abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 november 2010 @ 22:08:26 #1
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_88993651

• Woon je in of rond Den Haag ouwehoer dan gezellig mee. Aanmelden zodat je in de OP komt te staan kan in het topic zelf of per PM aan MissMSX of CaleX. Idem voor op- en aanmerkingen op en toevoegingen aan de OP.

• Kom je zomaar eens een keertje buurten in Den Haag bekijk dan de linkjes in de OP voor wat er zoal te doen is of stel je vraag aan de altijd vriendelijke Hagenaars en Hagenezen alhier :)

=========================================================================================

In beeld:

iconnew.jpg tb303.jpg dollzfant12.gif 2rnzoe1.gif
dug.gif STIG.jpg sheep.JPG HappyBunny.jpg
mary-poppins.jpg 3734.jpg Aphrodite.gif escher.jpg
664093012.jpg jb_small.JPG 4elements.jpg
imagesCA7YHLEX.jpg test.gif1R8i3n.jpgBarretje80.png
calimero_.jpg

In woord:

• 4-elements
• admiraal_anaal
• Atreidez
• AirwiN
• Barretje80

• becky27
• BrinkydeBMW
• CaLeX
• Charisma
• Civilian

• Den_Haag
• Flappekz
• GotC
• Jill-RMC
• knnth

• Knuffelzacht
• Lovechild
• Marvelous
• melanie_the _miss
• MissMSX

• nectarientje
• RATMEN
• Ronnie_bravo
• soapie
• tuintegel

• WheeleE

=========================================================================================

Toeristische trekpleisters:
Bezoekerssite gemeente Den Haag - Voor als je zelf iets leuks uit wilt zoeken
Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
Escher in het paleis
Panorama Mesdag
Bijwonen van de Tweede Kamer
3D Bioscoop Omniversum
Madurodam

Winkelen:
De Haagse Markt
Verschillende winkelgebieden anders dan het centrum

Eten en drinken:
In en rond het centrum:
Leopold
Florencia ijs (Zet je geluid niet te hard, want je schrikt je de pleuris)

Uitgaan (muziek/toneel/film/etc.):
3voor12denhaag - Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies in/uit de Haagse regio
Het Paard van Troje - Poppodium
Pathe bioscoop aan het Spui
Lucent Danstheater / Dr Anton Philipszaal

Nederlands-Haags vertaalprogramma
Haagse Wikipedia

Rond het station:

Het Binnenhof:

Het Vredespaleis:

Scheveningen:

Link naar het OP-document.

Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zondag 21 november 2010 @ 22:10:16 #2
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_88993797
en ik vergeet er gewoon 210 bij te zetten :')
pi_88993950
Ik de negeer de topictitel sowieso ;) Wil er pas morgenochtend achterkomen als mn wekker afgaat :P *struisvogel*
pi_88993953
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef tuintegel het volgende:
en ik vergeet er gewoon 210 bij te zetten :')
tvp :P
pi_88993993
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik de negeer de topictitel sowieso ;) Wil er pas morgenochtend achterkomen als mn wekker afgaat :P *struisvogel*
Mijne gaat om 0400 af;( ga zo naar bed :')
pi_88994064
Ik heb een soort van lang(er) weekend. Morgen vrij omdat de auto naar de garage moet. Vanaf de garage naar mn nieuwe hok en een beetje klussen, meten, soppen. Drie dagen werken en dan vrijdag alweer vrij, tot en met dinsdag :).
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_88994078
half 6 weer maar ook leuk
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  zondag 21 november 2010 @ 22:14:10 #8
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_88994083
Ik ga ook zo mijn ogen dichtdoen :P
pi_88994496
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga ook zo mijn ogen dichtdoen :P
Laat je het weten als ik iets kan betekenen ;)
  zondag 21 november 2010 @ 22:23:08 #10
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_88994704
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Laat je het weten als ik iets kan betekenen ;)
Doe ik , lief van je en ook van RB , ik kom hier gewoon af en toe spammen dat mannen kut zijn , misschien word ik wel gewoon pot :')
pi_88994756
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Doe ik , lief van je en ook van RB , ik kom hier gewoon af en toe spammen dat mannen kut zijn , misschien word ik wel gewoon pot :')
:{w 3 december :9~
  zondag 21 november 2010 @ 22:31:09 #12
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_88995195
[quote]Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

:{w 3 december :9~
[/quote
Drie december? Ik ga echt slapen nu , moe!
pi_89002357
He TT.. Vervelend allemaal weer!
als we even een "mannen zijn eikels"-vrouwen avondje moeten houden dan laat je het weten he! *knuf*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89003036
Zit verrassend scherp op me werk vandaag, na toch maar 7 uur slaap.. Alleen die kou, en dan zeggen ze dat er vrijdag weleens 15cm sneeuw kan liggen :o

TT :* Niet alle mannen zijn t zelfde he..
Where facts are few, experts are many.
pi_89003122
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:42 schreef Atreidez het volgende:
Zit verrassend scherp op me werk vandaag, na toch maar 7 uur slaap.. Alleen die kou, en dan zeggen ze dat er vrijdag weleens 15cm sneeuw kan liggen :o

zo koud is het toch niet??

*zit thuis op de bank * :Y

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89003447
Eigenlijk niet naar me thermometer gekeken.. Maar t voelde als 5 graden!
pi_89003587
Pfff ik word ook ff wakker met een houten hoofd. Geen hoofdpijn maar gewoon zwaar zeg maar. Nou ja, vandaag hoef ik toch nergens heen. Morgen al om kwart over negen in Amersfoort zijn. Zal wel een lange rit worden ivm files.
pi_89004240
Lang leve mijn biologische wekker. Ik blijk vannacht in mijn slaap de stekker van mijn wekker uit het stopcontact te hebben getrokken :D. Gelukkig was ik op tijd uit mezelf wakker, ik háát haasten.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_89004245
quote:
Op maandag 22 november 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfff ik word ook ff wakker met een houten hoofd.
Zit er zaagsel in zeker? _O- Flauw, ik weet t..

Die nieuwe layout wordt steeds irritanter.. Ik kan nu niet meer quoten omdat ik googlesyndication geblockt heb op de firewall :{ Nu ben ik tot de textonly layout veroordeeld.
pi_89004672
Sterkte TT!
Don't you love her madly?
pi_89004741
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:42 schreef Atreidez het volgende:

Maar 7 uur slaap? Ik kan me de tijd niet heugen dat ik 7 uur sliep. Als ik er eens 4 ononderbroken slaap, is het veel. Niet dat ik daarover klaag, eigen keuze :)

En ik vond het ook niet zo koud vanochtend. Niet zo koud als ik had verwacht. Maar die sneeuwberichten, die brengen me accuut in een depressie. Ik ben panisch voor gladheid en vrees de dagen dat ik daardoor niet fietsen kan en met de tram mijn kinderen naar school moet brengen. Ben er nl van overtuigd dat de hel bestaat uit met mijn kinderen de hele tijd met de tram tussen huis en school gaan :')
pi_89007820
Zo dan LC, das niet mis. Als ik maar vier uur slaap heb kan ik echt niet opstaan.... .ik zit nu al in over morgen als ik er dan om half zeven uit moet. Dat word niets :)
pi_89008076
Ik sta niet op na 4 uur hoor. Meestal slaap ik daarna nog wel :) Maar in bed stappen, in slaap vallen en dan de volgende ochtend van de wekker wakker worden, dat komt nooit voor. Gemiddeld slaap ik tussen 23:30 en 6:00 uur met een paar onderbrekingen (ik sta om 6:45 uur op). Ik heb ook jaren overdag slaap in moeten halen. Pas sinds ik Weight Watchers doe, heb ik wel energie om de hele dag door te komen. Stort alleen 's avonds wel weer veel eerder in nu.
pi_89008159
Nou we hebben op kantoor ook alweer een briljante maandagmorgen.
Ik start me computer op, maakt ie ineens geen verbinding tussen belangrijke programma's die ik nodig heb om teksten klaar te zetten en pagina's op te maken. Afgelopen vrijdag is IT-mannetje geweest, dus die gebeld met WTF heb je gedaan. Hij alles nagelopen en alles zou gewoon moeten werken, dus ligt het ws aan de programma's zelf.
Mn baas andere toko opgebeld die het programmabeheer doet...blijken ze failliet te zijn :o Vandaag was hun laatste dag en ze zijn van alles aan het afsluiten...waaronder ws onze licenties, dus dat gaat lekker!
pi_89008597
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou we hebben op kantoor ook alweer een briljante maandagmorgen.
Ik start me computer op, maakt ie ineens geen verbinding tussen belangrijke programma's die ik nodig heb om teksten klaar te zetten en pagina's op te maken. Afgelopen vrijdag is IT-mannetje geweest, dus die gebeld met WTF heb je gedaan. Hij alles nagelopen en alles zou gewoon moeten werken, dus ligt het ws aan de programma's zelf.
Mn baas andere toko opgebeld die het programmabeheer doet...blijken ze failliet te zijn :o Vandaag was hun laatste dag en ze zijn van alles aan het afsluiten...waaronder ws onze licenties, dus dat gaat lekker!
hhmm.. arelaxt!!
nouja.. dan moet je maar razende reporter buiten kantoor zijn vandaag.. ( en morgen en overmorgen.. etc.. )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')