Ja het was zó leuk om jou eens te zienquote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef sproet-je het volgende:
Verder wilde ik nog even zeggen, wat leuk zeg om de mensen achter de foknamen te zien!
En wat hebben we allemaal toch leuke kinderen![]()
Nee, ik kan dat stuk niet meer rijden (en liever ook niet zitten in de auto als het niet hoeft).quote:Op maandag 12 september 2011 10:50 schreef WupWup het volgende:
Ach een draagmeet is ook geen plek voor hem, dus ik laat hem met liefde thuis.
Asy kun je niet? Jammer, ik had wel willen leren torsodragen
Hoeft niet!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:44 schreef NotTheSame het volgende:
Oei, ik ga me toch een beetje eng voelen tussen jullie in. Iedereen draagt al, lang of kort, en ik moet het nog doen met draakje in de buik en babypop in de doek
...
Dan ken ik al dubbel zoveel knopen, ik namelijk ook de BWCC (of bestaat die niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:34 schreef Takkembah het volgende:
Ik kan ook alleen de FWCC hoor.. voor de rest heb ik er geen kaas van gegeten, dat knopen....
Je mag wel wat doeken van mij meelenenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:49 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hoeft niet!
Ik kom ook (als ik nog durf tegen die tijd!) en ik heb alleen maar een bondolino sinds een maand of 3.
Dus even lijstje verder aanvullen.
Wie komt er?
Webkim
Jeetjejom
WupWup
NotheSame
PM-girl
Elmo76
Misschien:
Pvoess
Evenstar
Sonnetje
En mefke en takkembah komen ook als het goed is!
Haha, ja en er dan niks mee kunnen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je mag wel wat doeken van mij meelenen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Haha, ja en er dan niks mee kunnen!
Maar wel lief! Thanks!![]()
Haha, ook wel handig!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:30 schreef WupWup het volgende:
Schop!
Komt er nog wat info zoals tijden, benodigdheden, adres, evt telefoonnummer enzo?
Als je het huisnummer in zes verandert wel ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:49 schreef Twinkly het volgende:
Oef, ik kijk net op 9292ov en het is ruim 2 uur reizen voor ons
Het adres van BabyBij is toch jouw huisadres Webkim?
Begrijpelijk meissie! Eerst goed aansterken, dat is het belangrijkste!quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:05 schreef Poezebeest het volgende:
Ik ga er toch niet bij zijn aangezien ik nu nog in het z'huis lig en hopelijk zaterdag wel thuis ben, maar een meet is een beetje veel van het goede. Volgende keer beter, in ieder geval veel plezier allemaal!
Leuk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil eigenlijk heel erg lastminute beslissen wat ik doe.
Als ik kom dan kom ik met X (3,5 en V 10mnd) is dat goed?
Oeeehh! Limburgse vlaai is toch wel DE reden om te komen haha!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:21 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik kom met manlief, 1 peuter, 1 baby, 1 Boba en girasol of Simon of beide (iemand een voorkeur? Heb ook nog een didymos en amazonas)
En ik neem Limburgse vlaai mee :p
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:10 schreef Orea het volgende:
Ik moest voor Tak in elk geval mijn Amitola meenemen (toch?) nog andere wensen aan doeken??
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:22 schreef Jeetjejom het volgende:
Was zeer gezellig!!! Begin nu ook te twijfelen over een wompat!
Vertel eens?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef mefke79 het volgende:
wompat it's gonna be, zekers te weten!
Ja, net wel idd. Scheelt een minuut of 10. Balen dat je bekken zo'n last geeftquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:35 schreef Kyara het volgende:
oef, hoofddorp is nog verder weg dan A'veen geloof ik.
Nee, nog niet echt. Sowieso eerst maar even kijken hoe het gaat. Ik denk dat het toch sneller een tweeling/duowagen wordt en 1 van de drie in de doek of beco.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:41 schreef mrien het volgende:
Mm oké ook niet echt naast de deur hier
Heb je trouwens nog wat info over dubbeldragen van de tweeling gevonden?
Ik zie je nog zo zitten met een baby Ko op de eerste meet waar je bij wasquote:Op donderdag 15 november 2012 21:50 schreef oeke het volgende:
Oh! Dat lijkt me hardstikke leuk! Ik kom graag als het uitkomt met de data.
Ja dat herinner ik me ook nog. De meet, die we toen in je atelier hebben gedaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik zie je nog zo zitten met een baby Ko op de eerste meet waar je bij was![]()
Neem je hem dan ook mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |