nee man, wees gewoon eerlijk!! dit is zo afgezaagd....quote:Op woensdag 24 november 2010 03:27 schreef FOKkû het volgende:
"Het ligt niet aan jou, maar aan mij..."
Klaar, geen dank.
Werkt wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:15 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee man, wees gewoon eerlijk!! dit is zo afgezaagd....
Als je verhaal echt zou zijn zou je haar dankbaar aanduwen.quote:Op maandag 22 november 2010 01:12 schreef PizzaMizza het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n felle sex gehad, en dat voor het eerst met elkaar afspreken.
We hebben het 2x achter elkaar gedaan dus ik daht echt van ; Die wil van me af hierna..
En eerlijk zijn vind ik niet oke, ik zal me dan volop kut voelen een tijdje en dat wil ik dan ook weer niet...
TS huilt over gevoelens en jij hebt blijkbaar ook niet veel in je laatje zitten.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:18 schreef PfenisBaron het volgende:
Wat een afschuwelijke bak burgelijke gehoorzaamheid hier zeg.
Als TS andere chicks af wil vullen in zijn eigen tijd moet ie dat toch helemaal zelf weten?
Dat die snee zo pathetic is dat ze achteraf ineens haar relatie op wil geven en het niet professioneel af kan handelen kan hem niet worden aangerekend. Al is dat wel HET risico als je veel te jonge chicks aanduwt natuurlijk.
quote:Op donderdag 25 november 2010 02:20 schreef Stali het volgende:
[..]
TS huilt over gevoelens en jij hebt blijkbaar ook niet veel in je laatje zitten.
Je hebt helemaal gelijk hoor meissie.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:23 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me niet herinneren dat jij ooit in mijn laatje hebt gekeken knul.
Jij bent zeker zo'n freak die dames 3km door de regen chaperonneert en er vervolgens maximaal een flauwe kus op de wang uitsleept?
Ach geslachtsverwisseling.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor meissie..
TS denkt even wat gezelligs te hebben maar zit vervolgens in de knoop mijn zijn eigen gevoelens.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:30 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ach geslachtsverwisseling.
Ja met een feminist in het topic kunnen we wel afronden.
Vrouwen zijn gewoon moralistisch gezien verder ontwikkeld. Andere verklaring: mannen leren dat het niet stoer is om goed gedrag boven neuken te laten gaan en zullen soms dus minder snel een normale reactie te geven. Iets met man-en-vrouw-rollen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:47 schreef n0ir het volgende:
Ook grappig hoe vooral vrouwen hier verontwaardigd over zijn.
Ik zie dat TS baalt dat zn neukertje zich totaal onprofessioneel gedraagt, en vraagt daar hulp voor.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
TS denkt even wat gezelligs te hebben maar zit vervolgens in de knoop mijn zijn eigen gevoelens.
Meer zie ik er gewoon echt niet in. Zeg jij het maar.
Verder ontwikkeld?quote:Op donderdag 25 november 2010 02:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon moralistisch gezien verder ontwikkeld. Andere verklaring: mannen leren dat het niet stoer is om goed gedrag boven neuken te laten gaan en zullen soms dus minder snel een normale reactie te geven. Iets met man-en-vrouw-rollen.
Wat is je punt meid?quote:Op donderdag 25 november 2010 02:57 schreef mootie het volgende:
Ik krijg een beetje jeuk van het woord professioneel in deze context.
Jij leeft je wel in in TS?quote:Op donderdag 25 november 2010 02:54 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik zie dat TS baalt dat zn neukertje zich totaal onprofessioneel gedraagt, en vraagt daar hulp voor.
Dit betekend niet dat hij in de knoop zit met zijn eigen gevoelens, maar juist rekening wil houden met die van z'n neukertje (die redelijk instabiel overkomt). Eerder een bewijs van mededogen van TS dus.
Neuh, ik vind je wel vermakelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:26 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ja, is dat een probleem voor je?
quote:Op donderdag 25 november 2010 02:56 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Verder ontwikkeld?
Sommige vrouwen zijn duidelijk te weinig op hun plek gewezen en kennen de natuurlijke verhoudingen nog niet. Dit kan eenvoudig worden verholpen, maar tot die tijd komt er dit soort geraaskal uit.
Ik heb een chick ja, en voorlopig voldoet ze nog prima dus geen reden tot klagen. Ook woon ik op mezelf, bevredigd dit je simplistische vragen? Nu moet het vast wel lukken een goed profiel van me op te stellen ofniet?quote:Op donderdag 25 november 2010 03:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Neuh, ik vind je wel vermakelijk.
Heb je eigenlijk een vriendinnetje? Of woon je nog bij je moeder?
Ik vind die PfenisBaron best wel een geinponum anders.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:32 schreef heloef het volgende:
Of TS is een troll of moet gewoon hard aangepakt worden zodat ie wat respect krijgt voor vrouwen.
Ik las net zijn posts die heeft het harder nodig dan TS zie ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind die PfenisBaron best wel een geinponum anders.
Beetje af en toe een vaatwassertje aanzetten en het wasmachientje laten draaien en je bent binnen blijkbaar. Als je PfenisBaron als partner hebt heb je kennelijk de loterij gewonnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |