Dan zeg je het niet en heb je een klier die achter je aan zit. Jezus, doe eens volwassen of zo.quote:Op maandag 22 november 2010 01:12 schreef PizzaMizza het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n felle sex gehad, en dat voor het eerst met elkaar afspreken.
We hebben het 2x achter elkaar gedaan dus ik daht echt van ; Die wil van me af hierna..
En eerlijk zijn vind ik niet oke, ik zal me dan volop kut voelen een tijdje en dat wil ik dan ook weer niet...
Heb al geprobeerd te zeggen dat ik er niet aan toe ben.quote:Op maandag 22 november 2010 01:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je zal het haar toch echt moeten vertellen, maar wees niet te hard en verzin er een leuk verhaaltje bij van "ik ben nog niet toe aan een relatie" etc.
Dat ze achter me aan zit is voor mij geen probleemquote:Op maandag 22 november 2010 01:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan zeg je het niet en heb je een klier die achter je aan zit. Jezus, doe eens volwassen of zo..
Doe eens niet zo schijnheilig joh, je hebt dat kind al geneukt en gaat nu schuldgevoelens krijgen omdat zij misschien wel eens het uit zou kunnen maken? Man up.quote:Op maandag 22 november 2010 01:14 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Heb al geprobeerd te zeggen dat ik er niet aan toe ben.
Dan vraagt ze me waarom ik met haar heb afgesproken. En dan antwoord ik dat het me leuk leek. En dan zegt ze dat het haar leuk lijkt om ons samen te zien. En om nou te zeggen dat dat me niet leuk lijkt is te hard![]()
[..]
Dat ze achter me aan zit is voor mij geen probleemIk vind het alleen kut dat ze haar vriend wil laten zitten voor mij. ze hebben al zo'n 2 jaar...
Maar volgens dat andere topic heeft TS al een relatiequote:Op maandag 22 november 2010 01:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je zal het haar toch echt moeten vertellen, maar wees niet te hard en verzin er een leuk verhaaltje bij van "ik ben nog niet toe aan een relatie" etc.
Wat wil je nou eigenlijk?quote:Op maandag 22 november 2010 01:22 schreef PizzaMizza het volgende:
@ Tinos85, dat weet zij niet![]()
@HSG-Bomber, sorry wil het toch liever op een lieve manier aanpakken
Dat maakt TS helemaal niet uit joh.quote:Op maandag 22 november 2010 01:21 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maar volgens dat andere topic heeft TS al een relatie
Je weet wel? Is dat het nieuwe "jeweettoch" ?quote:
je doet hem iig een plezier door haar de indruk te geven dat je haar wel ziet zitten, kan hij daarna op zoek naar iemand waar hij wel wat aan heeft.quote:Op maandag 22 november 2010 01:14 schreef PizzaMizza het volgende:
Dat ze achter me aan zit is voor mij geen probleemIk vind het alleen kut dat ze haar vriend wil laten zitten voor mij. ze hebben al zo'n 2 jaar...
Nee, de voorganger van jeweettoch...ik ben al oud.quote:Op maandag 22 november 2010 01:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je weet wel? Is dat het nieuwe "jeweettoch" ?
quote:Op maandag 22 november 2010 01:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, de voorganger van jeweettoch...ik ben al oud.
Maar ik wil niet dat ze uit elkaar gaan, dat is het juist.quote:Op maandag 22 november 2010 01:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je doet hem iig een plezier door haar de indruk te geven dat je haar wel ziet zitten, kan hij daarna op zoek naar iemand waar hij wel wat aan heeft.
Irrelevant maar omdat jij het bent:quote:Op maandag 22 november 2010 01:35 schreef P8 het volgende:
Maar hoe zit het nu met jouw vriendin dan?
bullshit, waarom zit je dan je dipstick in haar soepkom te roeren?quote:Op maandag 22 november 2010 01:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat ze uit elkaar gaan, dat is het juist.
liefde van haar kant ja, die van jou daarentegenquote:Ook weer 'het' gedaan, maar nu met mijn eigen vriendin. (Niemand kan haar overtreffen, komt vast omdat er liefde in zit, en het niet puur voor de sex)
quote:
Weet je vriendin trouwens dat jullie een open relatie hebbenquote:Op maandag 22 november 2010 01:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat ze uit elkaar gaan, dat is het juist.
[..]
Irrelevant maar omdat jij het bent:
Vandaag was ik met mijn vriendin naar mijn vaders' zaak gegaan.
Ook weer 'het' gedaan, maar nu met mijn eigen vriendin. (Niemand kan haar overtreffen, komt vast omdat er liefde in zit, en het niet puur voor de sex)
Nu zit ze in haar bedje aan het slapen thuis en ik in mijn bed aan het fok!en
Nope mijn vriendin weet er niks vanquote:Op maandag 22 november 2010 01:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet je vriendin trouwens dat jullie een open relatie hebbenZo ja, dan is er niets aan de hand en zo nee, hoezo irrelevant?
1. Waarom niet?quote:Op maandag 22 november 2010 01:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
bullshit, waarom zit je dan je dipstick in haar soepkom te roeren?
[..]
liefde van haar kant ja, die van jou daarentegen![]()
lees nu nog eens je tegenstrijdige uitlatingen, moronquote:Op maandag 22 november 2010 01:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nope mijn vriendin weet er niks van![]()
[..]
1. Waarom niet?
2. Ook van mijn kant.
Heel fijnquote:Op maandag 22 november 2010 01:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nope mijn vriendin weet er niks van![]()
Waarom is een 16-jarig meisje op dit tijdstip op deze dag nog wakker?quote:Op maandag 22 november 2010 01:49 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik heb het opgelost![]()
![]()
![]()
Meisje: Wanneer zie ik je weer?
Heb het opgelost, hier een samenvatting![]()
Ik: Lijkt me niet zo'n goed idee
Meisje: Waarom niet?
Ik: Je hebt 'n vriendje.. voel me daar niet zo goed bij
Meisje: Ja maar ik geef hem op voor jou, ik wil jou
Ik: Ja maar kijk.. nu dit is gebeurd vertrouw ik het niet echt.. Nu denk ik steeds van dalijk gebeurd dit hetzelfde bij mij snapje? Kijk je bent wel leuk lief etc. maar ik denk niet dat het werkt
Meisje: Weet je het zeker?
Ik: Ja... het is beter als je bij je vriendje blijft... hij is misschien niet het beste maar hij is in ieder geval wel een beetje goed voor je.. probeer het gewoon met hem.. het komt echt wel goed tussen jullie en als je eens hulp nodig hebt ben ik er daar voor je, maar een relatie.... nee sorry
Meisje: Oke schat(blablabla) je hebt gelijk, bedankt voor je steun je bent echt een lieverd
Da
Kanonne, wat ben jij een teringlijer. Haar gewoon zeggen dat je bang bent dat zij vreemd zal gaan? Jij moet echt een beuk voor je kanis, zij ook overigens, aangezien ze je bedankt voor die woorden...quote:Op maandag 22 november 2010 01:49 schreef PizzaMizza het volgende:
Heb het opgelost, hier een samenvatting![]()
Ik: Lijkt me niet zo'n goed idee
Meisje: Waarom niet?
Ik: Je hebt 'n vriendje.. voel me daar niet zo goed bij
Meisje: Ja maar ik geef hem op voor jou, ik wil jou
Ik: Ja maar kijk.. nu dit is gebeurd vertrouw ik het niet echt.. Nu denk ik steeds van dalijk gebeurd dit hetzelfde bij mij snapje? Kijk je bent wel leuk lief etc. maar ik denk niet dat het werkt
Meisje: Weet je het zeker?
Ik: Ja... het is beter als je bij je vriendje blijft... hij is misschien niet het beste maar hij is in ieder geval wel een beetje goed voor je.. probeer het gewoon met hem.. het komt echt wel goed tussen jullie en als je eens hulp nodig hebt ben ik er daar voor je, maar een relatie.... nee sorry
Meisje: Oke schat(blablabla) je hebt gelijk, bedankt voor je steun je bent echt een lieverd
Ik vind TS een naar ventje, in een ander topic zijn vriendin maar ophemelen, maar wel vreemdgaan en dat kind dan ook nog een naar gevoel meegeven: ja meid, je ging vreemd in je relatie, nu durf ik het niet met je aan hoor!quote:Op maandag 22 november 2010 01:59 schreef applecherry het volgende:
jemig, je gaat zelf ook vreemd. vertel haar dat je een vriendin hebt en dáárom niks wil. is toch duidelijk genoeg?
hoe hypocriet inderdaad als je zelf vreemd gaat!quote:Op maandag 22 november 2010 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind TS een naar ventje, in een ander topic zijn vriendin maar ophemelen, maar wel vreemdgaan en dat kind dan ook nog een naar gevoel meegeven: ja meid, je ging vreemd in je relatie, nu durf ik het niet met je aan hoor!
TS is toch gewoon stoer aan het doen, laat hem genieten van zijn kortdurige glorie. Dit kan niet serieus zijn want dan was hij een dusdanige bikkel dat hij geen advies nodig gehad hadquote:Op maandag 22 november 2010 11:29 schreef Musyn het volgende:
Ik vond dit topic gewoon hilarisch (en sneu maar toch grappig)Zeg me niet dat dit serieus is of ik lig helemaal in een deuk over de mate waarin TS gewoon kansloos bezig is.
Wie kwets ik dan als ik vragen mag? Dat meisje vindt het niet erg.quote:Op maandag 22 november 2010 11:30 schreef applecherry het volgende:
jaja... hoe bedoel je ik ben nu tenminste van haar af? jemig wat onrespectvol..
P.S. randomly iedereen ketsen (terwijl je een vriendin hebt..) maakt je niet stoer ofzo.
Het is serieus. Ik vroeg me af wat een goede smoes zou zijn. Meer wilde ik niet eigenlijk van dit topicquote:Op maandag 22 november 2010 11:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
TS is toch gewoon stoer aan het doen, laat hem genieten van zijn kortdurige glorie. Dit kan niet serieus zijn want dan was hij een dusdanige bikkel dat hij geen advies nodig gehad had.
Misschien moet je je eens bedenken dat er toch nog wel fatsoenlijke mensen op deze aardkloot rondlopen die jou niet gaan helpen met zulk soort onzin. Ik denk dat je dat toch moet gaan vragen aan je puberale vriendjes van 13 jaar. Snotneus.quote:Op maandag 22 november 2010 13:59 schreef PizzaMizza het volgende:
Het is serieus. Ik vroeg me af wat een goede smoes zou zijn. Meer wilde ik niet eigenlijk van dit topic
1) je vriendin. je bent vreemd gegaan zonder dat zij dat weet.quote:Op maandag 22 november 2010 13:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wie kwets ik dan als ik vragen mag? Dat meisje vindt het niet erg.
Maar ik schaad toch niemand? Mijn vriendin weet er niks van dus ik schaad haar niet.quote:Op maandag 22 november 2010 15:10 schreef Loodje het volgende:
Misschien stomme vraag, maar waarom wil je een one night stand met iemand die een relatie heeft? Dan kun je niet zo goed iemand anders nemen waarbij je minder mensen schaadt;)
Heb jij nou gewoon geen empatisch vermogen of zit je gewoon te trollen?quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar ik schaad toch niemand? Mijn vriendin weet er niks van dus ik schaad haar niet.
En dat meisje gelooft mij, dus ik schaad haar niet.
Het is gewoon een sletje, zij dumpt haar vriendje voor iemand die het niet waard is, jij dus.quote:Op maandag 22 november 2010 01:14 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Heb al geprobeerd te zeggen dat ik er niet aan toe ben.
Dan vraagt ze me waarom ik met haar heb afgesproken. En dan antwoord ik dat het me leuk leek. En dan zegt ze dat het haar leuk lijkt om ons samen te zien. En om nou te zeggen dat dat me niet leuk lijkt is te hard![]()
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik ga er van uit dat niemand zijn mond opent hierover(Ik en dat meisje bedoel ik dus)quote:Op maandag 22 november 2010 18:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb jij nou gewoon geen empatisch vermogen of zit je gewoon te trollen?
Óf je bent een troll, of je bent een lul en dan hoop ik dat jouw vriendin je snel de bons geeft.quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar ik schaad toch niemand? Mijn vriendin weet er niks van dus ik schaad haar niet.
Ben geen troll sorry. En fijn dat je zo over me denkt, guess what? I don't carequote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef Drexl het volgende:
[..]
Óf je bent een troll, of je bent een lul en dan hoop ik dat jouw vriendin je snel de bons geeft.
PizzaMizza z'n IP-adress is al gevonden. Nu nog even uitzoeken wat de naam van zijn vriendin isquote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef Drexl het volgende:
[..]
Óf je bent een troll, of je bent een lul en dan hoop ik dat jouw vriendin je snel de bons geeft.
Voel je niet kut, die relatie zit toch al niet goed als ze hem wil dumpen voor jou en is vreemdgegaan.quote:Op maandag 22 november 2010 01:14 schreef PizzaMizza het volgende:
Oh mijn God.quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Bljkbaar snap je het niet want als je empatisch vermogen zou hebben zou je begrijpen dat je mensen geestelijk pijn doet door je acties en dat je dat niet kunt maken of ze nou bekend zijn met je daden of niet.quote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik ga er van uit dat niemand zijn mond opent hierover(Ik en dat meisje bedoel ik dus)
quote:Op maandag 22 november 2010 19:29 schreef AmorFati het volgende:
[..]
PizzaMizza z'n IP-adress is al gevonden. Nu nog even uitzoeken wat de naam van zijn vriendin is
quote:Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef Frag_adder het volgende:
Ik geloof er geen bal meer van, dit moet verzonnen zijn. Als je ziet hoe vaak TS zijn "vriendin" al is vergeten te vermelden in dit topic en net doet alsof hij als single even een meid van 18 regelde zodat ze haar vriend voor een 16 jarig jongetje wilde dumpen. Je wilt wel heel erg graag stoer gevonden worden he jongetjeHet is wel goed, vraag je mama maar voor een aai over je bol
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:20 schreef Issje het volgende:
Je gebruikt haar alleen maar voor het ketsen, wat is daar mis mee? :S
zegt een maagd met z'n broek op z'n enkels.quote:geboortedatum: 12-04-1995
Tenzij jullie nu allemaal een hele vervelende SOA hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat zou gerechtigheid zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tenzij jullie nu allemaal een hele vervelende SOA hebben.
nee man, wees gewoon eerlijk!! dit is zo afgezaagd....quote:Op woensdag 24 november 2010 03:27 schreef FOKkû het volgende:
"Het ligt niet aan jou, maar aan mij..."
Klaar, geen dank.
Werkt wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:15 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee man, wees gewoon eerlijk!! dit is zo afgezaagd....
Als je verhaal echt zou zijn zou je haar dankbaar aanduwen.quote:Op maandag 22 november 2010 01:12 schreef PizzaMizza het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n felle sex gehad, en dat voor het eerst met elkaar afspreken.
We hebben het 2x achter elkaar gedaan dus ik daht echt van ; Die wil van me af hierna..
En eerlijk zijn vind ik niet oke, ik zal me dan volop kut voelen een tijdje en dat wil ik dan ook weer niet...
TS huilt over gevoelens en jij hebt blijkbaar ook niet veel in je laatje zitten.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:18 schreef PfenisBaron het volgende:
Wat een afschuwelijke bak burgelijke gehoorzaamheid hier zeg.
Als TS andere chicks af wil vullen in zijn eigen tijd moet ie dat toch helemaal zelf weten?
Dat die snee zo pathetic is dat ze achteraf ineens haar relatie op wil geven en het niet professioneel af kan handelen kan hem niet worden aangerekend. Al is dat wel HET risico als je veel te jonge chicks aanduwt natuurlijk.
quote:Op donderdag 25 november 2010 02:20 schreef Stali het volgende:
[..]
TS huilt over gevoelens en jij hebt blijkbaar ook niet veel in je laatje zitten.
Je hebt helemaal gelijk hoor meissie.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:23 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me niet herinneren dat jij ooit in mijn laatje hebt gekeken knul.
Jij bent zeker zo'n freak die dames 3km door de regen chaperonneert en er vervolgens maximaal een flauwe kus op de wang uitsleept?
Ach geslachtsverwisseling.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor meissie..
TS denkt even wat gezelligs te hebben maar zit vervolgens in de knoop mijn zijn eigen gevoelens.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:30 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ach geslachtsverwisseling.
Ja met een feminist in het topic kunnen we wel afronden.
Vrouwen zijn gewoon moralistisch gezien verder ontwikkeld. Andere verklaring: mannen leren dat het niet stoer is om goed gedrag boven neuken te laten gaan en zullen soms dus minder snel een normale reactie te geven. Iets met man-en-vrouw-rollen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:47 schreef n0ir het volgende:
Ook grappig hoe vooral vrouwen hier verontwaardigd over zijn.
Ik zie dat TS baalt dat zn neukertje zich totaal onprofessioneel gedraagt, en vraagt daar hulp voor.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
TS denkt even wat gezelligs te hebben maar zit vervolgens in de knoop mijn zijn eigen gevoelens.
Meer zie ik er gewoon echt niet in. Zeg jij het maar.
Verder ontwikkeld?quote:Op donderdag 25 november 2010 02:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon moralistisch gezien verder ontwikkeld. Andere verklaring: mannen leren dat het niet stoer is om goed gedrag boven neuken te laten gaan en zullen soms dus minder snel een normale reactie te geven. Iets met man-en-vrouw-rollen.
Wat is je punt meid?quote:Op donderdag 25 november 2010 02:57 schreef mootie het volgende:
Ik krijg een beetje jeuk van het woord professioneel in deze context.
Jij leeft je wel in in TS?quote:Op donderdag 25 november 2010 02:54 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik zie dat TS baalt dat zn neukertje zich totaal onprofessioneel gedraagt, en vraagt daar hulp voor.
Dit betekend niet dat hij in de knoop zit met zijn eigen gevoelens, maar juist rekening wil houden met die van z'n neukertje (die redelijk instabiel overkomt). Eerder een bewijs van mededogen van TS dus.
Neuh, ik vind je wel vermakelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:26 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ja, is dat een probleem voor je?
quote:Op donderdag 25 november 2010 02:56 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Verder ontwikkeld?
Sommige vrouwen zijn duidelijk te weinig op hun plek gewezen en kennen de natuurlijke verhoudingen nog niet. Dit kan eenvoudig worden verholpen, maar tot die tijd komt er dit soort geraaskal uit.
Ik heb een chick ja, en voorlopig voldoet ze nog prima dus geen reden tot klagen. Ook woon ik op mezelf, bevredigd dit je simplistische vragen? Nu moet het vast wel lukken een goed profiel van me op te stellen ofniet?quote:Op donderdag 25 november 2010 03:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Neuh, ik vind je wel vermakelijk.
Heb je eigenlijk een vriendinnetje? Of woon je nog bij je moeder?
Ik vind die PfenisBaron best wel een geinponum anders.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:32 schreef heloef het volgende:
Of TS is een troll of moet gewoon hard aangepakt worden zodat ie wat respect krijgt voor vrouwen.
Ik las net zijn posts die heeft het harder nodig dan TS zie ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind die PfenisBaron best wel een geinponum anders.
Beetje af en toe een vaatwassertje aanzetten en het wasmachientje laten draaien en je bent binnen blijkbaar. Als je PfenisBaron als partner hebt heb je kennelijk de loterij gewonnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |