Dat doen die mannen bij iedere vrouwquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Neuj de drukte valt wel mee. Ik liep wel giga te stressen maar dan remt detroit mij wel af. Ik zat echt tegen een burnout aan, en schiet er geen donder mee op. Win er hoogstens een halve dag mee. Nu lekker vakantie.Hopelijk zijn we voor t einde van de vakantie verhuisd.
Op een salaris is ook zo gegroeid, 2 hypotheken en reiskosten waren niet te doen. Nu we gaan samenwonen en de woning in amsterdam verkocht zal zijn hebben we t netjes
Ja voor wat betreft mijn werk, ik word er rustiger van. Was altijd gehaast met mijn uitleg, maar de buitenlandse klanten met een taalachterstand zijn gek met mij, omdat ik de moeite neem om iets uit te leggen en ook zeker van wil zijn dat ze het snappen. En dat is echt een pluspunt geweest, een kwaliteit die ik nu mooi heb kunnen ontwikkelen!
Maar een aantal klanten zijn sowieso wel gek met mij vanwege de rust die ik uitstraal. Zo komen ze geregeld naar 'die lieve meisje' en is er ook een die nog steeds probeert te vissen of ik met hem wil trouwen
Is het ook niet. Ze willen je gewoon gebruiken. Zo slimme vrouw kan handig zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Je vergelijkt mij net met 'iedere vrouw' das geen compliment
Mijn werkterrein is de sociale zekerheid, daar doe ik allerlei onderzoek naar. Dus ik heb daar ook veel kennis in opgedaan. Ook over de ontwikkeling van de Nederlandse economie. Leuke van het werk vind ik is dat je inzicht in het geheel moet hebben (soms zijn details ook belangrijk!). En als ik dan eens een uitspraak over de toekomst doe is dat gestoeld op realisme en cijfers in plaats van pessimismequote:Op woensdag 1 december 2010 10:20 schreef CHEVHB het volgende:
Wie werkt er hier eigenlijk allemaal? En wat voor werk doen jullie precies? Ben zo ineens benieuwd..
No offence maar mensen die zo denken die zijn dom.quote:Op maandag 6 december 2010 13:18 schreef CHEVHB het volgende:
Gisteren sinterklaas gevierd.. best overprikkelt nu.. ben maar lekker muziek aan het luisteren met niemand om mij heen.. en zo even slapen denk ik.
Mijn famillie is allemaal best goed opgeleid ( HBO of hoger) en maar praten over een hoog salaris en dat je een goede baan moet hebben.. en dat je anders niets waard bent in de maatschappij.. en dan 2 uur lang erover praten.. dat doet mij veel verdriet. Ik kan niet meer dan ik doe..
Ruimte genoeg toch!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja gut, erg he!
Zullen we 'm volspammen?
Ik snap je Auti.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:53 schreef Auti het volgende:
Ik heb vandaag mijn ontslag ingediend. Ik trek het echt voor geen meter. Irriteer me mateloos aan een heleboel onkunde en gemakzucht en bovenal de enorme geld verkwisting. Ik begin ook steeds meer een hekel te krijgen aan geld.
Ik pas ook niet tussen die mensen, überhaupt al lastig tussen mensen, en met de levensstijl die ik de komende jaren moet aanmeten, welke ik helemaal niet erg vind, pas ik al totaal niet tussen de mensen. En ik snap geen hol van de lesstof, ik krijg het er niet in.. het lijkt wel alsof ik er blind voor ben.
Ook echt zoveel dingen die fout gaan in dat bedrijf, ik kan het niet geloven.. het bevestigt wel mijn vermoedens over hoe het er aan toe gaat bij dit soort werk en bedrijven en klasse, maar ik ben mij echt wezenlijk rot geschrokken dat het zo erg is. Het is gewoon nog erger dan ik vermoedde.
Tevens blijkt dat ik onderbetaald krijg, ik krijg betaald voor een 20 jarige.
En de bus trek ik ook echt niet, ik raak diep en diep ongelukkig en ik wil geen rolletje meer spelen maar mijn eigen leventje terug.
Ik ben ook niet van de mentaliteit van meer meer meer en beter beter beter, en graaien al helemaal niet.. ik ben erg tevreden met weinig en simplisme. Geluk is niet te koop. Vastigheid, elke dag hetzelfde.. een soort van "Groundhog day" (film). Ik doe erg graag mijn eigen dingetje, zoals Anton Heijboer zou zeggen; met veel liefde. Misschien ga ik ook wel schilderijtjes maken, wie weet..
Maar dit is dus echt totaal helemaal niets voor mij, ik ga er hard op achteruit.. dus ik grijp in.
Ik heb het geprobeerd.
Nog zo'n voorbeeldje; AWBZ is afgewezen.. reden; GGZ heeft de benodigde formulieren niet op tijd opgestuurd.. ik doe het liever in mijn eentje, scheelt een hoop gezeik.
Op een gegeven moment moet je ook tevreden zijn met wat je hebt bereikt, er is namelijk wel degelijk een plafond, en ik tik liever tegen mijn plafond dan dat ik val in een afgrond.
Ik hoef niet zo nodig belangrijk te zijn, en al helemaal niet deel te zijn van de massa sleur.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:45 schreef robuust89 het volgende:
Over dat tweede dikgedrukte; Voelt het voor jou niet oké om deel uit te maken van een groter geheel, een (belangrijke) schakel in het rad? Of zie ik dat anders?
Het hele plaatje niet.. die mentaliteit van die mensen niet, de gemakszucht, alles.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef schaal_9 het volgende:
Hey Auti!
Jammer dat je je ontslag hebt ingediend. Zag je werkgever wel potentie (aangezien je goed kan programmeren)? Iedere organisatie kent een gevestigde bedrijfscultuur. Waaraan merk je eigenlijk dat je je niet voldoende thuisvoelt? Gaat het om het sociale aspect, is het werk te hoog gegrepen? Tenzij je werkt met behoud van uitkering hebt je recht op het minimumloon wat voor jouw leeftijd geldt.
Veel mensen met autisme hebben trouwens moeite om verbanden te leggen tussen bepaalde dingen (het detaildenken). Waarom trek je de bus niet?
Mooi dat je het geprobeerd hebt; ik hoop dat je op straks kan blijven participeren met een passende baan. Er breken zware tijden aan voor mensen in de Wajong-regeling.
Ik ben zo blij als een klein kindquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:52 schreef robuust89 het volgende:
http://pandalabs.pandasec(...)os-wikileaks-editio/
http://www.backtrack-linux.org/documents/BACKTRACK_CUDA_v2.0.pdfquote:Next step: World Domination! 2:06 PM Nov 28th via TweetDeck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |