Omdat je dan weer bij de tijd bent?quote:Op maandag 6 december 2010 20:04 schreef Oksel het volgende:
Cool.
Geen idee waarom ik het wil, maar ik wil het. Kan iemand mij uitleggen waarom?
Ik heb rechtstreeks met HTC contact opgenomen via het telefoonnummer op hun site, dus niet via de winkel/provider. De ervaring (die van mij persoonlijk en anderen hier op Fok!) is dat de klantenservice van HTC eigenlijk prima werkt. In tegenstelling tot die van sommige providers.quote:Op maandag 6 december 2010 20:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hmm... Dit weekend maar eens langs de winkel dan, kijken wat die zeggen..
Ik heb ze even een mailtje gestuurd, thnx in ieder gevalquote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik heb rechtstreeks met HTC contact opgenomen via het telefoonnummer op hun site, dus niet via de winkel/provider. De ervaring (die van mij persoonlijk en anderen hier op Fok!) is dat de klantenservice van HTC eigenlijk prima werkt. In tegenstelling tot die van sommige providers.
Bij het toetsblok is de noodoproep-knop veranderd. Hij heeft geen icoontje meerquote:Op maandag 6 december 2010 18:50 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is die mysterieuze update naar 2.29.405.2 inderdaad, ik merk geen verschillen en kan nergens een changelog vinden?
Ik krijg ook constant gezeur dat m'n telefoongeheugen vol is. Updaten doe ik dan (nog) maar niet.quote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef lekzzz het volgende:
Heb ik die update gedownload heb ik niet genoeg vrij geheugen op m'n Desire. Ik wordt een beetje moe van dat geheugen. Kunnen ze dat nou niet gewoon even aanpassen dat die update naar je sdkaart gedownload wordt?
4000 smsjesquote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
Dag desiraarsik heb een vraagje.. Ik heb nu een conversatie met iemand van bijna 4000 smsjes heen en weer, mijn telefoon heeft nogal moeite met laden
nu doet de iPhone gewoon de laatste 200 berichten bijv weergeven en de rest kun je kiezen om te laten zien.. Kan zoiets op de Desire ook? Voor zover ik weet kun je namelijk alleen kiezen om na 200 berichten bijvoorbeeld alles weg te gooien en opnieuw te beginnen?
En je hebt al apps naar je SD kaart gegooid?quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik krijg ook constant gezeur dat m'n telefoongeheugen vol is. Updaten doe ik dan (nog) maar niet.
Alles wat naar SD kan staat op SD idd.quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En je hebt al apps naar je SD kaart gegooid?
Nee. Boeiend. Het is een gebruiksartikelquote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
Eerste krasje op het scherm is toch altijd even kut
Heb alles naar m'n sd gegooid. Heb even twee apps verwijderd en de update gedaan. Daarna weer de apps teruggezet en klarie. Wel weer een gedoe om niets natuurlijk. Wat wel opvalt is dat de ruimte die ik voor de update nodig had nu ook gewoon vrij blijftquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik krijg ook constant gezeur dat m'n telefoongeheugen vol is. Updaten doe ik dan (nog) maar niet.
Ik zou dat toch ook k*t vinden hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee. Boeiend. Het is een gebruiksartikel
Die melding heb ik nooit gehad.quote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef LastClick het volgende:
Mijn desire geeft nu de melding "Gekoppeld alleenLezen". Is dat zelfde als wat ik nu hierboven lees? SDkaartje kapoet?
Een kras of deuk aan je auto is ook klote. Je witte schoenen die niet meer wit zijn ook.quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee. Boeiend. Het is een gebruiksartikel
Klinkt een beetje als de mijne. Wat zegt hij als je hem probeert te koppelen onder Instellingen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef LastClick het volgende:
Heb 'm eruit getrokken toen hij op 'diskdrive' stand, maar krijg 'm dus nu niet aan de praat. Als ik 'm koppel ziet me computer 'm wel, maar kan ik 'm niet openen.
SD kaartje eruit, opnieuw opstarten, ding er weer in, weer opnieuw opstarten helpt ook weinig.
op tijd of te laatquote:Op maandag 6 december 2010 22:16 schreef koemleit het volgende:
wanneer komt gingerbread voor de desire?
eigenlijk doet ie dan nietsquote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de mijne. Wat zegt hij als je hem probeert te koppelen onder Instellingen?
Nietquote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Fenomeno het volgende:
Ben van plan om zo'n ding te bestellen, echter een vraagje.
Ik ben nogal onhandig (lees: lomp) en m'n telefoon valt nogal vaak, hoe goed kan dit apparaat daar tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |