang gaan O-)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_89646010
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Pandora73 het volgende:
Over AngryBirds: ik als ernstig-anti-Apple persoon heb vandaag AngryBirds op de iPad gezien... Zo dan! :o
Ze (NRC en nrc.next) geven nu zelfs een iPad weg bij een tweejarig abonnement op die kranten... En ik zit het nog serieus te overwegen ook.

(En nee, natuurlijk is dat niet de enige overweging voor de eventuele aankoop van een iPad, maar het komt wel in het rijtje "pro's" te staan. In het rijtje "cons" staan dan dingen als prijs, en Apple. Maar goed. Het is hier een Android-topic he ;) )

Ik jat ook steeds de Desire van mijn O+ nu, want op mijn Hero loopt het dus voor geen meter. Gelukkig is hij ziek en ligt dus steeds te slapen, kan ik lekker mijn gang gaan O-)
Reken eens even hoeveel voordeel je dat oplevert (of beter gezegd, je betaalt de iPad zelf).
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:05:21 #271
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89646065
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Reken eens even hoeveel voordeel je dat oplevert (of beter gezegd, je betaalt de iPad zelf).
Juist en er zaten nog wat addertjes onder het gras dacht ik :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89646105
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Juist en er zaten nog wat addertjes onder het gras dacht ik :Y
Ja, dat is echt een belachelijke 'aanbieding'.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:10:38 #273
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89646415
Nou ik denk: ik check eens ff een filmpje van dat spel op youtube, als het zo tof is. Maar jezus, wat een kutspel :'). Het hele principe komt uit het MS-DOS tijdperk (Gorillas FTW), dus origineel is het ook niet. Dat mensen dit tof vinden 8)7.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_89646590
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Bart het volgende:
Nou ik denk: ik check eens ff een filmpje van dat spel op youtube, als het zo tof is. Maar jezus, wat een kutspel :'). Het hele principe komt uit het MS-DOS tijdperk (Gorillas FTW), dus origineel is het ook niet. Dat mensen dit tof vinden 8)7.
Heb je het nou over Angry bird? }:|
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_89646608
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Pandora73 het volgende:

http://www.geenstijl.nl/m(...)ijeugd_misleide.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')