Volgens mij kun je wel per persoon een sms-toon instellen maar hebben de 3G(s) gebruikers géén nieuwe tonen. Dat is helemaal onzin.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het stoort me niet dat het er niet was en het boeit me ook niet echt dat het er nu wel in zit. Wat ik wel irritant vind is dat het gepresenteerd wordt als een unieke nieuwe feature ofzoKom op, een anders sms-toontje bij een ander contact, hoe moeilijk kan dat zijn
En schandalig dat het er dan ook niet eens is voor 3GSAlsof die het niet aankan ofzo
De nieuwe SMS tonen hebben een hogere scherm resolutie, daarom.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij kun je wel per persoon een sms-toon instellen maar hebben de 3G(s) gebruikers géén nieuwe tonen. Dat is helemaal onzin.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:22 schreef timbob het volgende:
[..]
De nieuwe SMS tonen hebben een hogere scherm resolutie, daarom.
Heb je dit getest?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef mug89 het volgende:
eigenlijk zou je findmyiphone ook moeten kunnen gebruiken als op je iphone de locatievoorziening wordt uitgezet..
ik heb dan wel een code op mn telefoon, maar stel dat ze die "kraken" kun je makkelijk in je instellingen je gps uitzetten, en ben je dus niet meer te traceren.. dat zou eigenlijk voor dit aan moeten blijven, ook al zet je de rest uit...
Heb ik ook meerdere malen gehad. Kan daar goed chagerijnig van worden als ik 's ochtends mijn rustmomentje in de trein of metro wil pakken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:00 schreef Q. het volgende:
Ah, gevonden:
http://techcrunch.com/201(...)gn=Feed:+Techcrunch+(TechCrunch)
Ik heb dus geen muziek tot ik weer thuis ben en mn iPhone aan iTunes heb gehangen. Nou, lekker.
120kb voor een foto? Nog nooit gezien bij mij!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom foto's die ik maak met mijn iPhone de ene keer rond de 2 mb groot zijn en de andere keer maar 120kb? Ze zijn allebei met de normale camera gemaakt dus niet met de facetime camera.
Raar he? Mijn iPhone is sowieso al vaag. Als je hem uit zet dan gaat hij niet uit maar reboot hij zichzelf. Binnenkort maar een keer opsturen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
120kb voor een foto? Nog nooit gezien bij mij!
Ik gebruik eigenlijk helemaal geen hoesje..quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:39 schreef pdiscs het volgende:
Ik wil toch nog even een vraag over hoesjes stellen. Wat gebruiken de meesten van jullie?
Inderdaad zo'n hardcase, of juist eerder een siliconen hoesje, of b.v. een lederen?
Lederen hoesjes zijn inderdaad heel erg 1998. Dat klopt! Maar ... leder blijft een mooi goedje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:53 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk helemaal geen hoesje..
Heb m'n iphone nu bijna 2 jaar, zit een klein krasje in het scherm..
De achterkant is wel behoorlijk verkracht, maar ach, het is een gebruiksvoorwerp, dus ik snap het hoesjes idee sowieso niet echt... ze maken je telefoon alleen maar groter, en zo'n plakstikker op je scherm stoort mij meestal meer dan een klein krasje erin. (bovendien ken ik mezelf, en weet ik nu al dat ik eraan ga pulken
Lederen hoesjes zijn wel heel erg 1998 trouwens...
Ah, ja, ok, als het om valschade gaat, zou ik gokken op een rubberen hoesje, aangezien je anders je harde plastic hoesjes kapot laat denderenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:29 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Lederen hoesjes zijn inderdaad heel erg 1998. Dat klopt! Maar ... leder blijft een mooi goedje.
Ik wil de iPhone vooral beschermen tegen vallen. Ik ben nogal "onhandig" met gebruiksvoorwerpen. Eerlijk gezegd ben ik zo'n mooi apparaatje niet waard. Ben bang dat mijn iPhone kapot valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |