Hier herken in mij ook wel in. Ik rij echter wel met enige regelmaat (zeker in het voorjaar/de zomer) over de N57 richting Zeeland, maar dan kan ik mij wel groen en geel ergeren als mensen daar ruim onder de maximum snelheid gaan rijden en je er kilometers lang niet kan inhalen.quote:Op maandag 22 november 2010 14:38 schreef Piles het volgende:
Bij mij hangt het vaak tussen heethoofd en vermakelijkheid om andermans fouten
Als ik haast heb, of een kuthumeur dan heethoofd. Ben ik lekker aan het rondrijden (lange afstand zonder haast enzo), dan vermakelijkheid
Ik kan het gelukkig goed binnen de auto houden (iedereen maakt fouten), dus geen vingers, handjes en getoeter van mijn kant.
Heb ik op de N59 ook regelmatig, maar daar heb je nog een paar 2 baans verkeerslichten en een paar inhaalpunten (al dan niet legaal).quote:Op maandag 22 november 2010 14:41 schreef Dennis101 het volgende:
Hier herken in mij ook wel in. Ik rij echter wel met enige regelmaat (zeker in het voorjaar/de zomer) over de N57 richting Zeeland, maar dan kan ik mij wel groen en geel ergeren als mensen daar ruim onder de maximum snelheid gaan rijden en je er kilometers lang niet kan inhalen.
Dat is echt ergernis nummer 1. Heb ook al een paar gehad dat ik ging rijden omdat ik dacht dat iemand af ging slaan en geen richting aangaf. Sloegen ze toch niet afquote:En geen knipperlicht op een rotonde terwijl ik sta te wachten, dan maakt me wel echt pissig.
Klopt, daar maak ik dan ook gretig gebruik van, ook op de haringvliet kan je lekker doorknallen, alleen daarna (Zeeland in, is het echt een drama)quote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik op de N59 ook regelmatig, maar daar heb je nog een paar 2 baans verkeerslichten en een paar inhaalpunten (al dan niet legaal).
Op de N57 zijn je enige kansen de dubbele rotondes
Ik had er laatst één die zijn knipperlicht aanzet om van de rotonde af te gaan, dus ik wil optrekken en kijk naar rechts of er niemand die rotonde op wil rijden voor mijn neus, zit diezelfde auto die zojuist zijn knipperlicht aan had ineens voor mijn neus, ik schrok me kapot, net als mijn passagier.quote:[..]
Dat is echt ergernis nummer 1. Heb ook al een paar gehad dat ik ging rijden omdat ik dacht dat iemand af ging slaan en geen richting aangaf. Sloegen ze toch niet af![]()
Zelfs de politie flikt dit.quote:Op maandag 22 november 2010 14:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En geen knipperlicht op een rotonde terwijl ik sta te wachten, dan maakt me wel echt pissig.
Zo'n kant heb ik dan inderdaad ook wel weerquote:Op maandag 22 november 2010 15:12 schreef CoolGuy het volgende:
Aan de andere kant ga ik altijd aan de kant voor motorrijders, laat ik mensen die op de stoep staan te wachten om over te steken vrijwel altijd voor, ook al is daar geen zebrapad, stop ik standaard voor mensen met wandelwagens en oude mensen die willen oversteken, etc etc.
Je snelheidsmeter geeft te weinig aan. Ik houd mijn GPS aan... grrrr...quote:Op maandag 22 november 2010 16:09 schreef longinus het volgende:
Oh ja, als er een stresskip achter me rijdt raak ik daar niet van onder de indruk, ik ga gewoon mijn gangetje en houd mij aan de wetdus niet 121 km per uur gaan rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |