Sarcasmequote:Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gaat niet makkelijk met gebroken contactMoet er niet aan denken bij mn ouders te wonen, moet er niet aan denken om daar uberhaupt nog te logeren.
Snap best dat schaal 9 met zijn toekomstplannen de toekomst somber inziet. Je kan nog zo gedreven zijn, je kan niet over water lopen
Ik zie t positief in, in de hoop dat jonge stellen overhaast besluiten om onze woning te kopen nu ze er de hypotheek nog voor krijgen in 2010
Ik zou zo bij jou in de auto stappen.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef CHEVHB het volgende:
Ik wil dat ook rijlessen, maar ik weet het niet.. lijkt me heel erg moeilijk. Al die borden, wie er voorrang heeft enzo.. maar ik wil wel.
Maar ik ben echt een gevaar op de weg hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik vond het wel moeilijk, omdat je heel snel moet reageren en situaties snel overzien. Een tijdje heb ik nog gelest in een automaat. Het verschilt sterk per persoon; genoeg mensen met autisme die een rijbewijs hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef CHEVHB het volgende:
Ik wil dat ook rijlessen, maar ik weet het niet.. lijkt me heel erg moeilijk. Al die borden, wie er voorrang heeft enzo.. maar ik wil wel.
De soep wordt nooit zo gegeten als het wordt opgediend. Oftewel het zal nooit zo erg worden als jij zegt. Voor 1 ton heb je hier in dordt een 2 of 3 kamer flat waar je goed in kan wonen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:16 schreef schaal_9 het volgende:
Voor 105.000 euro kun je gewoon moeilijk een appartement kopen. Misschien het appartementje waar ik nu woon (is nogal slecht geïsoleerd en tamelijk gehorig). Dit alles in de Randstad, maar volgens mij woont Tijnbrein daar ook.
En ja... ik heb toekomstplannen, zoals iedereen. En dat gaat verder dan behouden wat ik op dit moment heb. En natuurlijk weet ik dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten. Ik werk tenslotte met begrotingen
Het zijn de regels van de Nationale Hypotheekgarantie per 1 januari 2011. Voor maatregelen op langere termijn gaat het vaak wel op: voorstellen in het Regeerakkoord moeten door de Eerste en Tweede Kamer worden goedgekeurd voordat ze worden doorgevoerd. Dan wordt de soep vaak minder heet gegeten.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De soep wordt nooit zo gegeten als het wordt opgediend. Oftewel het zal nooit zo erg worden als jij zegt. Voor 1 ton heb je hier in dordt een 2 of 3 kamer flat waar je goed in kan wonen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Het zijn de regels van de Nationale Hypotheekgarantie per 1 januari 2011. Voor maatregelen op langere termijn gaat het vaak wel op: voorstellen in het Regeerakkoord moeten door de Eerste en Tweede Kamer worden goedgekeurd voordat ze worden doorgevoerd. Dan wordt de soep vaak minder heet gegeten.
Okee, dat bedrag van 105.000 euro blijkt voor tweeverdieners te gelden. Het nieuwsbericht is later aangepast. Eenverdieners kunnen vooralsnog een stuk meer lenen.
Verder dan de tips die in het topic al gegeven zijn en kijk eens in de OP kom ik niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef vamperotica het volgende:
Ik gooi 'm hier ook even neer... waarschijnlijk zitten er hier wat meer ervaringsdeskundigen
[GEZOCHT] Hulp voor een autist
Gewoon proberen. Wat losse lessen nemen en kijken hoe het gaat. Voorrangsregels zijn erg eenvoudig en ik twijfel daar niet over dat je dat snel door hebt.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef CHEVHB het volgende:
Java programmeur in opleiding op een werkervaringsplaats bij een groot landelijk bedrijf.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:20 schreef CHEVHB het volgende:
Wie werkt er hier eigenlijk allemaal? En wat voor werk doen jullie precies? Ben zo ineens benieuwd..
Hmm, ik praat niet zo vlot; denk ook even na wat ik zeg. De meeste vrouwen (vooral de extraverte) praten sneller, en zeker in een groep vis ik vrij snel achter het net. In zo'n setting wisselen ze meestal ook snel van onderwerp. Eén op een gaat vrij goed, maar dat komt niet zo vaak voor.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:27 schreef QuoVadis. het volgende:
Zou Philips ook autistisch zijn?
@Schaal_9: wat maakt communicatie met vrouwen voor jou zo moeilijk
Ik begon een beetje ongerust te raken, maar ik lees net in het Banmeldtopic dat hij een ban heeft van een maand + 1 week... Dus die kan voorlopig niet meer posten hierquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:38 schreef schaal_9 het volgende:
En waar is EchtGaaf trouwens gebleven
hmmm, moeilijk.. moeilijk..quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:39 schreef schaal_9 het volgende:
Pfff... beetje veel contacten met groepen deze maand.
Heb echt geen puf meer, omdat het toch vrij intensief is. Ik zou weleens willen shoppen van mijn dertiende maand. Maar te koud, weinig tijd.
Kortom: vinden jullie het ook al kloteweer?
Voor degenen met een uitkering; kunnen jullie eten en stoken nog betalen?
Nederland leeft nu massaal onder haar stand.
antwoord: een soort van jaquote:
Zo lang het niet waait vind ik de kou niet erg. Gisteren vond ik het zelfs lekker buitenquote:Op vrijdag 3 december 2010 07:39 schreef schaal_9 het volgende:
Pfff... beetje veel contacten met groepen deze maand.
Heb echt geen puf meer, omdat het toch vrij intensief is. Ik zou weleens willen shoppen van mijn dertiende maand. Maar te koud, weinig tijd.
Kortom: vinden jullie het ook al kloteweer?
Voor degenen met een uitkering; kunnen jullie eten en stoken nog betalen?
Nederland leeft nu massaal onder haar stand.
Ik begrijp je boosheid/frustratie. Het is jouw huis en jouw keuken. Aan de andere kant bedoeld je moeder het ook goed. Ook al is dit een totaal verkeerde manier.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind die strenge wind niets maar voor de rest gaat t wel. Goed inpakken.
Alleen.. de auto is stuk, accu heeft t begeven, nu wachten op de anwb. Wil graag naar almere, kijken hoe ver de woning is gevorderd want de aannemer is daar aan de slag
Krijg ik net telefoon van mn moeder met een paar opdrachten die ik MOET uitvoeren (ja mam, alles gaat goed met ons, met jou ook?) en verv0olgens word ik gebeld of t fornuis wel is aangesloten. Eh ja.. Gewoon wat toetsen indrukken. Wacht eens even, hoezo dat? 'Ja ik wilde een eitje bakken'.
Mijn keuken is heilig.. Contact loopt al dusdanig dat ik elke keer emotioneel uitgeput raak en de laatste tijd elk contact in tranen eindigt, waardoor Detroit al heeft gezegd dat ik even een break moet hebben van mijn ouders.. En dan gaat ze mijn pannen uit pakken?? Die we bewust ingepakt hebben gelaten? En als eerste koken, in mijn keuken waar ik zo onwijs trots op ben??
Waar haalt ze t lef vandaan..
Maar aan de andere kant kookt ze wel voor de aannemer (familievriend, dus net iets meer dan 'hij wordt er voor betaald) en ben ik bang ondankbaar te zijn.
Maar dit helpt een pauze nemen niet echt. Moest even mijn frustraties kwijt, excuus..
Dit dus helemaal!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begrijp je boosheid/frustratie. Het is jouw huis en jouw keuken. Aan de andere kant bedoeld je moeder het ook goed. Ook al is dit een totaal verkeerde manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |