Das wel mooi kut ja. Voor de zekerheid misschien langs de MM gaan.quote:Op maandag 22 november 2010 20:14 schreef RiKe het volgende:
Godver wat is bestellen bij de Dixons echt KUT.
Ze weten morgenmiddag laat pas of woensdag de levering van mijn GT5 CE door kan gaan...
Ik hoop dat ik het red qua tijd, aangezien ik ook gewoon werk...quote:Op maandag 22 november 2010 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Das wel mooi kut ja. Voor de zekerheid misschien langs de MM gaan.
Ik ben blij!quote:Geachte heer Toempf,
De bestelde artikelen met het ordernummer xxxxxxxx zijn naar u verzonden.
De naar u verzonden artikelen zijn :
PS3 Gran Turismo 5 Collector's Edition (SW09185) 1 x 71.99 EUR 71.99
Verzendkosten EUR 0.00
Totaal: EUR 71.99
Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door TNT Post.
Als u nog artikelen mist uit bovengenoemde bestelling dan zijn deze artikelen momenteel niet voorradig en worden zo spoedig mogelijk, zonder meerkosten, nagezonden.
Hulde zeg... En dat spoiler ding is wel ziekjes als dat echt kloptquote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef trance_fan het volgende:
een kleine spoiler voor de physics en realisme hoerenonder ons.
Vanaf 4.00 kan je het bekijken.
En jij bent het er natuurlijk HELEMAAL niet mee eens, ook al heb je het spel zelf nog niet kunnen spelenquote:Op maandag 22 november 2010 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Gamespot editor.![]()
En HIJ neemt serieus de review op zijn rekening? Bereid je voor op een teleurstelling.
Even een korte samenvatting:
- Geen custom soundtracks
- De premium models zien er niet veel beter uit dan wat de concurrentie te bieden heeft.
- De vergelijking trekken met Hot Pursuit.
- Beweren dat Prologue regen kende.
- Rubberband AI.
- Grafisch geen grote vooruitgang op Prologue.
[ afbeelding ]
Dear o dear, de kritiek zal mals zijn.
oeh oeh ben benieuwd naar de mijne danquote:Op maandag 22 november 2010 21:37 schreef DutchErrorist het volgende:
GT HAS LEFT THE DYNABYTE WHOOP WHOOP
Je bent nog dommer dan een autist. Chapeau.quote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En jij bent het er natuurlijk HELEMAAL niet mee eens, ook al heb je het spel zelf nog niet kunnen spelen
Misschien valt het spel echt tegen? Of kan dat niet?
Omdat ik kritiek lever op iets waar jij als een mak lammetje achteraan loopt ben ik dom? Over ongefundeerde onzin gesprokenquote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je bent nog dommer dan een autist. Chapeau.
Als je met zulke ongefundeerde ONZIN op de proppen komt versta je je vak simpelweg niet. Van iemand die wordt aangewezen om de spellen uit het genre te recenseren wordt verwacht dat je daadwerkelijk ervaring hebt en op de hoogte bent van de ontwikkelingen. Deze persoon is dat allesbehalve.
En jij vind punten als 'Prologue had ook regen' als feiten verkopen legitiem?quote:Op maandag 22 november 2010 21:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat ik kritiek lever op iets waar jij als een mak lammetje achteraan loopt ben ik dom? Over ongefundeerde onzin gesproken
'Grafisch geen grote vooruitgang op Prologue' en 'De premium models zien er niet veel beter uit dan wat de concurrentie te bieden heeft' zijn dingen die iemand met een redelijk stel ogen in z'n kop prima kan beoordelen.quote:Op maandag 22 november 2010 21:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En jij vind punten als 'Prologue had ook regen' als feiten verkopen legitiem?
Nee, omdat jij niet inziet dat zijn gegeven argumenten als een lul op drumstel slaan of vooral volstrekt onwaarheden zijn. Steeds het tegenovergestelde hiervan.quote:Op maandag 22 november 2010 21:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat ik kritiek lever op iets waar jij als een mak lammetje achteraan loopt ben ik dom? Over ongefundeerde onzin gesproken
Selectief lezen. Als je nu eens verder naar zijn plausibele waarnemingen kijkt trek je jouw genoemde uitspraken al direct in twijfel. Of ik me hier volledig niet in kan vinden staat hier los van.quote:Op maandag 22 november 2010 21:46 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
'Grafisch geen grote vooruitgang op Prologue' en 'De premium models zien er niet veel beter uit dan wat de concurrentie te bieden heeft' zijn dingen die iemand met een redelijk stel ogen in z'n kop prima kan beoordelen.
En waaraan zou ik me dan groen en geel moeten gaan ergeren? Als achteraf blijkt dat een paar onbekende internet-users hier toch hun gelijk tegenover mij blijken te hebben gekregen? Lijkt me niet dat dat iets is waar een normaal mens zich druk om hoeft te maken.quote:Op maandag 22 november 2010 21:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja maar bij Nuchterheid is het glas altijd halfleeg en licht de focus immer op het negatieve. En dat verkondigt hij maar al te graag. Zelf weten hoor. Wat moet jij je straks groen en geel ergeren. Ik heb met je te doen eigenlijk.
Ik zei dat puur omdat je je ook al druk maakte om de bomen in het spel. Als dus de focus constant ligt op de graphics, wat dat is je grootste probleem, dan staat je nog een heel lijstje aan ergernissen te wachten, ben ik bang. Want het blijft een spelletje, he.quote:Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En waaraan zou ik me dan groen en geel moeten gaan ergeren? Als achteraf blijkt dat een paar onbekende internet-users hier toch hun gelijk tegenover blijken te hebben gekregen? Lijkt me niet dat dat iets is waar een normaal mens zich druk om hoeft te maken.
Ik hoop van harte voor de liefhebbers hier dat hij niet gaat tegenvallen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |