Dat is misschien wel een goed plan.quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Gewoon even bellen of ze een specificatie kunnen mailen zodat jij het z.s.m. kan controleren en het verschuldigde bedrag kunt overmaken.
Wie zegt dat deze niet vandaag of morgen in de bus zit?quote:Op maandag 22 november 2010 10:17 schreef jeoff het volgende:
[..]
Ja maar lekker dat ze dat dan METEEN eisen zonder factuur te sturen.
Lekker klantvriendelijk
Jup dat hebben ze net telefonisch gezegd! Ben eht daar dus ook niet mee eensquote:Op maandag 22 november 2010 10:22 schreef Karina het volgende:
Ik zou eerst maar eens op een factuur vragen, voordat je zomaar gaat betalen. Weet je zeker dat ze hebben gezegd dat er vandaag betaald moet worden, zo zonder factuur?
Dus de soep is niet zo heet als dat die gegeten wordt.quote:Op maandag 22 november 2010 10:23 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goed plan.
In de brief staat alleen dat ik voor 22 november had moeten reageren. Is lastig als je de brief pas de 19e na werktijd krijgt. Maar vandaag dus gebeld. Staat overigens ook niet in de brief dat ik per direct zou moeten betalen. Alleen contact opnemen om afsluiting te voorkomen.
En dat doen ze dus om nog meer kosten te voorkomen, als jullie er geen verklaring voor hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 10:23 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goed plan.
In de brief staat alleen dat ik voor 22 november had moeten reageren. Is lastig als je de brief pas de 19e na werktijd krijgt. Maar vandaag dus gebeld. Staat overigens ook niet in de brief dat ik per direct zou moeten betalen. Alleen contact opnemen om afsluiting te voorkomen.
verklaring is er in principe wel. maar wil wel eerst de specificatie zien, omdat het zo hoog is.quote:Op maandag 22 november 2010 10:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En dat doen ze dus om nog meer kosten te voorkomen, als jullie er geen verklaring voor hebben.
Ik vind betalen ook niet zo erg. Want als die ksoten daadwerkelijk gemaakt zijn dan so be it.quote:Op maandag 22 november 2010 10:25 schreef PiRANiA het volgende:
Vooralsnog ga ik mer maar van uit dat de kosten echt gemaakt zijn, gewoon dom dus. KPN zorgt dat de kosten niet meer uit de hand lopen.
Ik denk dat je wel een factuur/specificatie kan vragen, maar denk dat je toch moet gaan betalen.
Dit is precies wat je tegen de dame of heer van KPN moet zeggen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:26 schreef smurfinnetje78 het volgende:
verklaring is er in principe wel. maar wil wel eerst de specificatie zien, omdat het zo hoog is.
Ik vind het maar een vaag verhaal eigenlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 10:27 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ik vind betalen ook niet zo erg. Want als die ksoten daadwerkelijk gemaakt zijn dan so be it.
Maar per direct en zonder factuur ben ik het niet mee eens
Check mn laatste reactie. Dat heb ik net gezegd. Maar ze kunnen/willen dus geen factuur sturen. Dus moet hun geloven, betalen en daarna een factuur zoals die normaliter komt en dan controleren.quote:Op maandag 22 november 2010 10:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit is precies wat je tegen de dame of heer van KPN moet zeggen.
Opgelost
Ze kunnen geen specificatie afgeven? Dat lijkt mij baarlijke nonsens.quote:Op maandag 22 november 2010 10:30 schreef smurfinnetje78 het volgende:
ok, KPN gaat dus niet mee werken aan een factuur. Want die kunnen ze niet maken.
En zij geven aan dat ze ons gewoon mogen afsluiten...En dat betwijfel ik.
Ze mogen volgens mij een melding maken over de te hoge kosten. Maar mogen ze dan ook afsluiten zonder dat we direct betalen? Ik wil namelijk toch echt eerst die rekening zien!
dat is beide niet het geval!quote:Op maandag 22 november 2010 10:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vaag verhaal eigenlijk.
kpn stuurt gewoonlijk einde van de maand een rekenening of automatische afschrijving.
Volgens mij moet toch betalingen gemist hebben of een vage betalingshistorie hebben wanneer ze zo gaan piepen.
Onzin. Die kunnen ze wel maken, want je kunt instellen dat je aan het eind van de maand gewoon een gespecificeerde rekening krijgt, en dat systeem kan die gegevens gewoon uitspugen. Of ze dat ook tussentijds kunnen weet ik niet, maar als ze een flag krijgen bij jullie aansluiting dat de kosten excessief oplopen dan kunnen ze ook zien waar dat door komt.quote:Op maandag 22 november 2010 10:30 schreef smurfinnetje78 het volgende:
ok, KPN gaat dus niet mee werken aan een factuur. Want die kunnen ze niet maken.
En zij geven aan dat ze ons gewoon mogen afsluiten...En dat betwijfel ik.
Ze mogen volgens mij een melding maken over de te hoge kosten. Maar mogen ze dan ook afsluiten zonder dat we direct betalen? Ik wil namelijk toch echt eerst die rekening zien!
Nee kunnen ze niet. Zeggen ze. Ze kunnen zien blijkbaar dat de kosten tussen 9-19 november zo zijn opgelopen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze kunnen geen specificatie afgeven? Dat lijkt mij baarlijke nonsens.
Nou ik vertel wel degelijk het hele verhaal.quote:Op maandag 22 november 2010 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Onzin. Die kunnen ze wel maken, want je kunt instellen dat je aan het eind van de maand gewoon een gespecificeerde rekening krijgt, en dat systeem kan die gegevens gewoon uitspugen. Of ze dat ook tussentijds kunnen weet ik niet, maar als ze een flag krijgen bij jullie aansluiting dat de kosten excessief oplopen dan kunnen ze ook zien waar dat door komt.
Ik denk dat je niet het hele verhaal vertelt. Er is vrijwel altijd een regeling te treffen, en als dat bij jullie niet gaat dan is daar een reden voor die ik hier niet lees. Ik denk daarom dat je niet het volledige verhaal vertelt.
Wat een prachtig woordquote:Op maandag 22 november 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ze kunnen geen specificatie afgeven? Dat lijkt mij baarlijke nonsens.
Geprobeerd met de afdeling die de brief heeft gestuurd. Doen ze niet.quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Gewoon even bellen of ze een specificatie kunnen mailen zodat jij het z.s.m. kan controleren en het verschuldigde bedrag kunt overmaken.
Het is iig een ander rekeningnr. iets met 2059... ovv vooruitbetaling telnr zou het moeten...quote:Op maandag 22 november 2010 10:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een prachtig woord
Ik vind het een raar verhaal... Owkee, ik snap dat KPN aan de bel trekt als er ineens onverwacht hoge kosten gemaakt worden. Ik snap dat KPN ze betaald wil hebben. Maar om om ¤ 700 zulke ophef te maken? Was het nou ¤ 7.000, dan kon ik het me voorstellen.
Hebben ze ook verteld hoe je het moet betalen zonder factuur? Ik neem aan naar P867600 o.v.v. het telefoonnnummer. Maar hoe gaat het superautomatische systeem van KPN dat verwerken? Als er geen openstaande factuur tegenover staat, wordt het net zo hard teruggestort.
Strange...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |