Lekker klussen en je ouders in hun sop laten gaarkokenquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ze bedoeld het ongetwijfeld goed. Maar het hele contact is de hele tijd, je moet, je gaat!
Onze auto was stuk, gisteren anwb gebeld, die kwam rond 1 uur. Krijg ik ondertussen wel telefoon dat zíj staat te klussen, anders komt t werk nooit af want dat gaat nou eenmaal niet vanzelf. Ja duh, maar we moeten wel vervoer hebben!
En mn vader ook weer opmerkingen dat ik beter met mn geld om moet gaan anders had ik dat kunnen uitbesteden en niet zelf met een roller in mn handen hoeven staan. Lul! Dat ís uitbesteed, maar a) vind ik t leuk om zelf wat te doen en b) Hoe sneller het huis klaar is hoe beter
Maar nu gaan we zometeen maar weer naar t huis en lekker zelf klussen.
WTFquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Omg..
Ben weer thuis.. Hadden een engeltje in de auto. Op de heenweg in de bocht a10-a1 via de linkerbaan naar de rechterbaan geslipt en omgekeerd in de vangrail terecht gekomen. Paniekaanval gehad en nu lekker t bad in, heb me de hele dag klote gevoeld
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:04 schreef Auti het volgende:
lift off oversteer ftw! Daarom vind ik dus ook dat mensen een slipcursus bij het rijexamen moeten krijgen.
Het is ook niet best met het weer gesteld. Waar winters als die van 1947 en 1963 nog moesten beginnen, begint deze barre winter begint nu al zijn tol te eisen. Slipcursus is geen overbodige luxe, wetende wat ons nog te wachten staat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Omg..
Ben weer thuis.. Hadden een engeltje in de auto. Op de heenweg in de bocht a10-a1 via de linkerbaan naar de rechterbaan geslipt en omgekeerd in de vangrail terecht gekomen. Paniekaanval gehad en nu lekker t bad in, heb me de hele dag klote gevoeld
Misschien na jaren weer een elfstede tocht voor de schaatsliefhebbersquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:26 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Het is ook niet best met het weer gesteld. Waar winters als die van 1947 en 1963 nog moesten beginnen, begint deze barre winter begint nu al zijn tol te eisen. Slipcursus is geen overbodige luxe, wetende wat ons nog te wachten staat.
En straks mag je misschien naast langdurigheidstoeslag ook nog koudetoeslag erbij gaan doen
Heb je die shit meegemaakt? Nee? Nou dan!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:26 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Het is ook niet best met het weer gesteld. Waar winters als die van 1947 en 1963 nog moesten beginnen, begint deze barre winter begint nu al zijn tol te eisen. Slipcursus is geen overbodige luxe, wetende wat ons nog te wachten ook nog koudetoeslag erbij gaan doen
Mensen die denken het beter te wetenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb je die shit meegemaakt? Nee? Nou dan!
Mensen die semi offtopic reacties plaatsen waar niemand wat aan heeftquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:57 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Mensen die denken het beter te weten
Ik ben inderdaad pessimistisch. Misschien heb ik het juist te gemakkelijk. Weinig stress op werk (het gaat dus heel goed), niet meer afhankelijk van anderen, niet meer tegen iedereen hoeven op te kijken. Ik merk dat ik ook sneller schijt aan sommige meningen heb omdat ik mijn centjes toch wel krijg.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:00 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Mensen die semi ordeloos reacties plaatsen waar niemand wat aan heeftoh, en had ik al gezegd dat ik je pessimistisch vond?
Geen troll verder.
Kijk hier hebben we wat aan. IPV al dat geneuzel van je. Zeg gewoon wat je voelt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:05 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad pessimistisch. Misschien heb ik het juist te gemakkelijk. Weinig stress op werk (het gaat dus heel goed), niet meer afhankelijk van anderen, niet meer tegen iedereen hoeven op te kijken. Ik merk dat ik ook sneller schijt aan sommige meningen heb omdat ik mijn centjes toch wel krijg.
De decembermaand hakt er dus bij in, omdat veel mensen ineens iets van me willen (sinterklaas, kerstverplichtingen).
+1quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk hier hebben we wat aan. IPV al dat geneuzel van je. Zeg gewoon wat je voelt.
Ik en Robuust storen ons gewoon aan je negatieve posts.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:05 schreef schaal_9 het volgende:
Robuust en Tijn kunnen het wel met elkaar vinden
Ach ja, beter dan dat collega's zich storen aan mij. Het glas is halfvol in plaats van half leeg, denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik en Robuust storen ons gewoon aan je negatieve posts.
Leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Gezellig
Even trots:
Cassandra op eigen benen
Mijn geduld is ook een keer op. Je mag best klagen maar doe dat liever ergens anders.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:10 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ach ja, beter dan dat collega's zich storen aan mij. Het glas is halfvol in plaats van half leeg, denk ik dan maar.
Ik snap hem wel. Maar zoals hij in deze post zegtquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Het valt mij niet zo heel erg op, of het is omdat ik toch al een tijdje niet heel erg actief was in het topic. Het is het aloude knokken voor je plekje, maar lang niet zo erg als sommige opmerkingen als 'wacht maar binnen 5 jaar piep je wel anders, want mensen met autisme hebben het zwaar in deze werkmaatschappij'
Ook over de hypotheken denk ik zelf wel nuchter, ik heb een goede baan, mijn vriend heeft een baan weer, en buiten dat redden we het op een salaris. Maar Ik kan me voorstellen dat schaal 9 wat pessimistischer is, of realistisch, hoe het ook zij.
Je hebt gewoon 2 verschillende personen, de mensen die blij zijn met wat ze hebben omdat ze iets hebben en de mensen die steeds beter willen.
Schaal 9 is een van de laatste groep, en ik neem het hem niet kwalijk. Ik hoor ook tot de laatste groep, alleen zijn mijn kaarten helaas/nu eenmaal wat beter. (niet lullig bedoeld overigens!)
zit er meer achter.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:05 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad pessimistisch. Misschien heb ik het juist te gemakkelijk. Weinig stress op werk (het gaat dus heel goed), niet meer afhankelijk van anderen, niet meer tegen iedereen hoeven op te kijken. Ik merk dat ik ook sneller schijt aan sommige meningen heb omdat ik mijn centjes toch wel krijg.
De decembermaand hakt er dus bij in, omdat veel mensen ineens iets van me willen (sinterklaas, kerstverplichtingen).
Leuk dat je wat foto's hebt gepost van je huisjequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Het valt mij niet zo heel erg op, of het is omdat ik toch al een tijdje niet heel erg actief was in het topic. Het is het aloude knokken voor je plekje, maar lang niet zo erg als sommige opmerkingen als 'wacht maar binnen 5 jaar piep je wel anders, want mensen met autisme hebben het zwaar in deze werkmaatschappij'
Ook over de hypotheken denk ik zelf wel nuchter, ik heb een goede baan, mijn vriend heeft een baan weer, en buiten dat redden we het op een salaris. Maar Ik kan me voorstellen dat schaal 9 wat pessimistischer is, of realistisch, hoe het ook zij.
Je hebt gewoon 2 verschillende personen, de mensen die blij zijn met wat ze hebben omdat ze iets hebben en de mensen die steeds beter willen.
Schaal 9 is een van de laatste groep, en ik neem het hem niet kwalijk. Ik hoor ook tot de laatste groep, alleen zijn mijn kaarten helaas/nu eenmaal wat beter. (niet lullig bedoeld overigens!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |