quote:Op maandag 22 november 2010 01:18 schreef golfer het volgende:
IDFA![]()
En natuurlijk ook Dudegevalletje met haar inborsterwten.
Ik was vroegerquote:Op maandag 22 november 2010 07:39 schreef Tezz het volgende:
Ja, vroege vogel meldt zich....![]()
De werkweer is weer begonnen. Altijd fijn.
Ook op werk en ik negeer alles om me heen gewoonquote:
Dan heb jij weinig geslapen zaterdag op zondagnachtquote:Op maandag 22 november 2010 09:15 schreef flying-dutchman het volgende:
Gister echt om like half elf in slaap gevallen. tot half 8 aan een stuk door liggen ronken. volgens mij was ik een beetje moe. Za/Zo nacht met X in een eenpersoonsbed geslapenen dan voelt het wel weer erg leeg als je in je eentje in een tweepersoonsbed ligt
quote:Op maandag 22 november 2010 09:18 schreef TAV74 het volgende:
Mijn god wat heb ik weer brak geslapen. Ik krijg het echt niet voor elkaar om van zondag om maandag fatsoenlijk te slapen
Volgende week ga ik gewoon 2 glaasjes slobberwhisky proberen voor het slapen gaan, misschien helpt dat
Ik juist verrassend goed, wat dus zorgelijk isquote:Op maandag 22 november 2010 09:18 schreef TAV74 het volgende:Mijn god wat heb ik weer brak geslapen. Ik krijg het echt niet voor elkaar om van zondag om maandag fatsoenlijk te slapen
Volgende week ga ik gewoon 2 glaasjes slobberwhisky proberen voor het slapen gaan, misschien helpt dat
Jij gaat dat tentamen gewoon halen, hoor je mequote:Op maandag 22 november 2010 09:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik juist verrassend goed, wat dus zorgelijk is
moet er niet aan denken om met iemand in een 1ps bed te slapen..quote:Op maandag 22 november 2010 09:15 schreef flying-dutchman het volgende:
Gister echt om like half elf in slaap gevallen. tot half 8 aan een stuk door liggen ronken. volgens mij was ik een beetje moe. Za/Zo nacht met X in een eenpersoonsbed geslapenen dan voelt het wel weer erg leeg als je in je eentje in een tweepersoonsbed ligt
Welke?quote:Op maandag 22 november 2010 09:37 schreef LieLie het volgende:
potverdorie, ik weet niet hoe die smilie moet!
Wel lekker knusquote:Op maandag 22 november 2010 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet er niet aan denken om met iemand in een 1ps bed te slapen..
quote:Op maandag 22 november 2010 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Na 4 weken zo geslapen te hebben zijn wij direct voor een 2 persoonsbed gaan shoppen.
Ik ook van jou hoorquote:
quote:
ik prefereer 4 weken in 1 ps bed met zijn 2en boven 4 weken in mijn eentje in 2ps bedquote:Op maandag 22 november 2010 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Na 4 weken zo geslapen te hebben zijn wij direct voor een 2 persoonsbed gaan shoppen.
quote:Op maandag 22 november 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
Onze bank komt woensdag al![]()
Hebben wij het omzetten van de kamer even goed getimed zeg
Ik weet dan ook precies bij wie ik het probeerquote:
Checkquote:Op maandag 22 november 2010 09:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik prefereer 4 weken in 1 ps bed met zijn 2en boven 4 weken in mijn eentje in 2ps bed
helaas niet dusquote:Op maandag 22 november 2010 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet dan ook precies bij wie ik het probeer![]()
ik ook! vannacht aantal keer wakker gelegen en vanaf half 7 helemaal wakker. en nu natuurlijk megamoequote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef Aphrodyte het volgende:
Goedemorgen
Weer om 0400 wakker gewordenZou fijn zijn als ik eens een normale nacht slaap had.
brrr ik prefereer in mn eentje in een 1 persoonsbed dan met zn twee in een 2 persoonsquote:Op maandag 22 november 2010 09:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik prefereer 4 weken in 1 ps bed met zijn 2en boven 4 weken in mijn eentje in 2ps bed
quote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helaas niet dusmisschien eens in een kroeg kijken, of je ziet vast ook leuke vrijgezelle dames op locatie
Wat een geluk dat je naar eigen zeggen gedoemd bent om eeuwig vrijgezel te blijvenquote:Op maandag 22 november 2010 10:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
brrr ik prefereer in mn eentje in een 1 persoonsbed dan met zn twee in een 2 persoons
quote:Op maandag 22 november 2010 10:07 schreef borisz het volgende:
Wat doen we op een vrije maandagmorgen.
Juist Dexter kijken.
*knuffel* Flink veel koffie drinken, helpt n beetjequote:Op maandag 22 november 2010 10:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook! vannacht aantal keer wakker gelegen en vanaf half 7 helemaal wakker. en nu natuurlijk megamoe
Zo vroeg al? Zou ik niet kunnen geloof ikquote:Op maandag 22 november 2010 10:07 schreef borisz het volgende:
Wat doen we op een vrije maandagmorgen.
Juist Dexter kijken.
zeker gelukquote:Op maandag 22 november 2010 10:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat je naar eigen zeggen gedoemd bent om eeuwig vrijgezel te blijven
thanks voor jou ook!quote:Op maandag 22 november 2010 10:09 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
*knuffel* Flink veel koffie drinken, helpt n beetje
Ik ook niet, ik heb t maar van horen zeggenquote:Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks voor jou ook!
helaas lust ik geen koffie.... moet het nog leren drinken denk
Net als alcoholquote:Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helaas lust ik geen koffie.... moet het nog leren drinken denk
Wedden van wel?quote:Op maandag 22 november 2010 10:10 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Zou ik niet kunnen geloof ik
Anders verpest je onze lol in de serie evenquote:
Haha jaquote:Op maandag 22 november 2010 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wedden van wel?Het is toch allemaal nep
Ik zit zelfs 's ochtends films te kijken waar de lichaamsdelen om je oren vliegen
Hoewel kookprogramma's ook erg goed zijn om bij wakker te worden
Ja prima. Geen last vanquote:Op maandag 22 november 2010 10:10 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Zou ik niet kunnen geloof ik
quote:Op maandag 22 november 2010 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 10:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Anders verpest je onze lol in de serie even![]()
De eerste vier weken nietquote:Op maandag 22 november 2010 10:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jullie hadden toch een super groot bed?
quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef TAV74 het volgende:
Mijn scheurkalender is toch wel goed voor mijn huneur op maandag![]()
[ afbeelding ]
Ohh ik dacht dat je het over de recente verhuizing hadquote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
De eerste vier weken niet. Maar dat is al 4 jaar terug hoor
.
Nee, gelukkig niet zegquote:Op maandag 22 november 2010 10:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je het over de recente verhuizing had
geprobeerd, tot nu toe lukt het nog niet. de smaak zint me niet en dat gevoel in mn keel is niet dat ik denk: 'wow wat lekker'quote:
kon je het niet wat rustiger aan doen dit weekend? nu ben je eind deze week helemaal aan je eind waarschijnlijk...quote:Op maandag 22 november 2010 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Een zwaar weekend na een zware week... Ik ben echt gesloopt en er komt nog een zware week aan
Ik heb trouwens echt ruimte nodig als ik slaap. Meneer en ik hebben één keer geprobeerd in een eenpersoonsbed te slapen met z'n tweeën, echt heel erg faal
Dat heb ik dus ook. Even lekker tegen elkaar aanliggen vind ik gezellig, maar als ik echt ga slapen, heb ik bewegingsvrijheid nodigquote:Op maandag 22 november 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
kon je het niet wat rustiger aan doen dit weekend? nu ben je eind deze week helemaal aan je eind waarschijnlijk...
tis niet dat ik veel ruimte inneem in een bed maar de vrijheid van bewegen ontgaat me als ik tegen iemand aanlig. kan er niet door slapen
Sterkte dan maarquote:Op maandag 22 november 2010 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Een zwaar weekend na een zware week... Ik ben echt gesloopt en er komt nog een zware week aan
haha dat is niet erg naar Madridquote:Op maandag 22 november 2010 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Even lekker tegen elkaar aanliggen vind ik gezellig, maar als ik echt ga slapen, heb ik bewegingsvrijheid nodig
Enne, komend weekend rust? Fat chance, we vliegen vrijdagavond naar MadridWel superleuk natuurlijk.
leuk! van welke show? (wanneer)quote:Op maandag 22 november 2010 10:57 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen allemaal
Beetje zwaar weekend gehadgelukkig kan ik vandaag nog rustig aan doen
En eindelijk de foto's van de show zijn er![]()
![]()
Ik ga zo eerst even een uurtje met de kids buitenspelenquote:Op maandag 22 november 2010 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Show us
Pee, het rotte is dat mijn weerstand niet helemaal fijn is nu en dat we morgen de gelekoortsprik moeten halenDat wordt lachen, temeer daar ik woensdagochtend les moet geven... Hoe is 't met jou, nu?
Die van een half jaar geledenquote:Op maandag 22 november 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk! van welke show? (wanneer)
Hmmm...da's helemaal rot danquote:Op maandag 22 november 2010 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, het rotte is dat mijn weerstand niet helemaal fijn is nu en dat we morgen de gelekoortsprik moeten halenDat wordt lachen, temeer daar ik woensdagochtend les moet geven... Hoe is 't met jou, nu?
haha ik dacht dat je een nieuwe show had want van een half jaar geleden heeft wel heel lang geduurdquote:Op maandag 22 november 2010 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die van een half jaar geledenze zijn er eindelijk
Jullie krijgen ze rond 2 uur te zien
quote:Op maandag 22 november 2010 10:57 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen allemaal
Beetje zwaar weekend gehadgelukkig kan ik vandaag nog rustig aan doen
Sorry?quote:Op maandag 22 november 2010 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat ben jij veel met vrouwen/seks bezig...
Mijn neefjes entertainen gisterenquote:
Ja en ik weet dat er nog een andere (mooie) close up van mij was die er nu niet bij staat....quote:Op maandag 22 november 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik dacht dat je een nieuwe show had want van een half jaar geleden heeft wel heel lang geduurd
en lullig dat anderen niet te zien zijn zeg!
ja dahag, ontken het evenquote:Op maandag 22 november 2010 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry?![]()
Jij trekt dit er nu weer bij hoor
hoe vond je de film? ging je wel naar de engelse?quote:Op maandag 22 november 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn neefjes entertainen gisteren
We zijn eerst naar Harry Potter geweest en daarna naar zo'n All You Can Eat sushi ding
Maar was wel erg gezellig
Lekkere generalisatiequote:Op maandag 22 november 2010 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dahag, ontken het evenmaar goed, je hoeft je er niet voor te schamen. welke man denkt er niet aan.. (vrouwen btw ook)
[..]
hoe vond je de film? ging je wel naar de engelse?
HP is een aanrader dus?quote:Op maandag 22 november 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn neefjes entertainen gisteren
We zijn eerst naar Harry Potter geweest en daarna naar zo'n All You Can Eat sushi ding
Maar was wel erg gezellig
Ik ontken het ten zeerste jaquote:Op maandag 22 november 2010 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ja dahag, ontken het evenmaar goed, je hoeft je er niet voor te schamen. welke man denkt er niet aan.. (vrouwen btw ook)
ehm.. volgens mij heb ik al 5 enthousiaste recensies hier geschrevenquote:Op maandag 22 november 2010 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HP is een aanrader dus?Hoeveel sushi eet jij wel niet joh
Niks mis met een klein tukje na de lunchquote:Op maandag 22 november 2010 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff ik heb dus echt als een blok geslapen, kon ook totaal niet wakker worden maar ben toch op tijd gaan sportenZo ff douchen en eten. En instorten
Neuh.. Maar als dit het effect van de pillen is, hoop ik wel dat dit niet te lang duurt. Als een blok slapen is niet erg, dat is de bedoeling, maar het is ook de bedoeling dat ik overdag tussen 8 en 22.00 een beetje wakkerder ben eigenlijkquote:Op maandag 22 november 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niks mis met een klein tukje na de lunch
ojee... wanneer neem je ze in? ik doe het 's avonds. en hoeveel mg?quote:Op maandag 22 november 2010 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh.. Maar als dit het effect van de pillen is, hoop ik wel dat dit niet te lang duurt. Als een blok slapen is niet erg, dat is de bedoeling, maar het is ook de bedoeling dat ik overdag tussen 8 en 22.00 een beetje wakkerder ben eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |