Gebeurt bij mij ook wel eens, maar eigenlijk alleen als ik ergens geen dataverbinding heb...quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mijn Desire vindt het moeilijk om de tijd te onthouden
Hij vraagt continu om de gewenste tijdzone ("Kan de huidige tijdzone niet detecteren. Tik hieronder om een stad te selecteren."). Dat doe ik dus, maar even later vraagt hij er weer om... Ook de weerupdate is niet echt lekker. Hij geeft aan dat ik in Nieuwegein zit, maar ik zit zo'n 50km ten westen daarvan
Ik zie na die update in de market in elk geval een 'related' tabje. Die is toch nieuw of niet?quote:Op maandag 6 december 2010 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is die mysterieuze update naar 2.29.405.2 inderdaad, ik merk geen verschillen en kan nergens een changelog vinden?
Kan ie prima tegen. De mijne is al vaak gestuiterd, werkt nog primaquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Fenomeno het volgende:
Ben van plan om zo'n ding te bestellen, echter een vraagje.
Ik ben nogal onhandig (lees: lomp) en m'n telefoon valt nogal vaak, hoe goed kan dit apparaat daar tegen?
Nope, die was er ook al zonder de firmware update, is er afgelopen weekend bijgekomen (maar is idd wel nieuw!)quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:12 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ik zie na die update in de market in elk geval een 'related' tabje. Die is toch nieuw of niet?
ben ik op zich wel met je eens hoor, maar hij is zichtbaar wanneer het scherm aanstaat en daarom vind ik het kut. Paar krasjes er op kan me verder niet zoveel schelen, hij is er om te gebruiken. Maar nu zet ik het scherm aan en zie je het een beetje vervormen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee. Boeiend. Het is een gebruiksartikel
Ga t eens spelen zou k zeggen (t is n spelletje idd)... t is populair, leuk, maar grotendeels hype idd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef rubje het volgende:
als ik ff tussendoor mag kapen: Wat is nou alle ophef over dat ángrybirds wat ik zowel hier als in de Apple SC TT lees?Is dat iets byzonders dat het zovaak genoemd wordt of gewoon weer een hype die even de kop opsteekt..
Man, het is fucking verslavendquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ga t eens spelen zou k zeggen (t is n spelletje idd)... t is populair, leuk, maar grotendeels hype idd.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Man, het is fucking verslavendAls je eenmaal begint, kun je niet meer stoppen.
Het is gewoon een briljant spelletjequote:
Geen moeite mee gelukkigquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Man, het is fucking verslavendAls je eenmaal begint, kun je niet meer stoppen.
Reken eens even hoeveel voordeel je dat oplevert (of beter gezegd, je betaalt de iPad zelf).quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Pandora73 het volgende:
Over AngryBirds: ik als ernstig-anti-Apple persoon heb vandaag AngryBirds op de iPad gezien... Zo dan!![]()
Ze (NRC en nrc.next) geven nu zelfs een iPad weg bij een tweejarig abonnement op die kranten... En ik zit het nog serieus te overwegen ook.
Pokkevogels!![]()
(En nee, natuurlijk is dat niet de enige overweging voor de eventuele aankoop van een iPad, maar het komt wel in het rijtje "pro's" te staan. In het rijtje "cons" staan dan dingen als prijs, en Apple. Maar goed. Het is hier een Android-topic he)
Ik jat ook steeds de Desire van mijnnu, want op mijn Hero loopt het dus voor geen meter. Gelukkig is hij ziek en ligt dus steeds te slapen, kan ik lekker mijn gang gaan
Juist en er zaten nog wat addertjes onder het gras dacht ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Reken eens even hoeveel voordeel je dat oplevert (of beter gezegd, je betaalt de iPad zelf).
Ja, dat is echt een belachelijke 'aanbieding'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist en er zaten nog wat addertjes onder het gras dacht ik
Heb je het nou over Angry bird?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Bart het volgende:
Nou ik denk: ik check eens ff een filmpje van dat spel op youtube, als het zo tof is. Maar jezus, wat een kutspel. Het hele principe komt uit het MS-DOS tijdperk (Gorillas FTW), dus origineel is het ook niet. Dat mensen dit tof vinden
.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ijeugd_misleide.htmlquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Pandora73 het volgende:
Over AngryBirds: ik als ernstig-anti-Apple persoon heb vandaag AngryBirds op de iPad gezien... Zo dan!![]()
Ze (NRC en nrc.next) geven nu zelfs een iPad weg bij een tweejarig abonnement op die kranten... En ik zit het nog serieus te overwegen ook.
Pokkevogels!![]()
(En nee, natuurlijk is dat niet de enige overweging voor de eventuele aankoop van een iPad, maar het komt wel in het rijtje "pro's" te staan. In het rijtje "cons" staan dan dingen als prijs, en Apple. Maar goed. Het is hier een Android-topic he)
Ik jat ook steeds de Desire van mijnnu, want op mijn Hero loopt het dus voor geen meter. Gelukkig is hij ziek en ligt dus steeds te slapen, kan ik lekker mijn gang gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |