THE inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Hopen dat hij nu eindelijk eens kapt met 'the' in 'THE' veranderen. En dan nog niet eens over de rest van de mongoloïde verbeteringen gesproken.
Van taal wisselen? Ik heb vaak dat ik iets in het Engels typ en hij de hele tijd van 'the', 'THE' maakt. Heel irritant.quote:Op maandag 22 november 2010 18:06 schreef eleusis het volgende:
[..]
THE inderdaadHét kenmerk van de slordige iPhone-gebruiker die vergeten is van taal te switchen. Tenenkrommend om het bij BN-ers te zien en zo.
Ik lach om jullie, ik heb geen iphonequote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hé, maar ondertussen zit jij dit topic ook te f5'en
Wat dan, Samsung Galaxy?quote:Op maandag 22 november 2010 19:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik lach om jullie, ik heb geen iphone
De enige verbeteringen in 4.2 voor de 3G zijn snelheidgerelateerd, meen ikquote:Op maandag 22 november 2010 19:09 schreef timbob het volgende:
Leuk, al die vernieuwingen, maar het gaat mij er meer om dat m'n 3G gewoon soepel loopt.
Ben nu soms een minuut bezig om 1 ping berichtje te versturen.
Traag als dikke stront zo.
Liever geen "handige" vernieuwingen maar wel een snelle telefoon...
We zullen het merken...
Doe dan downgraden naar 3.1.2quote:Op maandag 22 november 2010 19:09 schreef timbob het volgende:
Leuk, al die vernieuwingen, maar het gaat mij er meer om dat m'n 3G gewoon soepel loopt.
Ben nu soms een minuut bezig om 1 ping berichtje te versturen.
Traag als dikke stront zo.
Liever geen "handige" vernieuwingen maar wel een snelle telefoon...
We zullen het merken...
Aightquote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Desire. En mijn vriendin heeft een 4, daarom volg ik dit topic
En omdat je stiekem zo'n iPhone toch wel koel vindt.quote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Desire. En mijn vriendin heeft een 4, daarom volg ik dit topic
Ja, ga zo ff 4.2 kijken, hij zou een stuk sneller moeten zijn, mocht dat niet werken, dan ga ik gewoon terug naar 3quote:
Ik krijg toch wel nieuwe sms toontjes toch?quote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De enige verbeteringen in 4.2 voor de 3G zijn snelheidgerelateerd, meen ik
Krijg ik ook, al voor de tweede keer.quote:Op maandag 22 november 2010 19:28 schreef Kremers het volgende:
Hmm, krijg een melding dat er iets misgegaan is tijdens het downloaden en dat ik het maar opnieuw moet proberen.
Volgens mij ligt dat aan het device of zo? Mijn iTunes zegt 4.2 (iPhone 4), terwijl mensen op Twitter 4.2.1 melden (voor iPad onder andere).quote:Op maandag 22 november 2010 19:34 schreef Studiotje het volgende:
Welke krijgen jullie? 4.2 of 4.2.1, ik kreeg die 2eheel vaag.
Zeg ik van niet dan? Ik vind het een prima toestel, mooi ook, alleen is het niets voor mij.quote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En omdat je stiekem zo'n iPhone toch wel koel vindt.
Geef het maar toe
Ik heb een iPhone 3Gs, een maat van mij krijgt 4.2 binnen...quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan het device of zo? Mijn iTunes zegt 4.2 (iPhone 4), terwijl mensen op Twitter 4.2.1 melden (voor iPad onder andere).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |