tvpquote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef tuintegel het volgende:
en ik vergeet er gewoon 210 bij te zetten
Mijne gaat om 0400 af;( ga zo naar bedquote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik de negeer de topictitel sowiesoWil er pas morgenochtend achterkomen als mn wekker afgaat
*struisvogel*
Doe ik , lief van je en ook van RB , ik kom hier gewoon af en toe spammen dat mannen kut zijn , misschien word ik wel gewoon potquote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Laat je het weten als ik iets kan betekenen
quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Doe ik , lief van je en ook van RB , ik kom hier gewoon af en toe spammen dat mannen kut zijn , misschien word ik wel gewoon pot
zo koud is het toch niet??quote:Op maandag 22 november 2010 08:42 schreef Atreidez het volgende:
Zit verrassend scherp op me werk vandaag, na toch maar 7 uur slaap.. Alleen die kou, en dan zeggen ze dat er vrijdag weleens 15cm sneeuw kan liggen
TTNiet alle mannen zijn t zelfde he..
Zit er zaagsel in zeker?quote:Op maandag 22 november 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfff ik word ook ff wakker met een houten hoofd.
Maar 7 uur slaap? Ik kan me de tijd niet heugen dat ik 7 uur sliep. Als ik er eens 4 ononderbroken slaap, is het veel. Niet dat ik daarover klaag, eigen keuzequote:Op maandag 22 november 2010 08:42 schreef Atreidez het volgende:
Zit verrassend scherp op me werk vandaag, na toch maar 7 uur slaap.. Alleen die kou, en dan zeggen ze dat er vrijdag weleens 15cm sneeuw kan liggen
TTNiet alle mannen zijn t zelfde he..
hhmm.. arelaxt!!quote:Op maandag 22 november 2010 12:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou we hebben op kantoor ook alweer een briljante maandagmorgen.
Ik start me computer op, maakt ie ineens geen verbinding tussen belangrijke programma's die ik nodig heb om teksten klaar te zetten en pagina's op te maken. Afgelopen vrijdag is IT-mannetje geweest, dus die gebeld met WTF heb je gedaan. Hij alles nagelopen en alles zou gewoon moeten werken, dus ligt het ws aan de programma's zelf.
Mn baas andere toko opgebeld die het programmabeheer doet...blijken ze failliet te zijnVandaag was hun laatste dag en ze zijn van alles aan het afsluiten...waaronder ws onze licenties, dus dat gaat lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |