Hoe gaat het met je meissie?quote:Op donderdag 25 november 2010 03:34 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik heb een chick ja, en voorlopig voldoet ze nog prima dus geen reden tot klagen. Ook woon ik op mezelf, bevredigd dit je simplistische vragen? Nu moet het vast wel lukken een goed profiel van me op te stellen ofniet?
\quote:Op donderdag 25 november 2010 03:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik las net zijn posts die heeft het harder nodig dan TS zie ik.
Zulke mensen denken aan anderen dus dan ben ik maar liever een moraalridder dan iemand zoals jou.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:40 schreef PfenisBaron het volgende:
Die reacties hier zeg..![]()
De vrouwen verdringen zich voor de burgerlijke moraalridders..
Jongetjes plagen is zoentjes vragen, dat weet je best Staliquote:Op donderdag 25 november 2010 03:41 schreef Stali het volgende:
[..]
\
Hij is geen voorbeeld natuurlijk. Hij heeft helemaal niks maar hopelijk nog wel zijn moeder. Laat dat kleine beetje nog net wel waar zijn..
Ja want wie moet anders zijn was doen he.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:41 schreef Stali het volgende:
[..]
\
Hij is geen voorbeeld natuurlijk. Hij heeft helemaal niks maar hopelijk nog wel zijn moeder. Laat dat kleine beetje nog net wel waar zijn..
Ik wil hem best een zoentje geven op zijn gekwetste kruintje.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jongetjes plagen is zoentjes vragen, dat weet je best Stali
Je vervalt weer in populistische zinnetjes zonder enige inhoud. Ik heb nog geen zinnige bijdrage van je gezien. Valt het je zelf nog niet op meid?quote:Op donderdag 25 november 2010 03:41 schreef Stali het volgende:
[..]
\
Van jou gelukkig wel heel veel he.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:45 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je vervalt weer in populistische zinnetjes zonder enige inhoud. Ik heb nog geen zinnige bijdrage van je gezien. Valt het je zelf nog niet op meid?
Hij heeft je kusjes nog niet nodig. Zijn 'chick voldoet' nog, ze is blijkbaar professioneel.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil hem best een zoentje geven op zijn gekwetste kruintje.
Nou fijn dat je eens uit dat POL komt. Beetje onder de mensen in R&P is al een begin natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:45 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je vervalt weer in populistische zinnetjes zonder enige inhoud. Ik heb nog geen zinnige bijdrage van je gezien. Valt het je zelf nog niet op meid?
Je kunt er wel weer de populistische draak mee steken, maar tussen mijn chick en de snee van TS zijn natuurlijk wel noemenswaardige verschillen. Om maar te beginnen met het feit dat ze zich niet hoeft op te dringen aan TS na haar één keer gegeven te hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft je kusjes nog niet nodig. Zijn 'chick voldoet' nog, ze is blijkbaar professioneel.
Is dat nou leuk eigenlijk, holbewonertje spelen?quote:Op donderdag 25 november 2010 03:54 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je kunt er wel weer de populistische draak mee steken, maar tussen mijn chick en de snee van TS zijn natuurlijk wel noemenswaardige verschillen. Om maar te beginnen met het feit dat ze zich niet hoeft op te dringen aan TS na haar één keer gegeven te hebben.
Populisme is natuurlijk helemaal kansloos geouwehoer tot en met.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:59 schreef heloef het volgende:
Ik vind de term snee wel geestig en treurig tegelijk moet ik zeggen.
Je zal maar een vriend hebben die vrouwen omschrijft als snee en chick, en dan ook nog eens doodleuk vindt dat iemand professioneel moet zijn in een relatie of ons..quote:Op donderdag 25 november 2010 03:59 schreef heloef het volgende:
Ik vind de term snee wel geestig en treurig tegelijk moet ik zeggen.
Baronski, zijn je mesjes een beetje bot?quote:Op donderdag 25 november 2010 03:54 schreef Stali het volgende:
Nou Baronneke, even snel vilein zijn want ik moet morgen namelijk wel vroeg op.
Ik denk dat het populistische mesjes zijn!quote:Op donderdag 25 november 2010 04:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Baronski, zijn je mesjes een beetje bot?
Ik gebruik dat woord ook wel eens moet ik zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 04:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zal maar een vriend hebben die vrouwen omschrijft als snee en chick, en dan ook nog eens doodleuk vindt dat iemand professioneel moet zijn in een relatie of ons..
Ik wil best mijn gedachten reflecteren, maar jullie posten weinig zinnigs om op te reageren.quote:Op donderdag 25 november 2010 04:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Baronski, zijn je mesjes een beetje bot?
Generatiekloofquote:Op donderdag 25 november 2010 04:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woord ook wel eens moet ik zeggen.
Reflecteer jij je gedachten eens. Tof.quote:Op donderdag 25 november 2010 04:08 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik wil best mijn gedachten reflecteren, maar jullie posten weinig zinnigs om op te reageren.
Of verwacht je een flame-reactie? Dat zou binnen mijn profiel passen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |