Knul?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:46 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Welk disrespect? Ik respecteer iedereen, mits hij of zij zich gedraagt zoals het hoort knul.
Ik hoop dat je vriendin nu met iemand anders in bed ligtquote:Op maandag 22 november 2010 10:53 schreef PizzaMizza het volgende:
Ach, alsof jullie haar niet zouden geven. Ik ben gelukkig tenminste van haar af
nounou wat een drama... sma's genoeg zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef YourSavior het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vriendin nu met iemand anders in bed ligtKarma!
Geloven in karma sowiesoquote:Op donderdag 25 november 2010 22:14 schreef YourSavior het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vriendin nu met iemand anders in bed ligtKarma!
Heb jij wel een verklaring om vreemd te gaan dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Geloven in karma sowiesoAls je geen verklaring hebt waarom je vriendin dat ooit heeft gedaan verzin er dan niet iets op
Ha-haquote:Op maandag 22 november 2010 01:07 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoi,
zoals sommigen van jullie weten nav Meisje heeft vriend maar wilt mij ook
Heb ik dus gister dat meisje bij mij thuis gehad.
Ik heb haar dus geketst enzo blabla.
Maar dus vandaag zegt ze op MSN dat ze haar vriendje niet meer zo ziet zitten dankzij mij.
Ze vindt mij en ik citeer: ''Geweldig... meer dan mijn vriendje''
Maar het probleem is dat ik het meer zag als een 'one-night-stand'.
Hoe kan ik haar dus duidelijk maken dat ik geen relatie wil?
Heb het al geprobeerd door te zeggen dat haar vriendje veel beter is enzovoorts maar ze luistert niet. Ik wil ook niet gaan zeggen van: Je was maar voor een keertje. Dat vind ik ook heel erg hard.
Iemand enige tips?
mvg
Sterf dan lekker, vuile grafmongool.quote:Op maandag 22 november 2010 01:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nope mijn vriendin weet er niks van
Mee eens!quote:Op donderdag 25 november 2010 02:54 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik zie dat TS baalt dat zn neukertje zich totaal onprofessioneel gedraagt, en vraagt daar hulp voor.
Dit betekend niet dat hij in de knoop zit met zijn eigen gevoelens, maar juist rekening wil houden met die van z'n neukertje (die redelijk instabiel overkomt). Eerder een bewijs van mededogen van TS dus.
haha:Pquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:49 schreef plesner het volgende:
Gewoon zeggen dat je een soa hebt, ben je zo van die meid af.
De status van vreemdganger en lafbek? Daar kan een SOA prima bijquote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef morinii het volgende:
[..]
haha:P
pizza moet wel denken aan zijn status zometeen denk iedereen echt dat hij soa heeft
weet tie cker dat hij voor zijn 30ste geen meisje meer kan pakken iig
waar praat jij overquote:Op donderdag 2 december 2010 13:30 schreef mootie het volgende:
[..]
De status van vreemdganger en lafbek? Daar kan een SOA prima bij
Laten we het er maar op houden dat ik jullie manier van met vrouwen omgaan niet echt geweldig vind.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:44 schreef morinii het volgende:
[..]
waar praat jij over
denk eerder dat die chick een soa heeft zoals jij zei ''vreemdganger lafbek''
pizza pakt een meisje hij heeft geen verandwoordelijkheid
Zei dus wel
wijfen=sletten
sletten=soa
mag ik dan ook weten wat?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik jullie manier van met vrouwen omgaan niet echt geweldig vind.![]()
Not to mention, buitengewoon naief.
Zeiquote:Op donderdag 2 december 2010 15:21 schreef morinii het volgende:
[..]
mag ik dan ook weten wat?
zei gaat toch vreemd wat is dit toch:p
Waar jij je druk over maaktquote:
Hij gaat ook vreemd hoor. En is te laf om die meid te zeggen dat hij niks wil, gaat een beetje smoesjes lopen zoeken en probeert haar ook nog even een schuldgevoel aan te praten.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:21 schreef morinii het volgende:
[..]
mag ik dan ook weten wat?
zei gaat toch vreemd wat is dit toch:p
Maar ''zei'' gebruiken i.p.v zij.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Waar jij je druk over maakt.
En als we zo beginnen, jij hebt niet goed geciteerd, ik zie geen aanhalingstekens en geen punt.![]()
En ik wil het niet over jouw spelling en grammatica hebben maar die is ook niet bepaald perfect uit je geschiedenis te zien.
Vreemdgaan is ergerquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef PizzaMizza het volgende:
Jij bent heel triest dat je dat quote.
En het is veel triester om mensen te verbeteren maar zelf ook fouten te maken.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar ik schaad toch niemand? Mijn vriendin weet er niks van dus ik schaad haar niet.
En dat meisje gelooft mij, dus ik schaad haar niet.
Heb ik te danken aan julle wijfen.. 9/10 keer als ik een meisje zie gedraagt ze alleen al als een slet . dan ben ik liever mijn hele leven maagd dan met barbie van oh oh cherso effe te ..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij gaat ook vreemd hoor. En is te laf om die meid te zeggen dat hij niks wil, gaat een beetje smoesjes lopen zoeken en probeert haar ook nog even een schuldgevoel aan te praten.
Vrouwen wijven noemen vind ik trouwens al een heel slecht begin...
Tuurlijk maar dat is off-topic liefde is mooi maar een risico 90% van alle stelletjes breektquote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef jaha het volgende:
Goed, conclusie: Mannelijke sletten bestaan ook
Ja hallo, dan moet je ook niet gaan hosselen bij een VMBOquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:32 schreef morinii het volgende:
[..]
Heb ik te danken aan julle wijfen.. 9/10 keer als ik een meisje zie gedraagt ze alleen al als een slet . dan ben ik liever mijn hele leven maagd dan met barbie van oh oh cherso effe te ..
en dat hij ook vreemd ga heb ik niet meegekregen sorry , dan zijn ze beide fout en hopeloos klaar..
[..]
Tuurlijk maar dat is off-topic liefde is mooi maar een risico 90% van alle stelletjes breekt
dit heb ik van iemand van youtube die een mening geeft:
Jongens doen het ja. Meisjes doen het ook. Meisjes zeggen altijd : typisch jongens. En Per.verz laat iedereen inzien dat meisjes net zo zijn. Ligt niet aan of je 'n jongen bent of meisje, maar aan je karakter klaar. Elk wijf dat denkt dat elke jongen 'n player is moet sterven. Er zijn ook jongens die n vriendin hadden en fakking hard geplayt zijn en daarom andere gedachtes kregen, net als meisjes bij jongens. T'is gelijk, alleen zeg nooit dat jongens 't alleen doen
Van dit nummer :
quote:Op maandag 22 november 2010 01:07 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoi,
zoals sommigen van jullie weten nav Meisje heeft vriend maar wilt mij ook
Heb ik dus gister dat meisje bij mij thuis gehad.
Ik heb haar dus geketst enzo blabla.
Maar dus vandaag zegt ze op MSN dat ze haar vriendje niet meer zo ziet zitten dankzij mij.
Ze vindt mij en ik citeer: ''Geweldig... meer dan mijn vriendje''
Maar het probleem is dat ik het meer zag als een 'one-night-stand'.
Hoe kan ik haar dus duidelijk maken dat ik geen relatie wil?
Heb het al geprobeerd door te zeggen dat haar vriendje veel beter is enzovoorts maar ze luistert niet. Ik wil ook niet gaan zeggen van: Je was maar voor een keertje. Dat vind ik ook heel erg hard.
Iemand enige tips?
mvg
vertekend beeld? hoe kom je er op !!(K)quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, dan moet je ook niet gaan hosselen bij een VMBO![]()
Je lijkt wel een erg vertekend beeld van wijfe te hebben, probeer het serieus eens in een andere groep meiden te zoeken.
Ga je moeder lekker bitch noemenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:13 schreef morinii het volgende:
[..]
vertekend beeld? hoe kom je er op !!(K)
maar ik weet jongens zijn ook zo , misschien ben ik er ook wel een van ik kan het tegendeel niet bewijzen
alleen mijn woord dat het niet zo is:
Uhh vmbo?
jou conclussie is dus lieve meisjes zitten op havo ofzo? get to the point je irriteert me
vooral omdat je steeds weer offtopic ga
en we hebben aller2, 2 meningen en dat vormt geen 1 mening?
dus wat doe je nou moeilijk en reageer ergens anders op btch
on-topic pizza zeg gewoon dat ze moet opzouten zoals ik al in een eerdere reactie zei
meisjes taal : sorry ik voel niets voor je
suc6 jij met je liefde zoeken .. ik geloof meer in het tegendeel laturr chickiequote:
Laat ik nou al 8 jaar een prima relatie hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:42 schreef morinii het volgende:
[..]
suc6 jij met je liefde zoeken .. ik geloof meer in het tegendeel laturr chickie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |