Ik dacht even aan een andere Dirk!quote:Op maandag 22 november 2010 09:01 schreef Greys het volgende:
TT
Amsterdammers, kijken jullie uit naar bloedhond Dirk?
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hema_gestolen__.html
Oh die man was vanmorgen bij Giel op de radio.quote:Op maandag 22 november 2010 09:01 schreef Greys het volgende:
TT
Oh wat een schat van een hond om te zien!quote:Op maandag 22 november 2010 09:01 schreef Greys het volgende:
TT
Ik snap dat ook niet, ik durf dat echt niet... Ooit met mn zusje boodschappen wezen doen met de hond van mn tante, maar ik bleef mooi buiten ermeequote:Op maandag 22 november 2010 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die man was vanmorgen bij Giel op de radio.
Ik snap niet dat mensen honden stelen hoor![]()
Maar goed, ik snap ook niet dat mensen hun hond buiten vastbinden, ik zou het nooit doen, die van mij zouden ook geheid gejat worden
Ik vind het echt belachelijk dat mensen dat doen hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 09:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, ik durf dat echt niet... Ooit met mn zusje boodschappen wezen doen met de hond van mn tante, maar ik bleef mooi buiten ermee
Doe het wel eens met Whoopie bij de Plus bij ons maar heb nu wel een beetje de kriebels.quote:Op maandag 22 november 2010 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk dat mensen dat doen hoor.
Ik doe het heel soms op zaterdagmorgen bij de bakker bij mij omdat ik ze dan kan zien.
Maar meestal komt het meisje dan naar buiten om te vragen wat ik wil hebben.
De deur staat daar open en ze staan dan eigenlijk in de open deur, en het is overdekt, en meestal staan er gelijk 10 kinderen omheen die ze aaien en zo. Maar ergens waar je ze helemaal niet meer kan zien, en dan helemaal in een grote drukke stad, das echt echt onwijs dom hoor
Dat vind ik wel een beetje sneu hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb es de hond van iemand die stond te jammeren bij de supermarkt mee naar huis genomen, gewoon om hem een lesje te leren
Slotje aan het riempje, maar dat werkt inderdaad ook niet.quote:Op maandag 22 november 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Hoe wil je de hond met een slotje vastleggen dan?
Als ze m echt willen pikken dan pikken ze m dan toch met mand en al mee?
Junks en zo weten trouwens wel prima wat ze pikken hoor, die azen echt op dure rashonden.
Ik ken echt een paar chihuahua's die gepikt zijn, zelfs gewoon terwijl ze ermee wandelden, in Amsterdam centrum, gewoon riem doorknippen en weg dr mee.
En uit auto's en zo.
Ik zou het voor de hond nog erger vinden dan voor mezelf, zomaar weggerukt worden en met een vreemde mee moeten en dan verkocht worden etc etc etc
Uh nee, dan laten ze het riempje gewoon hangen natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 09:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje sneu hoor.
[..]
Slotje aan het riempje, maar dat werkt inderdaad ook niet.
Jaaaaaaa ik wil een witte Bdayquote:
Donderdagquote:
Genoteerdquote:Op maandag 22 november 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Donderdag![]()
Ik ben geboren op een autoloze zondag toen dr een heel dik pak sneeuw lag, en mn vader moest op de fiets de vroedvrouw gaan halen want die kreeg dr auto niet weg
Als we een goeie winter hebben ligt de sneeuw dr dan gewoon nog.quote:Op maandag 22 november 2010 10:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Genoteerd
Ik wil met mijn verjaardag ook een vet pak sneeuw. Maar ja, ben pas in Januari jarig
Ooh ja, die kut post staaktquote:Op maandag 22 november 2010 10:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als we een goeie winter hebben ligt de sneeuw dr dan gewoon nog.
En spaar je de moeite, als het goed is staakt de post donderdag en vrijdag toch, en ik vier het niet
Hahahaha ja, ze kunnen heel die post beter gewoon opheffen, faalneuzenquote:
Of versturen via sand ofzoquote:Op maandag 22 november 2010 10:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahaha ja, ze kunnen heel die post beter gewoon opheffen, faalneuzen
Jupquote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Klopt jouw verjaardag in je profiel op het jaar na?
quote:Spoedeisende post wordt gewoon bezorgd
Spoedeisende post, zoals rouwzendingen, diagnostische zendingen en trombosekaarten, hebben de hoogste prioriteit gekregen en wordt vandaag bezorgd.
quote:Op maandag 22 november 2010 10:26 schreef Qwea het volgende:
[..]verjaardagskaart in rouw enveloppe doen
GMTAquote:Op maandag 22 november 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar had ik het vorige week over, dat ik gewoon al mn post in rouwenveloppen ga pleuren voortaan
quote:Op maandag 22 november 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me is vrijdag jarig en die krijgt dus echt een rouwkaart van me hoor
Ze wordt ook al ergens over de 40 dus dat is ook nog oh zo waarquote:Op maandag 22 november 2010 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
"sterkte in deze moeilijke periode"
Wat is er mis met 'over de 40 zijn'?quote:Op maandag 22 november 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze wordt ook al ergens over de 40 dus dat is ook nog oh zo waar![]()
Ik weet zeker dat ze dr om kan lachen
Das heel zwaar toch?quote:Op maandag 22 november 2010 10:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'over de 40 zijn'?
Dubbel feestquote:
quote:
Oh gelukkigquote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)terecht__.html?p=2,1
Fijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
Maar nee ,na mijn 40e ben ik meer gaan doen wat ik zelf leuk vind en niet wat anderen van mij verwachten.quote:
Ha wat goed dat hij gevonden isquote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |