Trusten!quote:
Ga reportage kijken straksquote:Op zondag 21 november 2010 22:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Trusten!
Ik heb vakantie, dus ik wil nog wel iets kijken.. Misschien dat ik iets op uitzending gemist ga kijken, want er komt nu niet zoveel meer geloof ik. Of ik moet genante ziektes gaan kijken op RTL 5.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar gaat Repo over vandaag? Ik ga nu maar door naar HvN
quote:De gevangenissen in Latijns-Amerika lijken totaal niet op de Europese. De gevangenen leven er onder extreem slechte omstandigheden: de gevangenissen zijn overbevolkt, er is te weinig voedsel en geen privacy. Vechtpartijen, verkrachtingen en zelfs moord zijn er aan de orde van de dag. Het zijn hier niet de bewakers, maar de gevangenen die de regels bepalen en binnen de muren geldt het recht van de sterkste. Een kijkje achter de tralies van de twee beruchtste gevangenissen van Latijns-Amerika: de Santa Martha-gevangenis in Mexico en de Lurigancho-gevangenis in Peru.
wat een pauperlanden zijn dit toch allemaalquote:
Met z'n alle naar HvN kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu iets over een dronken automobilist die inrijdt op een groep fietsers...
rijbewijs voorgoed innemenquote:Op zondag 21 november 2010 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu iets over een dronken automobilist die inrijdt op een groep fietsers...
quote:
Katten die je vanuit het niets aanvallen...quote:Op zondag 21 november 2010 23:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
![]()
![]()
Katten zijn pas echt lief...
Oh, Piet was ineens even weg.
Donderdag geloof ik...quote:Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef Injetta het volgende:
Wanneer komt die vreselijke sneeuw?? Ik moet donderdag vliegen. Daarna mag het van mij 20 graden vriezen, want dan zit ik lekker in de warmte..
katten vallen niet uit het niets aanquote:Op zondag 21 november 2010 23:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Katten die je vanuit het niets aanvallen...
Overdag of...?quote:Op zondag 21 november 2010 23:18 schreef Injetta het volgende:
Ik hoop niet dat het problemen gaat geven op Schiphol...![]()
![]()
Ga ik na 5 jaar eindelijk weer eens met vakantie...
Ik vertrek overdag.... Ze houden die banen toch wel een beetje sneeuwvrij?quote:
Lijkt me welquote:Op zondag 21 november 2010 23:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik vertrek overdag.... Ze houden die banen toch wel een beetje sneeuwvrij?
quote:
Ik doe mijn best.quote:
Oh, ik ben naar Rayman gezapt.quote:Op zondag 21 november 2010 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sbs-reclameDaar gaat dit topic over
quote:Op zondag 21 november 2010 23:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je zin klopt niet![]()
En ik wist dat jij een kat had.![]()
Een van die donkere gillende keukenmeiden bij VOH....quote:
VOH? Voice of Holland?quote:Op zondag 21 november 2010 23:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Een van die donkere gillende keukenmeiden bij VOH....
quote:
Sarina heeft wel een strot hoorquote:Op zondag 21 november 2010 23:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Een van die donkere gillende keukenmeiden bij VOH....
Precies wat ik zeg dus...quote:
ben al naar Rayman gezaptquote:Op zondag 21 november 2010 23:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een vrouw die naakte vrouwen op de kerk projecteert met een beamer onder andere.
Ik heb toevallig VOH afgelopen vrijdag gezien, vond het niet echt van hoge kwaliteit ofzo...quote:Op zondag 21 november 2010 23:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
het is geen gillende keukenmeid hoor, ze kan onwijs mooi zingen
zo en weer naar 6quote:Op zondag 21 november 2010 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nu is er een kerel hondenstront aan het aaien.
Onbewoond eiland!!quote:
Haha je vader ookquote:Op zondag 21 november 2010 23:29 schreef Me_Wesley het volgende:
En als ik de baas zou zijn van het journaal. Classic
quote:Op zondag 21 november 2010 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Steken met messen die gedoopt zijn in strontGoed bezig daar
quote:Op zondag 21 november 2010 23:29 schreef tralalala het volgende:
GadverDie kerel verzameld gewoon honderden hondendrollen
oh sorryquote:Op zondag 21 november 2010 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb het over menselijke uitwerpselen op SBS
mooi dat het kabinet hier wat aan gaat veranderenquote:Op zondag 21 november 2010 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die gast krijgt waarschijnlijk kunstsubsidie voor het maken van kunst met hondenstront.
quote:Op zondag 21 november 2010 23:35 schreef tralalala het volgende:
Nog 7 posts en dan is sinterklaaskapoentje na 1 dag de top-10 weer uit.![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 23:35 schreef tralalala het volgende:
Nog 7 posts en dan is sinterklaaskapoentje na 1 dag de top-10 weer uit.![]()
quote:
quote:De gevangenissen in Latijns-Amerika lijken totaal niet op de Europese. De gevangenen leven er onder extreem slechte omstandigheden: de gevangenissen zijn overbevolkt, er is te weinig voedsel en geen privacy. Vechtpartijen, verkrachtingen en zelfs moord zijn er aan de orde van de dag. Het zijn hier niet de bewakers, maar de gevangenen die de regels bepalen en binnen de muren geldt het recht van de sterkste. Een kijkje achter de tralies van de twee beruchtste gevangenissen van Latijns-Amerika: de Santa Martha-gevangenis in Mexico en de Lurigancho-gevangenis in Peru.
het best interessant iddquote:Op zondag 21 november 2010 23:40 schreef tralalala het volgende:
Eindelijk een reportage die wel redelijk interessant is zonder al te veel van die vieze smerige onzin die de meeste hier zo leuk vinden.![]()
?quote:Op zondag 21 november 2010 23:56 schreef tralalala het volgende:
Ik heb gepromoot in KLB maar het topic was blijkbaar al 3 weken oud.
oke, veel plezier!quote:Op maandag 22 november 2010 00:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nog even een aflevering OZ kijken, gaat ook over gevangenissen
Dank u!quote:
quote:1 TheKC - 3558
2 Maraca - 3523
3 PiRANiA - 3172
4 Doler12 - 2572
5 roos85 - 2497
6 Karina - 2330
7 Irritatie100 - 2283
8 Stephan1237 - 2206
9 Susi - 2118
10 tralalala - 2077
Mooi afgerond ookquote:Op maandag 22 november 2010 09:29 schreef roos85 het volgende:
Top 10 Posters
1 TheKC - 3558
2 Maraca - 3523
3 PiRANiA - 3172
4 Doler12 - 2573
5 roos85 - 2500
Succes!!!quote:Op maandag 22 november 2010 09:21 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag sollicitatiegesprek. Wish me luck
dat schiet ook opquote:Op maandag 22 november 2010 10:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Succes!!!
Vandaag tot half 8 naar school
Moest in m'n tentamenweek een computertentamen maken, kregen we de dag daarna een brief waarin stond: er zat een fout in de software, uw antwoorden zijn niet opgeslagen
Nu moet ik dat tentamen vanavond maken.
Dezelfde vragen?quote:Op maandag 22 november 2010 10:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Succes!!!
Vandaag tot half 8 naar school
Moest in m'n tentamenweek een computertentamen maken, kregen we de dag daarna een brief waarin stond: er zat een fout in de software, uw antwoorden zijn niet opgeslagen
Nu moet ik dat tentamen vanavond maken.
Alleen jammer dat ze hem toch weer vrij hebben gelaten. Waarom niet 2 jaar voorarrest of zo, totdat zijn zaak tot op de bodem uitgezocht was door de misdaadverslaggever van Australië?quote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef tralalala het volgende:
Volgende week wordt Peter eindelijk opgepakt.
Jeetje, da's heavyquote:Op maandag 22 november 2010 13:17 schreef Maraca het volgende:
HellowTerug van sollicitatie.. schijnt er gewoon nog een derde ronde te zijn
Vanmiddag krijg ik waarschijnlijk te horen of ik door ben
Jep .. voor een baan van 10 uur in de weekquote:
Drie rondes... Wat voor topfunctie is dat dan wel niet?quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep .. voor een baan van 10 uur in de week
Vanmiddag hoor je of je door bent voor de koelkast?quote:Op maandag 22 november 2010 13:17 schreef Maraca het volgende:
HellowTerug van sollicitatie.. schijnt er gewoon nog een derde ronde te zijn
Vanmiddag krijg ik waarschijnlijk te horen of ik door ben
Verkoopster in een winkelquote:Op maandag 22 november 2010 13:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Drie rondes... Wat voor topfunctie is dat dan wel niet?
Nee, voor de telefoonquote:Op maandag 22 november 2010 13:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vanmiddag hoor je of je door bent voor de koelkast?
Maraca gaat undercover als verkoopster in de winkel voor Alberto stegeman. Dit en alles ziet u op 1 januari exclusief bij SBS6 , na Gerard Jolingquote:Op maandag 22 november 2010 13:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Drie rondes... Wat voor topfunctie is dat dan wel niet?
Ja en bedankt hé. Zo is het toch heul niet meer undercoverquote:Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maraca gaat undercover als verkoopster in de winkel voor Alberto stegeman. Dit en alles ziet u op 1 januari exclusief bij SBS6 , na Gerard Joling
is die stegeman van jouquote:Op maandag 22 november 2010 17:36 schreef Maraca het volgende:
Ik hoop zo dat http://twitter.com/#!/peterrdev , http://twitter.com/#!/albertostegeman gaat volgen
Nope, Juicyhillquote:Op maandag 22 november 2010 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is die stegeman van jou
Is peterrdev ook van juicy?quote:Op maandag 22 november 2010 17:36 schreef Maraca het volgende:
Ik hoop zo dat http://twitter.com/#!/peterrdev , http://twitter.com/#!/albertostegeman gaat volgen
Ik lees z'n tweets altijd in zijn stem met zijn intoneringquote:Op maandag 22 november 2010 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das denk ik de eckte
Hij tweet over voetbalquote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik lees z'n tweets altijd in zijn stem met zijn intonering
Ik ookquote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik lees z'n tweets altijd in zijn stem met zijn intonering
Voetbalquote:Op maandag 22 november 2010 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij tweet over voetbal
Nope. Hij wilde het wel deze week helemaal rond hebben, dus ik verwacht op korte termijn wel iets te horenquote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je al iets gehoord Maraca?
Ik ben net klaar met dat extra tentamen. De helft van de vragen was dus wel gewoon hetzelfdeEn voor het ongemak hebben we een muntje gekregen om te besteden in de kantine ter waarde van maar liefst 1 euro 50
![]()
Ze hebben hem maar schriftelijk afgenomenquote:Op maandag 22 november 2010 19:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Hij wilde het wel deze week helemaal rond hebben, dus ik verwacht op korte termijn wel iets te horen![]()
De antwoorden op je tentamen zijn nu wel opgeslagen?
quote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze hebben hem maar schriftelijk afgenomen
Tja, blijkbaar hebben ze dat toetsprogramma nog steeds niet aan de praat gekregenquote:
Stomme school dat die computer niet werktequote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je al iets gehoord Maraca?
Ik ben net klaar met dat extra tentamen. De helft van de vragen was dus wel gewoon hetzelfdeEn voor het ongemak hebben we een muntje gekregen om te besteden in de kantine ter waarde van maar liefst 1 euro 50
![]()
Beter nietquote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef TheKC het volgende:
'Gevonden kaak is van Natalee'
Dat wordt weer een joran drie/zes/negenluik
Binnenkort weer een nieuwe aflevering!quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef TheKC het volgende:
laten we hopen dat de kaak inderdaad van Nathalee is.quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef TheKC het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 22:46 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zie net dat ik in 2009 een positieve note kreeg voor het bijhouden van de SBS reeks.
weet ik..quote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Toen was jij er nog heul niet. Of dit is een kloon
Het komt wel allemaal mooi uit zo inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het wel heel toevallig dat juist nu Joran in het gevang zit, moeders probeert de waarheid uit hem te krijgen er ineens na 5 jaar (!) zomaar een stuk kaak aanspoelt.
Je zou bijna een soort van complottheoriesyndroom krijgen.
en hij moet zich laten vergezellen door Bethquote:Op maandag 22 november 2010 23:28 schreef Injetta het volgende:
We hebben nu echt Super Peter nodig om dit ongelofelijke toeval uit te pluizen...
Daar kan hij in ieder geval het hele seizoen 2011 mee vullen. Ik schat in dat hij minimaal naar de volgende landen moet reizen:
Aruba, Suriname, Amerika (VS) diverse staten, Peru, Malediven, Bali, Nieuw-Zeeland, en nog wat zeer barre oorden..
En Alberto voor underkuffer operaties!quote:Op maandag 22 november 2010 23:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
en hij moet zich laten vergezellen door Beth
En Rob voor de spiet stjeksquote:Op maandag 22 november 2010 23:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En Alberto voor underkuffer operaties!
Die moeten we niet vergeten natuurlijk. We hebben ook John en zijn robot advocaten nodig voor het juridische onderdeel van het programma!quote:
is dan het team compleet of missen we nog iemand?quote:Op maandag 22 november 2010 23:48 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die moeten we niet vergeten natuurlijk. We hebben ook John en zijn robot advocaten nodig voor het juridische onderdeel van het programma!
Koos die nog even zegt dat je niet zonder gordel mag rijden!quote:Op maandag 22 november 2010 23:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
is dan het team compleet of missen we nog iemand?
die moet zorgen dat Peter zich aan de verkeersregels houdtquote:Op maandag 22 november 2010 23:54 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Koos die nog even zegt dat je niet zonder gordel mag rijden!
Da's niet veel..quote:
dat is?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:03 schreef Injetta het volgende:
[..]
Da's niet veel..
Ik zit in de longstay.
Een docu op Ned 2. Over mensen die heel lang in TBS zitten.quote:
Ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:42 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen. Wie heeft er nog meer goed geslapen?
mag niet klagen,maar ben eig nog wel moequote:Op dinsdag 23 november 2010 09:42 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben toch iets minder enthousiast.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:42 schreef PiRANiA het volgende:
hebben jullie dit al gechecktquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
yo, vanmiddag een nieuwe radioshow maken
http://www.uceestation.nl(...)nky-radioshow-3/4821 en luister hier die van 2 weken terug, ik ben de host en heb ook voor de nummers en onderwerpen enz gezorgt
Heb jij de top-10 al gecheckt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hebben jullie dit al gecheckt
welke top 10?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb jij de top-10 al gecheckt?![]()
Even luisteren dan maar
Balenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Bleh al die afwijzingen en het nog steeds thuis zitten .
5quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
BalenHeb je nog iets lopen? Zit zelf ook te wachten op het telefoontje. Les geven vandaag was iig bagger. Heb ze maar laten nakijken want veel meer kreeg ik toch niet gedaan..
5 leerlingen strafwerk gegevenMorgen moet het af zijn
Als ze het morgen niet hebben gemaakt is het helemaal feestquote:
Wat moeten ze doen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ze het morgen niet hebben gemaakt is het helemaal feest
3 paragrafen overschrijvenquote:
Hoe moet ik een docent pesten,Hoe moet ik een docent pesten.Hoe moet ik een docent pesten.Hoe moet ik een docent pesten.Hoe moet ik een docent pesten.Hoe moet ik een docent pesten.quote:
Ik heb nog 4 sollicitaties lopen, een school, eentje in rotterdam en vandaag 2 nieuwe sollicitaties in schiedam en vlaardingenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
BalenHeb je nog iets lopen? Zit zelf ook te wachten op het telefoontje. Les geven vandaag was iig bagger. Heb ze maar laten nakijken want veel meer kreeg ik toch niet gedaan..
5 leerlingen strafwerk gegevenMorgen moet het af zijn
Nee, geen strafregelsquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoe moet ik een docent pesten,Hoe moet ik een docent pesten.Hoe moet ik een docent pesten.Hoe moet ik een docent pesten.Hoe moet ik een docent pesten.Hoe moet ik een docent pesten.
![]()
[..]
Spannend! Je hebt het geluk dat je nog richting Rotterdam kan gaan anders was je misschien wel door de bedrijven heenquote:Ik heb nog 4 sollicitaties lopen, een school, eentje in rotterdam en vandaag 2 nieuwe sollicitaties in schiedam en vlaardingen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Verplicht ze om naar het Peter R. drieluik te kijken, dat is nog erger
dan krijgen ze er nog 3 paragrafen bij en wanneer ze dat niet doen dan mogen ze de klas niet meer inquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:26 schreef roos85 het volgende:
wat moeten ze doen als het strafwerk niet af is?
dat zal ze leren! stelletje..quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
dan krijgen ze er nog 3 paragrafen bij en wanneer ze dat niet doen dan mogen ze de klas niet meer inLaatste is wel in overleg gegaan met een andere docent gegaan
Voor waxinelichtjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:12 schreef tralalala het volgende:
Wat is het?
Een kaarsenhouder ofzo?
ooh die zijn leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef Maraca het volgende:
Even heel vrouwelijk doen hoor, maar..
[ afbeelding ]
en het 2e setje is met 50% korting.. denk dat ik eens gek ga doen
Dat dacht ik ookquote:
daar zit bj esprit toch zo aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef Maraca het volgende:
Owh.. je moet voor minimaal 24 euro bestellen
Dan bestel je toch voor 24 euro van die dingenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef Maraca het volgende:
Owh.. je moet voor minimaal 24 euro bestellen
Ja, maar ik wil alleen die kaarsjesquote:
okequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil alleen die kaarsjesEn 8 van die dingen is ook een beetje teveel van het goede
Dat was voor diegene in vlaardingen,quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:34 schreef Maraca het volgende:
TheKC
Maar wel jammer.. "on hold" nog wel
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat was voor diegene in vlaardingen,
* Stephan1237 gooit met TheKC
Tegen de muur van Tempo-team in vlaardingenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
waar gooi je hem naar toe?
De Arena?
en opgelucht?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Tegen de muur van Tempo-team in vlaardingen
ga jij dat doen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:02 schreef Maraca het volgende:
Maar had je nou al eens gekeken naar inbound callcenter? Bij de Belastingdienst zoeken ze namelijk nog mensen (Belastingtelefoon)! Ja, het is niet ideaal werk, maar het betaald redelijk (¤ 9,50 p/u) waardoor je weer een beetje geld hebt én je moet oppassen dat je geen groot gat in je CV krijgt. Er zit alleen wel een fulltime opleiding bij voor +/- 6 weken maar dat overleef je wel. En je moet er minimaal een jaar blijven. Althans, volgens Tempo Team waar je ook een toets moet maken (ik heb hem gemaakt en het is appeltje eitje.) Het is wel absoluut het overwegen waard en je kan zelf ook aangeven hoeveel uur je wilt gaan werken na de fulltime training!
Nee, was het wel van plan. Alleen werd ik toen aangenomen op de opleiding en ben ik daarvoor gegaanquote:
daar kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, was het wel van plan. Alleen werd ik toen aangenomen op de opleiding en ben ik daarvoor gegaananders zat ik nu bij de Belastingtelefoon
zozo doe je goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef Hyundai het volgende:
Ik krijg binnenkort een nieuwe kamer. Of nouja, ik heb 'm al, maar ik moet er nog in. En het leuke is, morgen komt mijn Full-HD 84cm LCD TV binnen, samen met de muurbeugel. Oftewel, ik heb een nieuwe TV op mijn kamer!![]()
Wegmisbruikers op mijn eigen Full-HD TV volgen, top toch?!
Zal eens kijken, bedanktquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:02 schreef Maraca het volgende:
Maar had je nou al eens gekeken naar inbound callcenter? Bij de Belastingdienst zoeken ze namelijk nog mensen (Belastingtelefoon)! Ja, het is niet ideaal werk, maar het betaald redelijk (¤ 9,50 p/u) waardoor je weer een beetje geld hebt én je moet oppassen dat je geen groot gat in je CV krijgt. Er zit alleen wel een fulltime opleiding bij voor +/- 6 weken maar dat overleef je wel. En je moet er minimaal een jaar blijven. Althans, volgens Tempo Team waar je ook een toets moet maken (ik heb hem gemaakt en het is appeltje eitje.) Het is wel absoluut het overwegen waard en je kan zelf ook aangeven hoeveel uur je wilt gaan werken na de fulltime training!
Netjes!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef Hyundai het volgende:
Ik krijg binnenkort een nieuwe kamer. Of nouja, ik heb 'm al, maar ik moet er nog in. En het leuke is, morgen komt mijn Full-HD 84cm LCD TV binnen, samen met de muurbeugel. Oftewel, ik heb een nieuwe TV op mijn kamer!![]()
Wegmisbruikers op mijn eigen Full-HD TV volgen, top toch?!
Nou, ik betaal 'm zelfquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
zozo doe je goed
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Gezellig op bottenjacht!quote:Meer botresten
Mede door de nog steeds grote media-aandacht voor deze zaak op Aruba zijn momenteel veel Amerikaanse tv-ploegen aanwezig - zijn er de afgelopen dagen meer mensen bij de Arubaanse politie langsgekomen met botresten, vertelt Stein.
''Maar dat is soms ook van een geit of van de barbecue afkomstig. Nogmaals, we nemen alle aanwijzingen serieus, maar sturen niet automatisch elk stuk bot naar het laboratorium."
lang dagje danquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Goeieavond! Was weer genieten op school, ben net thuis
ik ook.. donderdag weerquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:09 schreef PiRANiA het volgende:
Uitslapen.... *verlangt naar uitslapen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |