Maar miranda gaat die toch kopen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onze eigenste villa voor de maart-meet
12 voor 8quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef Rauzer het volgende:
Hoeveel personen betalen nu voor een hoeveel persoons huisje?
Ja ik moet echt snel boeken, zijn er nu nog maar 3quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat snel zo, maar we moeten wel voor de huisjes weg zijn.
Misschien morgen het zekere voor het onzekere nemen en even vooruitbetalen voor de laatste 2.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik moet echt snel boeken, zijn er nu nog maar 3
Wacht nog op 4 personen.... waarvan 1 er vandaag betaald heeft, begreep ik via pm
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gisterenavond geboekt
En de aanbetaling gedaan! Dus komt helemaal goed!
We zijn welkom vanaf 15:00 uur. Simone en ik zullen er dan zijn en checken ook in. Verstandig is om dan met z'n allen op de parkeerplaats te verzamelen. Maar tegen die tijd spreken we dat allemaal wel af!
Nog even over het reizen, kunnen we binnenkort ook wel bespreken
Bij mij kunnen nog 4 personen mee. Siepie rijd siewosie met mij mee, en DeZwabber ook neem ik aan? Benny halen we op bij treinstation AmersfoortDan nog 1 plekkie over
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
en ik zou graag met jullie meerijden ja
Als je dat toch gek doet, hou ik me aanbevolen voor Hoogeveen!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:10 schreef JJH het volgende:
Tevens kan er vanaf de stations Zwolle, Meppel en/of Hoogeveen met JJH worden meegereden.
Gaat helemaal goedkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |