Cavendish deed toen expres rustig aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:15 schreef Aalbers het volgende:
Zag ik Cavendish nou op dat bord staan? Tuitert drie seconden sneller. Benieuwd naar die aflevering
Dicht bij de beste tijd ooit toch? Ik dacht dat Theo Bos ook eens onder de 20.0 heeft gereden.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:15 schreef golfer het volgende:
19.68. Die zal wel niet verbetert worden dit seizoen.
Ja, maak het zoveelste op elkaar lijkende sportprogramma zoals er al 10-tallen bestaan!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef Steffie het volgende:
Doe gewoon normaal, dat is al gek genoeg. Nu is het alsof ik naar een programma van Zeppelin zit te kijken.
Er zitten al genoeg elementen in die het anders (leuker en interessanter) maken dan andere sportprogramma's. Sowieso zijn de vragen van Wilfried doorgaans al wat meer gericht op de achtergrond van sporters en net iets minder op de prestaties, zoals in andere programma's. Daarnaast mogen dingen als de quiz en het fietsspel best blijven. Maar als je kostbare tijd van sporters gaat claimen om ze een minuutje achter wat geverfd karton of hout te verstoppen dan is het gewoon zonde van de zendtijd. Zag je die Vis en Kamphuis na afloop van dat item ook niet vragend om zich heen staan kijken? Echt genant gewoon. Uit hun aanwezigheid in de studio had best wat meer diepgang gehaald kunnen worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maak het zoveelste op elkaar lijkende sportprogramma zoals er al 10-tallen bestaan!
Hoe helen ze het in hun hoofd om er een andere twist aan te geven.
Stelletje linkse hobbyisten.
Kostbaar?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef Steffie het volgende:
Maar als je kostbare tijd van sporters gaat claimen om ze een minuutje achter wat geverfd karton of hout te verstoppen dan is het gewoon zonde van de zendtijd. Zag je die Vis en Kamphuis na afloop van dat item ook niet vragend om zich heen staan kijken? Echt genant gewoon.
Tuurlijk, je hebt altijd mensen waarbij het zelfrespect wat uit balans is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Kostbaar?
En denk je niet dat ze van te voren verteld en met hen doorgesproken was in welk item ze zouden zitten en werkten ze daar niet zelf volop aan mee door eerder gerepeteerde teksten uit te spreken in dat item?
Dus...jouw perceptie is niet die van hun en de makers van het programma.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef Steffie het volgende:
Tuurlijk, je hebt altijd mensen waarbij het zelfrespect wat uit balans is.
Ja en amen. Dit forum is natuurlijk ook nooit bedoeld om ergens over te discussieren. Sorry.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:36 schreef golfer het volgende:
Dus...jouw perceptie is niet die van hun en de makers van het programma.
Veel succes verder met jouw zelfrespect.
Ik vind het zo leuk om het te zeggen, dat dit vast niet de eerste keer is dat ik het op fok meld, maar ik heb 1 keer op dat ding gezeten en zat toen al onder de 23 seconden. En ik ben echt geen topsporter ofzo, terwijl niet-fietsers of schaatsers vaak boven die tijd zitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef franklop het volgende:
heb het idee dat de instellingen van dat apparaat niet elk seizoen hetzelfde is geweest
Willem kijkt ook naar de Belgquote:
moet niet teveel gebeuren, kan op een gegeven moment ook wel vervelend wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending, maar dat zijn bijna alle uitzendingen met Willem als gast.
Hadden ze wel iets beter met DWDD kunnen regelen. Als Johan daar als eerste gast was geweest dan hadden ze dit niet zo hoeven uitzenden. Ik heb liever dat ze wat langer met Johan in de studio praten dan in de auto.quote:
Paardenbek.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef franklop het volgende:
Anky zit er met een zuur gezicht bij de hele tijd
Die tijd van Tuitert klopte ook niet. Deze 19.85 lijkt mij wel correct.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:12 schreef franklop het volgende:
trager dan Tuitert, ok nu neem ik het niet meer serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |