quote:Op maandag 22 november 2010 01:18 schreef golfer het volgende:
IDFA![]()
En natuurlijk ook Dudegevalletje met haar inborsterwten.
Ik was vroegerquote:Op maandag 22 november 2010 07:39 schreef Tezz het volgende:
Ja, vroege vogel meldt zich....![]()
De werkweer is weer begonnen. Altijd fijn.
Ook op werk en ik negeer alles om me heen gewoonquote:
Dan heb jij weinig geslapen zaterdag op zondagnachtquote:Op maandag 22 november 2010 09:15 schreef flying-dutchman het volgende:
Gister echt om like half elf in slaap gevallen. tot half 8 aan een stuk door liggen ronken. volgens mij was ik een beetje moe. Za/Zo nacht met X in een eenpersoonsbed geslapenen dan voelt het wel weer erg leeg als je in je eentje in een tweepersoonsbed ligt
quote:Op maandag 22 november 2010 09:18 schreef TAV74 het volgende:
Mijn god wat heb ik weer brak geslapen. Ik krijg het echt niet voor elkaar om van zondag om maandag fatsoenlijk te slapen
Volgende week ga ik gewoon 2 glaasjes slobberwhisky proberen voor het slapen gaan, misschien helpt dat
Ik juist verrassend goed, wat dus zorgelijk isquote:Op maandag 22 november 2010 09:18 schreef TAV74 het volgende:Mijn god wat heb ik weer brak geslapen. Ik krijg het echt niet voor elkaar om van zondag om maandag fatsoenlijk te slapen
Volgende week ga ik gewoon 2 glaasjes slobberwhisky proberen voor het slapen gaan, misschien helpt dat
Jij gaat dat tentamen gewoon halen, hoor je mequote:Op maandag 22 november 2010 09:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik juist verrassend goed, wat dus zorgelijk is
moet er niet aan denken om met iemand in een 1ps bed te slapen..quote:Op maandag 22 november 2010 09:15 schreef flying-dutchman het volgende:
Gister echt om like half elf in slaap gevallen. tot half 8 aan een stuk door liggen ronken. volgens mij was ik een beetje moe. Za/Zo nacht met X in een eenpersoonsbed geslapenen dan voelt het wel weer erg leeg als je in je eentje in een tweepersoonsbed ligt
Welke?quote:Op maandag 22 november 2010 09:37 schreef LieLie het volgende:
potverdorie, ik weet niet hoe die smilie moet!
Wel lekker knusquote:Op maandag 22 november 2010 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet er niet aan denken om met iemand in een 1ps bed te slapen..
quote:Op maandag 22 november 2010 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Na 4 weken zo geslapen te hebben zijn wij direct voor een 2 persoonsbed gaan shoppen.
Ik ook van jou hoorquote:
quote:
ik prefereer 4 weken in 1 ps bed met zijn 2en boven 4 weken in mijn eentje in 2ps bedquote:Op maandag 22 november 2010 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Na 4 weken zo geslapen te hebben zijn wij direct voor een 2 persoonsbed gaan shoppen.
quote:Op maandag 22 november 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
Onze bank komt woensdag al![]()
Hebben wij het omzetten van de kamer even goed getimed zeg
Ik weet dan ook precies bij wie ik het probeerquote:
Checkquote:Op maandag 22 november 2010 09:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik prefereer 4 weken in 1 ps bed met zijn 2en boven 4 weken in mijn eentje in 2ps bed
helaas niet dusquote:Op maandag 22 november 2010 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet dan ook precies bij wie ik het probeer![]()
ik ook! vannacht aantal keer wakker gelegen en vanaf half 7 helemaal wakker. en nu natuurlijk megamoequote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef Aphrodyte het volgende:
Goedemorgen
Weer om 0400 wakker gewordenZou fijn zijn als ik eens een normale nacht slaap had.
brrr ik prefereer in mn eentje in een 1 persoonsbed dan met zn twee in een 2 persoonsquote:Op maandag 22 november 2010 09:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik prefereer 4 weken in 1 ps bed met zijn 2en boven 4 weken in mijn eentje in 2ps bed
quote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helaas niet dusmisschien eens in een kroeg kijken, of je ziet vast ook leuke vrijgezelle dames op locatie
Wat een geluk dat je naar eigen zeggen gedoemd bent om eeuwig vrijgezel te blijvenquote:Op maandag 22 november 2010 10:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
brrr ik prefereer in mn eentje in een 1 persoonsbed dan met zn twee in een 2 persoons
quote:Op maandag 22 november 2010 10:07 schreef borisz het volgende:
Wat doen we op een vrije maandagmorgen.
Juist Dexter kijken.
*knuffel* Flink veel koffie drinken, helpt n beetjequote:Op maandag 22 november 2010 10:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook! vannacht aantal keer wakker gelegen en vanaf half 7 helemaal wakker. en nu natuurlijk megamoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |