Ja het was zó leuk om jou eens te zienquote:Op maandag 22 november 2010 15:48 schreef sproet-je het volgende:
Verder wilde ik nog even zeggen, wat leuk zeg om de mensen achter de foknamen te zien!
En wat hebben we allemaal toch leuke kinderen![]()
Nee, ik kan dat stuk niet meer rijden (en liever ook niet zitten in de auto als het niet hoeft).quote:Op maandag 12 september 2011 10:50 schreef WupWup het volgende:
Ach een draagmeet is ook geen plek voor hem, dus ik laat hem met liefde thuis.
Asy kun je niet? Jammer, ik had wel willen leren torsodragen
Hoeft niet!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:44 schreef NotTheSame het volgende:
Oei, ik ga me toch een beetje eng voelen tussen jullie in. Iedereen draagt al, lang of kort, en ik moet het nog doen met draakje in de buik en babypop in de doek
...
Dan ken ik al dubbel zoveel knopen, ik namelijk ook de BWCC (of bestaat die niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:34 schreef Takkembah het volgende:
Ik kan ook alleen de FWCC hoor.. voor de rest heb ik er geen kaas van gegeten, dat knopen....
Je mag wel wat doeken van mij meelenenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:49 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hoeft niet!
Ik kom ook (als ik nog durf tegen die tijd!) en ik heb alleen maar een bondolino sinds een maand of 3.
Dus even lijstje verder aanvullen.
Wie komt er?
Webkim
Jeetjejom
WupWup
NotheSame
PM-girl
Elmo76
Misschien:
Pvoess
Evenstar
Sonnetje
En mefke en takkembah komen ook als het goed is!
Haha, ja en er dan niks mee kunnen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je mag wel wat doeken van mij meelenen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Haha, ja en er dan niks mee kunnen!
Maar wel lief! Thanks!![]()
Haha, ook wel handig!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:30 schreef WupWup het volgende:
Schop!
Komt er nog wat info zoals tijden, benodigdheden, adres, evt telefoonnummer enzo?
Als je het huisnummer in zes verandert wel ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:49 schreef Twinkly het volgende:
Oef, ik kijk net op 9292ov en het is ruim 2 uur reizen voor ons
Het adres van BabyBij is toch jouw huisadres Webkim?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |