Ik dacht even aan een andere Dirk!quote:Op maandag 22 november 2010 09:01 schreef Greys het volgende:
TT
Amsterdammers, kijken jullie uit naar bloedhond Dirk?
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hema_gestolen__.html
Oh die man was vanmorgen bij Giel op de radio.quote:Op maandag 22 november 2010 09:01 schreef Greys het volgende:
TT
Oh wat een schat van een hond om te zien!quote:Op maandag 22 november 2010 09:01 schreef Greys het volgende:
TT
Ik snap dat ook niet, ik durf dat echt niet... Ooit met mn zusje boodschappen wezen doen met de hond van mn tante, maar ik bleef mooi buiten ermeequote:Op maandag 22 november 2010 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die man was vanmorgen bij Giel op de radio.
Ik snap niet dat mensen honden stelen hoor![]()
Maar goed, ik snap ook niet dat mensen hun hond buiten vastbinden, ik zou het nooit doen, die van mij zouden ook geheid gejat worden
Ik vind het echt belachelijk dat mensen dat doen hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 09:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, ik durf dat echt niet... Ooit met mn zusje boodschappen wezen doen met de hond van mn tante, maar ik bleef mooi buiten ermee
Doe het wel eens met Whoopie bij de Plus bij ons maar heb nu wel een beetje de kriebels.quote:Op maandag 22 november 2010 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk dat mensen dat doen hoor.
Ik doe het heel soms op zaterdagmorgen bij de bakker bij mij omdat ik ze dan kan zien.
Maar meestal komt het meisje dan naar buiten om te vragen wat ik wil hebben.
De deur staat daar open en ze staan dan eigenlijk in de open deur, en het is overdekt, en meestal staan er gelijk 10 kinderen omheen die ze aaien en zo. Maar ergens waar je ze helemaal niet meer kan zien, en dan helemaal in een grote drukke stad, das echt echt onwijs dom hoor
Dat vind ik wel een beetje sneu hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb es de hond van iemand die stond te jammeren bij de supermarkt mee naar huis genomen, gewoon om hem een lesje te leren
Slotje aan het riempje, maar dat werkt inderdaad ook niet.quote:Op maandag 22 november 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Hoe wil je de hond met een slotje vastleggen dan?
Als ze m echt willen pikken dan pikken ze m dan toch met mand en al mee?
Junks en zo weten trouwens wel prima wat ze pikken hoor, die azen echt op dure rashonden.
Ik ken echt een paar chihuahua's die gepikt zijn, zelfs gewoon terwijl ze ermee wandelden, in Amsterdam centrum, gewoon riem doorknippen en weg dr mee.
En uit auto's en zo.
Ik zou het voor de hond nog erger vinden dan voor mezelf, zomaar weggerukt worden en met een vreemde mee moeten en dan verkocht worden etc etc etc
Uh nee, dan laten ze het riempje gewoon hangen natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 09:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje sneu hoor.
[..]
Slotje aan het riempje, maar dat werkt inderdaad ook niet.
Jaaaaaaa ik wil een witte Bdayquote:
Donderdagquote:
Genoteerdquote:Op maandag 22 november 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Donderdag![]()
Ik ben geboren op een autoloze zondag toen dr een heel dik pak sneeuw lag, en mn vader moest op de fiets de vroedvrouw gaan halen want die kreeg dr auto niet weg
Als we een goeie winter hebben ligt de sneeuw dr dan gewoon nog.quote:Op maandag 22 november 2010 10:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Genoteerd
Ik wil met mijn verjaardag ook een vet pak sneeuw. Maar ja, ben pas in Januari jarig
Ooh ja, die kut post staaktquote:Op maandag 22 november 2010 10:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als we een goeie winter hebben ligt de sneeuw dr dan gewoon nog.
En spaar je de moeite, als het goed is staakt de post donderdag en vrijdag toch, en ik vier het niet
Hahahaha ja, ze kunnen heel die post beter gewoon opheffen, faalneuzenquote:
Of versturen via sand ofzoquote:Op maandag 22 november 2010 10:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahaha ja, ze kunnen heel die post beter gewoon opheffen, faalneuzen
Jupquote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Klopt jouw verjaardag in je profiel op het jaar na?
quote:Spoedeisende post wordt gewoon bezorgd
Spoedeisende post, zoals rouwzendingen, diagnostische zendingen en trombosekaarten, hebben de hoogste prioriteit gekregen en wordt vandaag bezorgd.
quote:Op maandag 22 november 2010 10:26 schreef Qwea het volgende:
[..]verjaardagskaart in rouw enveloppe doen
GMTAquote:Op maandag 22 november 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar had ik het vorige week over, dat ik gewoon al mn post in rouwenveloppen ga pleuren voortaan
quote:Op maandag 22 november 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me is vrijdag jarig en die krijgt dus echt een rouwkaart van me hoor
Ze wordt ook al ergens over de 40 dus dat is ook nog oh zo waarquote:Op maandag 22 november 2010 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
"sterkte in deze moeilijke periode"
Wat is er mis met 'over de 40 zijn'?quote:Op maandag 22 november 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze wordt ook al ergens over de 40 dus dat is ook nog oh zo waar![]()
Ik weet zeker dat ze dr om kan lachen
Das heel zwaar toch?quote:Op maandag 22 november 2010 10:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'over de 40 zijn'?
Dubbel feestquote:
quote:
Oh gelukkigquote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)terecht__.html?p=2,1
Fijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
Maar nee ,na mijn 40e ben ik meer gaan doen wat ik zelf leuk vind en niet wat anderen van mij verwachten.quote:
Ha wat goed dat hij gevonden isquote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
En dan nog is het de schuld van de Nederlandersquote:Op maandag 22 november 2010 12:52 schreef senesta het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
2,50 voor een raketje![]()
![]()
Je had ook niet moeten zeggen dat je griep hebtquote:Op maandag 22 november 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan nog is het de schuld van de Nederlanders
Nee, het is gewoon niet normaal dat zo ongeveer het goedkoopste ijsje van allemaal 2,50 euro kost, klaar
Vanmorgen om acht uur huisarts gebeld om te vragen hoe laat ik langs mocht komen. 'Wat heeft u dan?'. 'Griep'. 'Dan hebben we echt liever dat u niet langs komt omdat u anders gemakkelijk mensen kunt aansteken'.
'Oh, kunt u me dan bv antibiotica geven zodat het wat sneller over gaat? Het duurt nu toch wel al anderhalve week'. 'Nee, want antibiotica helpt niet bij griep, omdat dat een virus is'.
'Oh.'
Iddquote:Op maandag 22 november 2010 13:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Je had ook niet moeten zeggen dat je griep hebt
En nu maar weer paracetamollen genomen en een gat in de dag geslapen.quote:
Why?quote:Op maandag 22 november 2010 13:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Je had ook niet moeten zeggen dat je griep hebt
Weer bellen en zeggen wat je nou net zegt; niet kunnen slapen door het hoesten en benauwd zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu maar weer paracetamollen genomen en een gat in de dag geslapen.
Ik slaap bij elkaar misschien net één of twee uur per nacht, omdat ik het dan echt benauwd heb door al dat gehoest en gesnot. Nu ga ik sowieso de rest van de middag/avond proberen wakker te blijven en dan vlak voordat ik ga slapen nog wat paracetamol en misschien dat het slapen dan lukt.
[..]
Why?Wat had ik dan moeten zeggen? 'Spierpijn, hoesten, snot, brak, maar geen idéé wat het zou kunnen zijn?'
Ik wist niet dat je je in allerlei bochten moest gaan wringen bij een huisarts aan de telefoon.quote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd![]()
Zeg dan dat je al een week haske ziek bent, en de hele dag hoest, koorts.... en benauwd doet het ook altijd goed
Zoietsquote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu maar weer paracetamollen genomen en een gat in de dag geslapen.
Ik slaap bij elkaar misschien net één of twee uur per nacht, omdat ik het dan echt benauwd heb door al dat gehoest en gesnot. Nu ga ik sowieso de rest van de middag/avond proberen wakker te blijven en dan vlak voordat ik ga slapen nog wat paracetamol en misschien dat het slapen dan lukt.
[..]
Why?Wat had ik dan moeten zeggen? 'Spierpijn, hoesten, snot, brak, maar geen idéé wat het zou kunnen zijn?'
Dat dus inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd![]()
Zeg dan dat je al een week haske ziek bent, en de hele dag hoest, koorts.... en benauwd doet het ook altijd goed
Ze zei niet dat het niet mocht, ze zei dat ze het 'echt liever niet hadden'.quote:Op maandag 22 november 2010 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weer bellen en zeggen wat je nou net zegt; niet kunnen slapen door het hoesten en benauwd zijn.
Slaat helemaal nergens op dat iemand met griepverschijnselen niet naar de praktijk mag komen
Had mij ff laten bellenquote:Op maandag 22 november 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je je in allerlei bochten moest gaan wringen bij een huisarts aan de telefoon.
Als dat algemeen bekend is dat je dat nooit moet zeggen, dat had iemand mij dat even moeten meldenIk ben ook maar een huisartsen-n00b, dus ik vertel braaf wat ze me vraagt
Hier is het hoesten bij zowel de kinderen als mezelf nog wel eens overgegaan in een luchtweginfectie en als je nog steeds zo hoest en benauwd bent dan lijkt het me geen overbodige luxe om dat even na te laten kijken.quote:Op maandag 22 november 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zei niet dat het niet mocht, ze zei dat ze het liever niet hadden.
En ergens kan ik dat best begrijpen.
En ik wil best nog een keer bellen, maar bovenstaande héb ik al gezegd aan de telefoon. En ze zei dat er echt niets tegen griep bestond qua medicijnen en dat het een kwestie is van uitzitten.
Ja nou dat eerste wist ik dus niet. Ik bel nooit huisartsen.quote:Op maandag 22 november 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had mij ff laten bellen![]()
Als ze vragen "wat heb je dan?" is het handiger om te zeggen waar je precies last van hebt qua klachten zeg maar, niet "ik heb griep".
Want aan griep op zich is niets te doen, maar als het hoesten van viraal om gaat slaan naar bacterieel is er wel degelijk iets aan te doen met AB.
Wat voor hoest heb je dan? Kriebeltjes of ook slijm erbij en het idee dat je het niet kwijt kunt.quote:Op maandag 22 november 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zei niet dat het niet mocht, ze zei dat ze het 'echt liever niet hadden'.
En ergens kan ik dat best begrijpen.
En ik wil best nog een keer bellen, maar bovenstaande héb ik al gezegd aan de telefoon. En ze zei dat er echt niets tegen griep bestond qua medicijnen en dat het een kwestie is van uitzitten.
Niet zien, maar wel horen als ze je longen luisteren.quote:Op maandag 22 november 2010 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou dat eerste wist ik dus niet. Ik bel nooit huisartsen.
(De laatste keer belde ze mij, weet je nog, dat ik die brief genegeerd had voor die oproep)
En hoe kan zij zien/weten of het van viraal naar bacterieel gaat dan?
Allebeiquote:Op maandag 22 november 2010 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat voor hoest heb je dan? Kriebeltjes of ook slijm erbij en het idee dat je het niet kwijt kunt.
2e lijkt me waarschijnlijker, aangezien je het 's nachts benauwd hebt (als je plat ligt dus)
Wang pijn, kaak pijn is bijholtenontsteking = ABquote:Op maandag 22 november 2010 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei(gatver)
En het wordt nog gatverderder, want dat ik het 's nachts benauwd krijg is omdat er dan ineens voor mijn gevoel allemaal snot komt wat er overdag minder is en dan gaat op een gegeven moment zelfs mijn wang en kaak enzo zeer doen, zodat zelfs mijn zachte kussen pijn doet aan mijn gezicht. Wat een sneuheid
Okay, ik ga nu weer bellen.quote:Op maandag 22 november 2010 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wang pijn, kaak pijn is bijholtenontsteking = AB
Oh dat mag ookquote:Op maandag 22 november 2010 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe mij je geb.dat ff en je naam, adres en het nr. van de ha, ik bel wel ff
Dat vraagt ze niet.quote:Op maandag 22 november 2010 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat mag ook![]()
Maar wat als ze je vraagt hoe het nou met dat andere gaat waarvoor ze mij toen gebeld heeft?
Ga je het echt doen ja?quote:Op maandag 22 november 2010 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat vraagt ze niet.![]()
ff beltegoed opwaarderen, momentje...
Mwah. Die discussie ga ik maar even niet aan als je het niet erg vindtquote:Op maandag 22 november 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Toch is het echt best erg als je op onze leeftijd zulke gesprekken nog niet zelf kan voeren Greyske
![]()
Ja, of niet naar de tandarts durftquote:Op maandag 22 november 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Toch is het echt best erg als je op onze leeftijd zulke gesprekken nog niet zelf kan voeren Greyske
![]()
Overdrijven is wel een aanrader althans dat heb ik inmiddels geleerdquote:Op maandag 22 november 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je je in allerlei bochten moest gaan wringen bij een huisarts aan de telefoon.
Als dat algemeen bekend is dat je dat nooit moet zeggen, dat had iemand mij dat even moeten meldenIk ben ook maar een huisartsen-n00b, dus ik vertel braaf wat ze me vraagt
Nou, als dr iets met mn tanden is dan bel ik wel meteen hoorquote:Op maandag 22 november 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:
Ing to the rescue
[..]
Ja, of niet naar de tandarts durft
En ik vind het dus raar dat dat klaarblijkelijk nodig is, dat je niet gewoon kunt zeggen wat je wilt zeggen omdat je anders afgepoeierd wordtquote:Op maandag 22 november 2010 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Overdrijven is wel een aanrader althans dat heb ik inmiddels geleerd
Dat is ook echt heel erg, je moet tegenwoordig echt heel hard roepen en overdrijven wil je gehoord worden ( geldt voor veel instanties, niet alleen huisartsen ) en das echt stom.quote:Op maandag 22 november 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik vind het dus raar dat dat klaarblijkelijk nodig is, dat je niet gewoon kunt zeggen wat je wilt zeggen omdat je anders afgepoeierd wordt
Vind ik ook hoor. Maar al doende heb ik wel geleerd. Vooral met fikse blaasontstekingen.quote:Op maandag 22 november 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik vind het dus raar dat dat klaarblijkelijk nodig is, dat je niet gewoon kunt zeggen wat je wilt zeggen omdat je anders afgepoeierd wordt
Maandag is gewoonlijk ook een haske drukke dag in de praktijk, dus als iemand dan belt en zegt dat hij/zij griep heeft, dan is de eerste en ook logische reactie dat daar niets aan te doen is.quote:Op maandag 22 november 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi!quote:
Daarvoor hoef je niet naar het spreekuur; potje vullen, brengen, stickje erin en bij idd blaasontsteking direct een kuurtje meequote:Op maandag 22 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar al doende heb ik wel geleerd. Vooral met fikse blaasontstekingen.
Ja dat is ook raar. Maar als ik hier zeg "Ik hoest en het stopt niet" Dan kan ik niet komen. Als ik zeg dat ik me helemaal de klere hoest met vette slijm en vet benauwd ben, kan ik gelijk komenquote:Op maandag 22 november 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Contradictio in terminisquote:Op maandag 22 november 2010 13:56 schreef Barbaaf het volgende:
't Wordt een Blackberry. Na een halve dag vergelijken was ik het zo zat dat ik gewoon de mooiste heb gekozen
quote:Op maandag 22 november 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh Qwea , ik heb al twee Appies gehad hier, maar geen fucking marshmellow thee hoor
Nee, zaterdag. Wat een drama, en wat een kutbeurs zeg.quote:Op maandag 22 november 2010 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
Q. zondag nog een poging platenbeurs gewaagd?
Ze hadden m gewoon nietquote:Op maandag 22 november 2010 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan kijk je echt niet goed.
http://www.ciao-shopping.nl/AH_Marshmallow_smaak_Thee__1667074
Nee. We hebben eeeuwen gezocht naar een parkeerplek. En alles was vol bij de beurs zelf. Dus we stonden ergens anders, voor fucking 14 euro voor 5 uurtjes. En die beurs was kut jonge. Niks te vinden van wat we zochtenquote:Op maandag 22 november 2010 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
oh ik dacht dat je omgekeerd was halverwege
uur ofzo a 1,5. Inclusief in de file voor het parkeren. Nooit weer.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
uur ofzo a 1,5. Inclusief in de file voor het parkeren. Nooit weer.
Geloof me, je hebt NIKS gemistquote:Op maandag 22 november 2010 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben niet geweest, treinen dood en zo
ik mis dat ding nu al drie jaar op rij
Ja, het was echt niet grappig. En we gingen al om 08:00 weg hier he!quote:Op maandag 22 november 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat viel nog mee, ze voorspelden op een gegeven moment op zaterdag 3 uur of zo rond Utrecht
Ik denk dat ie hele andere dingen zoekt dan jullie, dus wie weet wat ie allemaal gemist heeftquote:
Nou ja het was heel duidelijk voorspeld, ik was no way gegaan hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, het was echt niet grappig. En we gingen al om 08:00 weg hier he!
Klopt, maar ik ben zo'n rare waar dat sticky niks bij doet terwijl ik wel crepeer. Dus dan mag ik na 4 dagen omdat ik gillend gek word weer terug en dan zien ze wel de blaasontsteking.quote:Op maandag 22 november 2010 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet naar het spreekuur; potje vullen, brengen, stickje erin en bij idd blaasontsteking direct een kuurtje mee
you're not helpingquote:Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie hele andere dingen zoekt dan jullie, dus wie weet wat ie allemaal gemist heeft
Sorryquote:
Ja hoesten met je hand voor je mond leren kinderen niet meer tegenwoordig lijkt welquote:Op maandag 22 november 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ff flink over ze heenhoesten he, dat hebben ze wel verdiend![]()
Oh jakkes nu bedenk ik me dat er vanmorgen in de bus een kind echt smerig over me heen stond te hoesten, en die moeder zei niks, ik zei dr na drie keer wel wat van maar daar trok ie zich niks van aanTe goor gewoon!
misschien als je het hele pak hard genoeg naar dat kind gooit?quote:Op maandag 22 november 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging echt bijna flippen in de bus, omdat dat snotjong het bleef doen en die moeder maar niks zei, das toch echt niet normaal meer?
Kind is al zeker 5 jaar![]()
Als ik morgen hoest krijgt ie het vol terug van me![]()
Greys, je krijgt straks vast een fijn kuurtje en dan voel je je heel snel stukken beter![]()
Ik heb trouwens voor vastzittende hoest beginnetjes altijd van die broomhexnogwat tabletjes van de Aldi in huis, als ik twee dagen een bietje rochel slik ik die en dan is het zo weer weg.
Maar die helpen niet bij zulke hoesten hoor.
Broomhexinequote:Op maandag 22 november 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging echt bijna flippen in de bus, omdat dat snotjong het bleef doen en die moeder maar niks zei, das toch echt niet normaal meer?
Kind is al zeker 5 jaar![]()
Als ik morgen hoest krijgt ie het vol terug van me![]()
Greys, je krijgt straks vast een fijn kuurtje en dan voel je je heel snel stukken beter![]()
Ik heb trouwens voor vastzittende hoest beginnetjes altijd van die broomhexnogwat tabletjes van de Aldi in huis, als ik twee dagen een bietje rochel slik ik die en dan is het zo weer weg.
Maar die helpen niet bij zulke hoesten hoor.
Jeeeej voor Ing, Jeeeej voor Greys en Jeeeej voor Qwea want ik ga zo waarschijnlijk denken dat de wereld vet mooi is, met tramadolquote:Op maandag 22 november 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoesten met je hand voor je mond leren kinderen niet meer tegenwoordig lijkt wel
Mijn baas was ook blij dat Ing voor me heeft gebeld
Serieus, normaal laat ik me met andere dingen echt niet zo snel afpoeieren telefonisch, dan ben ik best een sekreet, maar juist doordat ik me zo lullig voel nu heb ik me er te snel bij neergelegd denk ik vanmorgenLang leve Ing
Ja datzegik.quote:
Broomheksjesquote:
Waarmee?quote:
Ja, ik ookquote:
Dank jequote:Op maandag 22 november 2010 15:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat heb je je plaatje leuk gepimpt
Ja een hoarding complexquote:Op maandag 22 november 2010 15:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Dank je![]()
Heeft Zwabber gedaan, vorig jaar al maar wie wat bewaart die heeft wat
Valt wel mee hoor, ik heb nog ruimte om door de kamer te lopenquote:
Oehhhh!quote:Op maandag 22 november 2010 15:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hallo![]()
Ik heb mijn eerste SS cadeautje gescoord
Oh gelukkigquote:Op maandag 22 november 2010 15:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb nog ruimte om door de kamer te lopen
Voor mij Voor mij Voor mij Voor mij Voor mij Voor mij Voor mijquote:Op maandag 22 november 2010 15:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hallo![]()
Ik heb mijn eerste SS cadeautje gescoord
Jawel het bad iets minder daar liggen al mijn schoenen/laarzen in.quote:Op maandag 22 november 2010 15:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh gelukkigWC enzo is ook nog allemaal te bereiken?
Why?quote:Op maandag 22 november 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net bij mn leukste baas de hoorn dr op gesmeten omdat ik het echt ff helemaal zat ben!
Richard Branson is mijn ex baas en die rulesquote:
Heb je bij hem de tel. er wel es opgegooid?quote:Op maandag 22 november 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Richard Branson is mijn ex baas en die rules
Omdat ik het echt totaal niet met m eens was en hij echt eerlijk was, hij gaf me gelijk maar deed het lekker tochquote:
Nee, ik heb hem maar 2 keer of zo gesprokenquote:Op maandag 22 november 2010 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je bij hem de tel. er wel es opgegooid?
Wijn en te laat op bed zeker?quote:Op maandag 22 november 2010 15:33 schreef tombolafan het volgende:
Ooooooooooooooooh, ik ben moe!
Zo maar even boodschappen doen met de kindjes, en dan ze in bad doen en dan in bed, en dan lekker zelf ook even op de bank liggen
Ik ben altijd verbaasd hoeveel fok! jij nog tussen dat oppassen in gepropt krijgt.quote:Op maandag 22 november 2010 15:33 schreef tombolafan het volgende:
Ooooooooooooooooh, ik ben moe!
Zo maar even boodschappen doen met de kindjes, en dan ze in bad doen en dan in bed, en dan lekker zelf ook even op de bank liggen
Gedaanquote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben altijd verbaasd hoeveel fok! jij nog tussen dat oppassen in gepropt krijgt.
Neem een kopje thee en een stukje chocolade of zo er bij dadelijk op de bank![]()
Psst, doe je nog pmen over de uitpak datum?
D'r zal wel iets in de lucht hangen, ik heb ook al de hele dag onenigheid, en dat heeft niet alleen met de werkdruk te maken.quote:Op maandag 22 november 2010 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net mn collega voor tyfusdomwijf uitgescholden
![]()
Ik zit hier een hele berg weg te werken en te printen, smijt zij het door de versnipperaar.
"ja ik wist niet wat het was ik dacht dat ik iets verkeerd gedaan had"
WTF![]()
We delen die printer sowieso met 4 mensen die geen voorblad gebruiken voor elk printje, dan ga je toch niks weggooien?
Ja echt!quote:Op maandag 22 november 2010 15:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
D'r zal wel iets in de lucht hangen, ik heb ook al de hele dag onenigheid, en dat heeft niet alleen met de werkdruk te maken.
"Baaf, heb je even?" En dan doorratelen als ik "nee" zeg. Ik vraag me nu serieus af, is incompetentie een vereiste voor een managementfunctie, of slechts een pré?
Nee zo ben ik niet hoor, ik ben heel directquote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je drukt je altijd zo heerlijk subtiel uit oh-oh
Neuh doorduwen welquote:Op maandag 22 november 2010 15:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
D'r zal wel iets in de lucht hangen, ik heb ook al de hele dag onenigheid, en dat heeft niet alleen met de werkdruk te maken.
"Baaf, heb je even?" En dan doorratelen als ik "nee" zeg. Ik vraag me nu serieus af, is incompetentie een vereiste voor een managementfunctie, of slechts een pré?
Ik had een onaardig smsje van de ex van meneer Maes maar dat was het wel voor vandaagquote:Op maandag 22 november 2010 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier gaat alles tot nu toe nog wel oke; geen aanvaringen gehad vandaag.
Maar goed, meneer I. moet nog thuiskomen![]()
Sjooo, net ook ontdekt dat we laminaat hebben ipv kattenharentapijt
Het wachten is op het smsje !quote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
En Greys zit nu bij mevrouw de doktert
Maar das gewoon dagelijkse kost toch?quote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een onaardig smsje van de ex van meneer Maes maar dat was het wel voor vandaag
Waarom doet ze dat naar jou? Dat moet Mr. Maes toch met haar uitvechten?quote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een onaardig smsje van de ex van meneer Maes maar dat was het wel voor vandaag
Ja, ik heb de stofzuigert maar ff neergelegd, anders hoor ik em nietquote:
Ter compensatie van je kutdag; gewoon halen straksquote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar das gewoon dagelijkse kost toch?
![]()
Ik heb ontieglijke zit in friet speciaal
Nee, ik eet zaterdag al frietquote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ter compensatie van je kutdag; gewoon halen straks
Oh, nu snap ik waarom jij nooit opneemt als ik belquote:Op maandag 22 november 2010 16:27 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Maes, je kan altijd contact opnemen met je provider om dat nummer te laten blokkeren. Dan valt ze je niet meer lastig
Uit de oven?quote:Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Ml-etje het volgende:
goulash uit de oven.. ik ben benieuwd.
Meteen voor onze koningin weer rijst koken.
Omdat ze gek is misschienquote:Op maandag 22 november 2010 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom doet ze dat naar jou? Dat moet Mr. Maes toch met haar uitvechten?
Nee dat komt omdat je mijn nummer niet hebt.quote:Op maandag 22 november 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik waarom jij nooit opneemt als ik bel
Dat heb ik gedaan maar het is een instelling in je telefoon wat ik dus wel heb geactiveerd maar voor sms werkt het niet altijd. Ik ben al in de Tmobile winkel geweest maar ze weten ook niet hoe het komt.quote:Op maandag 22 november 2010 16:27 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Maes, je kan altijd contact opnemen met je provider om dat nummer te laten blokkeren. Dan valt ze je niet meer lastig
Via via viaquote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat je mijn nummer niet hebt.
Wat vervelendquote:Op maandag 22 november 2010 16:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan maar het is een instelling in je telefoon wat ik dus wel heb geactiveerd maar voor sms werkt het niet altijd. Ik ben al in de Tmobile winkel geweest maar ze weten ook niet hoe het komt.
quote:
was een grapje heurquote:
Ohja?!quote:
Nee ik ben bloedserieusquote:
Voor doordeweeks heel simpelquote:Op maandag 22 november 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uit de oven?
Klinkt interessant, recept?
Valt nu wel mee hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat vervelendsmst ze je heel vaak?
Huh in een half uur???quote:Op maandag 22 november 2010 16:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor doordeweeks heel simpelhttp://www.ah.nl/recepten/recept?id=674484&rq=goulash
Heb er wel wat andere dingen bij gedaan maar dat doe jij ws ook.
Oh, dan win ikquote:Op maandag 22 november 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Q dr nr, Maes dr nr en dat van Baaf, en that's it geloof ik
Ach wat, you got the guyquote:Op maandag 22 november 2010 16:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Valt nu wel mee hoor.Het is wel veel erger geweest. Ik reageer ook totaal niet dat helpt ook maar is wel moeilijk want je wilt je toch verdedigen.
Wat een vervelende situatie zeg.quote:Op maandag 22 november 2010 16:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Valt nu wel mee hoor.Het is wel veel erger geweest. Ik reageer ook totaal niet dat helpt ook maar is wel moeilijk want je wilt je toch verdedigen.
Ben ook benieuwd heb nu wel bieflappen erin gemikt die zijn wat malser.quote:Op maandag 22 november 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh in een half uur???
Nou, laat je ff weten hoe dat was?
Ik vind het juist zo lekker aan goulash dat dat vlees zo heerlijk mals en gaar is omdat het uuuuuuren heeft geprutteld, dus ik ben echt heel benieuwd!
Zijn die in een half uur gaar dan?quote:Op maandag 22 november 2010 16:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd heb nu wel bieflappen erin gemikt die zijn wat malser.
Laat het je weten
My Thoughts Exactlyquote:
Was het een wedstrijd?quote:
Geen ideequote:
Daaaaaag Tomboquote:Op maandag 22 november 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee
Ik ga boodschappen doen tot later!
Dan kun je bij de klantenservice van t-mobile een klacht indienen, waarbij zij contact opnemen met haar provider... en zij krijgt dan een waarschuwingsbrief. Nokt ze niet, wordt ze afgesloten.quote:Op maandag 22 november 2010 16:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Normaal wel ja is heel fijn gesneden vlees.quote:Op maandag 22 november 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn die in een half uur gaar dan?
Spannend
Hmm, wijn is niet mijn ding, maar het klinkt verder op het spek na wel heel lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Normaal wel ja is heel fijn gesneden vlees.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=665318&rq=boeuf+bourguignon deze kon je ook wel eens lekker vinden denk ik..
Moet je dan ook opschrijven waar je was en wat je aanhad enzo?quote:Op maandag 22 november 2010 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan kun je bij de klantenservice van t-mobile een klacht indienen, waarbij zij contact opnemen met haar provider... en zij krijgt dan een waarschuwingsbrief. Nokt ze niet, wordt ze afgesloten.
Je moet alleen ff een logboek bij houden van wanneer je smsjes krijgt
Ik kan wijn nog geeneens ruikenquote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, wijn is niet mijn ding, maar het klinkt verder op het spek na wel heel lekker
Oh haha, ik vind wijn dus ook echt smerig, maar dan is het toch goed te doen?quote:Op maandag 22 november 2010 16:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik kan wijn nog geeneens ruikenmaar het is echt heerlijk! En die spekjes herken je ook niet meer en mals
en of je lag te vingeren of niet...quote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet je dan ook opschrijven waar je was en wat je aanhad enzo?
En je stemming.
Jeetje , kun je niet gewoon standaard ja aanvinken dan?quote:Op maandag 22 november 2010 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
en of je lag te vingeren of niet...
Nee, kut he? Dat kan bij de optie "zat u op dat moment te schijten" welquote:Op maandag 22 november 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje , kun je niet gewoon standaard ja aanvinken dan?
Gelukkig hoef ik t allemaal niet bij te houden, je zal dr wel druk mee zijn hequote:Op maandag 22 november 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, kut he? Dat kan bij de optie "zat u op dat moment te schijten" wel
Whehehehehehe das pas echt erg, dat had je niet toe hoeven gevenquote:
Doen hoorquote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh haha, ik vind wijn dus ook echt smerig, maar dan is het toch goed te doen?
Ik ga m es printen dan
Ja, maar Jij vroeg toen ook om een PM van mijn schijtquote:
Ik vroeg er niet om mutsquote:Op maandag 22 november 2010 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar Jij vroeg toen ook om een PM van mijn schijt
Ik heb m geprint, denk alleen dat t iets voor over twee weken of zo wordt, dit weekend moet ik goulash maken, en tis wel een weekendmaaltijd geloof ikquote:Op maandag 22 november 2010 17:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doen hoorik had zelf frites in huis omdat ik dus echt geen wijn lust maar geen centje pijn.
Van die mooie duikboot of van die bloederige pusmassa?quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Die ga ik es maken voor meneer I.
Ik lust zelf dus echt geen paprika en da's op zich wel een essentieel bestanddeel van goulash
Wie was dat dan? Iemand zij iets van "bluf"quote:
Over bloederige pusmassa's gesproken, hoe is't met Billy?quote:Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van die mooie duikboot of van die bloederige pusmassa?
Met Bil zn bil is het weer prima, die kon vandaag weer vrolijk poepenquote:Op maandag 22 november 2010 17:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Over bloederige pusmassa's gesproken, hoe is't met Billy?
Die laatstequote:Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van die mooie duikboot of van die bloederige pusmassa?
Dat was ik wel idd, maar ik had niet echt verwacht dat je het zou doenquote:Op maandag 22 november 2010 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Iemand zij iets van "bluf"
Jullie zijn een raar stelquote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die laatste![]()
![]()
![]()
Bwahaha, die submarine was van MM *proest*
Nah, ik heb een assistente die dat soort dingen bijhoudt voor mequote:Op maandag 22 november 2010 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik t allemaal niet bij te houden, je zal dr wel druk mee zijn he
Die onderzeeër was echt epic.quote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die laatste![]()
![]()
![]()
Bwahaha, die submarine was van MM *proest*
quote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was ik wel idd, maar ik had niet echt verwacht dat je het zou doen
Whehehehehe wies dr hier nou raar?quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was ik wel idd, maar ik had niet echt verwacht dat je het zou doen
Ooh like seriously?quote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die onderzeeër was echt epic.
Ik moest dr aan denken toen ik op Texel was en met de boot door de marinehaven ging op die rondvaart , w8 ff
Jijquote:Op maandag 22 november 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe wies dr hier nou raar?
Ik hou ook van jou, ingquote:
Ik heb dr gesmst. Nog niks gehoordquote:
Ooooh, zo had ik het niet bescheten grepenquote:Op maandag 22 november 2010 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou, ing![]()
Stiekem was mijn stront PM een liefdes verklaring aan je
quote:Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lust zelf dus echt geen paprika en da's op zich wel een essentieel bestanddeel van goulash
Wel in het weekend doen inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Huu? Ik dacht een half uur en klaar?quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Wel in het weekend doen inderdaadduurt nogal even.
Heb het s'morgens rond 10h opgezet en het was 17h klaar (tussendoor wel even uit geweest toen ik weg moest).
Ik haak af wil straks nog willen eten..
quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ooooh, zo had ik het niet bescheten grepen
Das die snelle goulash, ik denk dat ze t over die van mij heeft, maar quoten gaat echt kutquote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huu? Ik dacht een half uur en klaar?
quote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Die quotes gaan weer niet echt soepel he?
Anyways, ik zat op een boot in den Helder en ik zag deze:
[ afbeelding ]
En ik ging echt helemaal stuk
In de marine haven in DH jaquote:Op maandag 22 november 2010 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
Waar was dat dan? in de haven van DH zelf?
Ik doelde op de boeuf bourgignonquote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmm ja adblockers voorkomen dat ik goed quote als het al lukt.quote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das die snelle goulash, ik denk dat ze t over die van mij heeft, maar quoten gaat echt kut
Je kent mequote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn, ing gaat dat dus ECHT niet maken voor meneer I
Wrs. wel ja.quote:Op maandag 22 november 2010 17:15 schreef Qwea het volgende:
Stappen jullie over van zorgverzekeraar eigenlijk?
quote:Op maandag 22 november 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
'Even' naar de dokter
Maar het was wel hilarisch, ergens. Longen geluisterd.
'Adem even diep in en uit'.
*Poging doet, half stikt van het hoesten*
'Oh dat klinkt goed. Doe nog maar een keer'.
*Weer diep in en uit wil ademen, gaat dus niet zonder te hoesten*
Hier zette de dokter haar koffie wat verder weg ()
En toen ging ze nog vragen of ik zwanger was ivm de medicijnen die ik moest.
'Nee'.
'Dat weet je zeker?'.
'Ja.'.
'Echt zeker? 100% zeker?'
'Ja-aaaaaa'.
Anyway, Ing... de score is:
- antibiotica, zo meteen 2 tegelijk nemen, daarna elke dag 1
- codeinefosfaat (voor het slapen gaan 1-3 tabletten) WTF, bij 3 ga ik volgens mij in coma
- Xylometazoline (neusspray die ik max. een week mag gebruiken)
Dus ik ga in elk geval goed slapen vannacht
En als het over een week nog niet over is, dan terugkomen.
Maar ik was van plan het nu toch echt wel iets eerder over te laten zijn.
Welk? ik twijfel van zilverenkruis over te stappen naar anderzorgquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
Owja en daarna kon ik de nieuwe apotheek niet vinden waar ik nog nooit geweest was
Naar Interpolis, als rabobankklant krijgen we 10% korting op de basispremie en 15% op de aanvullende.quote:Op maandag 22 november 2010 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welk? ik twijfel van zilverenkruis over te stappen naar anderzorgik vind het eng
Doxydinges staat idd op het antibioticadoosjequote:Op maandag 22 november 2010 17:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Doxycycline dus![]()
Slaat vaak snel aan...
En neusspray is ook lekker![]()
Direct innemen nu he! Eerst oplossen in watert
Dan bellen we je morgen toch even om te checken?quote:Op maandag 22 november 2010 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Doxydinges staat idd op het antibioticadoosje
Eerst oplossen in of mengen met water idd. Moet ik dan eerst eten of daarna eten?
(En even serieus, ga ik niet out van drie van die codeine dingen? Ik probeer het eerst wel met 1 tegelijk vannacht). Maar er is verder niemand in tha house en dan durf ik er eigenlijk echt geen drie te nemen, straks word ik niet meer wakker
Is dat omdat jullie "speciaal" zijn? Of gewoon elke rabobank klant?quote:Op maandag 22 november 2010 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naar Interpolis, als rabobankklant krijgen we 10% korting op de basispremie en 15% op de aanvullende.
Oh dat zou ik ook niet durven, ik zou ook gewoon 1 proberen hoor, je kan dr altijd nog een bij nemen!quote:Op maandag 22 november 2010 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Doxydinges staat idd op het antibioticadoosje
Eerst oplossen in of mengen met water idd. Moet ik dan eerst eten of daarna eten?
(En even serieus, ga ik niet out van drie van die codeine dingen? Ik probeer het eerst wel met 1 tegelijk vannacht). Maar er is verder niemand in tha house en dan durf ik er eigenlijk echt geen drie te nemen, straks word ik niet meer wakker
Heb een aanbod van mijn vorig werkgever binnen waar echt geen andere verzekering aan kan tippen, dusssss ehhhquote:Op maandag 22 november 2010 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naar Interpolis, als rabobankklant krijgen we 10% korting op de basispremie en 15% op de aanvullende.
Ja waarschijnlijk welquote:Op maandag 22 november 2010 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh wss slaap je vanavond al goed en voel je je morgen al heel veel beter Greys, en dan vervloek je jezelf dat je niet vrijdag gegaan bent![]()
Nee ik ga nu niet slapen, toch?quote:Op maandag 22 november 2010 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En nu slikken en slapen![]()
Ik zou de codeine idd niet per 3 nemen, 2 is al comateus genoeg
Iedere klant, en ja, goede voorwaarden.quote:Op maandag 22 november 2010 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat omdat jullie "speciaal" zijn? Of gewoon elke rabobank klant?
Ik vind rabo oplichters, met die hypotheek, maar das weer iets anders. Interpolis beetje goeie voorwaarden?
oehw! Eens naar kijken danquote:Op maandag 22 november 2010 17:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iedere klant, en ja, goede voorwaarden.
quote:
Alleen voor de meest luxe aanvullende verzekering moet je een medische keuring ondergaan.quote:Op maandag 22 november 2010 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
oehw! Eens naar kijken dan
Ik ben ook rabo klant
Eerst maar eens even wachten op mijn nieuwe polis van zilverenkruis.
Kutte is, dat ik ook aanvullend wil... en aangezien ik ziek ben, kunnen ze me weigeren
Tis weer eens wat anders dan spuiten en slikkenquote:Op maandag 22 november 2010 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
ff een uurtje of 2 na inname gaan ronken is wel lekker heur, kan het lekker inwerken![]()
En ik zou het voor de maaltijd innemen, des te sneller wordt het opgenomen.
Die hoef ik nietquote:Op maandag 22 november 2010 17:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen voor de meest luxe aanvullende verzekering moet je een medische keuring ondergaan.
Ik heb ook een chronisch zieke in huus he?
Zwanger door een coma en hooked aan neussprayquote:Op maandag 22 november 2010 17:24 schreef Barbaaf het volgende:
GreysjeLekkere verzameling verdovende middelen heb je meegekregen, maar wat was de diagnose nou?
Al sla je me doodquote:Op maandag 22 november 2010 17:24 schreef Barbaaf het volgende:
GreysjeLekkere verzameling verdovende middelen heb je meegekregen, maar wat was de diagnose nou?
Bronchitis en Sinusitis I guessquote:
Geen dank heurquote:
Volgende keer stuur je maar gewoon zand of pizza's als je niet kan komen, Greysquote:
Ikke.quote:Op maandag 22 november 2010 17:23 schreef Qwea het volgende:
iemand uberhaupt ervaring met anderzorg?
Haaruitval en krimpenquote:Op maandag 22 november 2010 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is Sinusitus en wat is de prognose?
Hmm, nou ook eens bekijken dan!quote:Op maandag 22 november 2010 17:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ikke.
Niks mis mee en redelijk goedkoop.![]()
Maar vooralsnog kost ik ze niet zo veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |