Ik kreeg net ook voor het eerst tijdens het spelen van een game de melding dat er geen verbinding met Game Center kan worden gemaakt, niet zo raar, ik heb T-Mobile. Maar hiervoor heb ik daar nooit een vervelende popup over gehad, terwijl het spel op de achtergrond nog doorgaat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:14 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb ook een probleem encountered, ik krijg om de zoveel tijd ene pop-up warning dat mijn Apple ID gegevens niet kloppen. Dat komt door de Find My iPhone functie die om de tijd die gegevens checkt, maar het kutte is, die gegevens komen gewoon overeen en als ik ervoor kies om ze opnieuw in te vullen worden ze geaccepteerd, maar krijg ik na een uur dat dialoogje weer
Op m'n werk klaagt MobileMe (voor Windows) ook dat m'n gegevens niet kloppenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:14 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb ook een probleem encountered, ik krijg om de zoveel tijd ene pop-up warning dat mijn Apple ID gegevens niet kloppen. Dat komt door de Find My iPhone functie die om de tijd die gegevens checkt, maar het kutte is, die gegevens komen gewoon overeen en als ik ervoor kies om ze opnieuw in te vullen worden ze geaccepteerd, maar krijg ik na een uur dat dialoogje weer
Wat is dat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:36 schreef iphony het volgende:
Ik heb geen problemen gehad met 4.2.1 op de iPhone4.
Alles werkt naar behoren. Gelijk even AirPlay getest. werkt ook super!
Waar vandaan? En hoe duur?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vandaag eindelijk mijn metalen back ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit meen je niet, paupers! Ik kom er telkens achter dat de iPhone ontzettend achterlijke functies niet heeft! Niet levensbedreigend, maar toch. Misschien moeten ze eens een oude Nokia uitpluizen en dan de iPhone ?5? maken...quote:Messaging with text tones
Know whos texting without looking at your screen. Choose from 17 new alerts and assign custom tones for people in your contact list.
Alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
Dit meen je niet, paupers! Ik kom er telkens achter dat de iPhone ontzettend achterlijke functies niet heeft! Niet levensbedreigend, maar toch. Misschien moeten ze eens een oude Nokia uitpluizen en dan de iPhone ?5? maken...
Het stoort me niet dat het er niet was en het boeit me ook niet echt dat het er nu wel in zit. Wat ik wel irritant vind is dat het gepresenteerd wordt als een unieke nieuwe feature ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
Dit meen je niet, paupers! Ik kom er telkens achter dat de iPhone ontzettend achterlijke functies niet heeft! Niet levensbedreigend, maar toch. Misschien moeten ze eens een oude Nokia uitpluizen en dan de iPhone ?5? maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |