American football spelers mietjes?quote:Op maandag 22 november 2010 09:56 schreef fathank het volgende:
Is geen flikker aan. Ligt om de haverklap stil en die mietjes zitten helemaal met bescherming ingepakt.
En het IQ van een pepernoot niet te vergeten "you, ball, there, now!" "ok boss"quote:Op maandag 22 november 2010 09:59 schreef Mr.Jackass het volgende:
[..]
American football spelers mietjes?![]()
? Dan zijn die nietsnutten van voetballers de grootste huppelkutten en gay pride deelnemers met dat gejank van ze en gerol over de grond wanneer ze elke keer een licht tikje krijgen. Stelletje relnichten zeg, pff. Om American Football te spelen moet je ten eerste een figuur van een topatleet hebben, wat je van weinig voetballers kan zeggen...schrale kippetjes allemaal.
Ik kan je vertellen dat bij AF honderd keer zoveel tactiek komt kijken en skill dan bij voetbalquote:Op maandag 22 november 2010 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het IQ van een pepernoot niet te vergeten "you, ball, there, now!" "ok boss".
Ja, ik merk dat je het me kan vertellen, het is alleen niet zoquote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef Mr.Jackass het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat bij AF honderd keer zoveel tactiek komt kijken en skill dan bij voetbal
American Football, 5 minuten actie in een tijdsbestek van 2 uur. Het lijkt wel een aflevering van Popstars.quote:Op maandag 22 november 2010 09:59 schreef Mr.Jackass het volgende:
[..]
American football spelers mietjes?![]()
? Dan zijn die nietsnutten van voetballers de grootste huppelkutten en gay pride deelnemers met dat gejank van ze en gerol over de grond wanneer ze elke keer een licht tikje krijgen. Stelletje relnichten zeg, pff. Om American Football te spelen moet je ten eerste een figuur van een topatleet hebben, wat je van weinig voetballers kan zeggen...schrale kippetjes allemaal.
Hoewel je reactie volkomen onzin is, kan ik zelfs daarop nog wat positiefs over zeggen: Beter dat en goeie actie zien dan 90 minuten lang kijken hoe die dames hele tijd liggen te rollen van de pijnquote:Op maandag 22 november 2010 10:02 schreef fathank het volgende:
[..]
American Football, 5 minuten actie in een tijdsbestek van 2 uur. Het lijkt wel een aflevering van Popstars.
Het grootste probleem is dat alles van te voren is voorgekauwd door de coach. Voetbal is veel vloeiender en alles moet veel meer vanuit de spelers zelf komen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef Mr.Jackass het volgende:
Ik kan je vertellen dat bij AF honderd keer zoveel tactiek komt kijken en skill dan bij voetbal
quote:Op maandag 22 november 2010 10:19 schreef Dos37 het volgende:
Ik denk omdat het inderdaad vaak stil ligt, mensen hier groeien er niet mee op snappen er dus geen reet van.
En dit natuurlijk
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |