Lul niet!?quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Er zitten ook stunt arena's in GT5.
Mijn reactie op jouw reactie mag ook gezout worden.quote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Joh, neem mijn reacties met een vaatje zout. Ik maak een fout en word erop afgerekend.... Vond m stiekum wel geniaal, maar ik ga geen complimenten geven.
Ik zou niet durven. Het was wel aangekondigd, samen toen met karting, alleen sindsdien weinig meer van vernomen. Misschien is het er ook wel uit gehaald, of kun je het op een gegeven moment unlocken. Zoek maar op GTPlanet.quote:
Het enige wat ik er ooit in het verleden officieel over gelezen heb was een quote van Shuhei Yoshida op de E3 2010:quote:Op maandag 22 november 2010 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Het was wel aangekondigd, samen toen met karting, alleen sindsdien weinig meer van vernomen. Misschien is het er ook wel uit gehaald, of kun je het op een gegeven moment unlocken. Zoek maar op GTPlanet.
Wat ik daar uithaal is eigenlijk niet een belofte dat er in de game zelf stuntbanen zitten, maar meer dat er een community komt waarin je online van alles met elkaar kunt delen. In combinatie met de course editor zou je dan ook stuntbanen kunnen gaan verwachten.quote:Gran Turismo 5 will offer gamers an experience more rich, more in-depth and more exciting than they might expect - even from a series as closely identified with innovation and invention as Gran Turismo. Not only will Gran Turismo 5 deliver an even more comprehensive set of cars and courses than gamers saw with previous iterations, it will also feature new game-enhacing graphical effects such as damage, night racing and weather.
These innovations are twinned with the option to join millions of like-minded individuals globally within the Gran Turismo community and to find a driving experience to suit, whether that is taking on the Top Gear test track, chucking cars around stunt arenas, go-karting, creating and sharing your own track or intense head-to-head races. Who, where and what to drive is completely down to the individual.
Let vooral op de AI van de tegenstanders.quote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef IrishBastard het volgende:
Whehe, lekker goed zicht met die rook zo, ziet er goed uit
Ik denk dat je gelijk hebt. Misschien dat het in GT6 komt.quote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Het enige wat ik er ooit in het verleden officieel over gelezen heb was een quote van Shuhei Yoshida op de E3 2010:
[..]
Wat ik daar uithaal is eigenlijk niet een belofte dat er in de game zelf stuntbanen zitten, maar meer dat er een community komt waarin je online van alles met elkaar kunt delen. In combinatie met de course editor zou je dan ook stuntbanen kunnen gaan verwachten.
Doet me denken aan Auto Modelistaquote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef J.Clarkson het volgende:
Haaachi *gesundheit* Roku!!!
Heb er zin an, laat maar komen! Serieus, dit lijkt me toch wel cool online. Lekker een drift battle houden.
Auto Modelista was een kutgame. Dit is een masterlijke anime serie.quote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef BoyGenius het volgende:
[..]
Doet me denken aan Auto Modelista
of met een FD of een FC. Wat dacht je ervan om met z'n vieren tegelijk (weet niet of het met 4 kan?) allemaal verschillende auto's uit initial D. Heb zelfs gezien dat de Sileighty er in zit. (wel natuurlijk blauw verven.)quote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef J.Clarkson het volgende:
Haaachi *gesundheit* Roku!!!
Heb er zin an, laat maar komen! Serieus, dit lijkt me toch wel cool online. Lekker een drift battle houden.
De Sileighty is een mix van 2 auto's. De Silvia (Sil) zat er wel in volgens mij. De 280 weet ik niet zeker. Alle initial-D auto's inclusief de S. Shigeno AE-86 (met zwarte motorkap, watanabe velgen etc. De echte initial-D versie) zitten er verder in.quote:Op maandag 22 november 2010 16:31 schreef trance_fan het volgende:
[..]
of met een FD of een FC. Wat dacht je ervan om met z'n vieren tegelijk (weet niet of het met 4 kan?) allemaal verschillende auto's uit initial D. Heb zelfs gezien dat de Sileighty er in zit. (wel natuurlijk blauw verven.)
Ik weet dat de Sileighty een mix is. maar de sileighty zelf zit er in. Heb net nog gekeken op de eu website van Gran Turismo link #709.quote:Op maandag 22 november 2010 16:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De Sileighty is een mix van 2 auto's. De Silvia (Sil) zat er wel in volgens mij. De 280 weet ik niet zeker. Alle initial-D auto's inclusief de S. Shigeno AE-86 (met zwarte motorkap, watanabe velgen etc. De echte initial-D versie) zitten er verder in.De FD en FC dus ook.
Ja, ik zou die 100km er ook wel voor afleggen, gewoon... voor mezelfquote:Op maandag 22 november 2010 16:58 schreef nero7 het volgende:
Ik ken een gast die GT5 geseald verkoopt.
Ik geloof dat ik die 100km er wel voor afleg, gewoon om jullie te dissen
Grand Valley Eastquote:
ookquote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik zou die 100km er ook wel voor afleggen, gewoon... voor mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |