abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2010 @ 14:25:38 #201
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89297097
Wat n gedoe saffier... Het lijkt wel Pasen! ;)

Troeta, ja mensen vragen dan inderdaad of ze haar vast mogen houden. Dus gewoon uitgelegd dat iedereen dan zou willen dus dat dat niet ging. Geloof dat de meesten dat wel begrepen.

Over de schoonmoeders: vind het altijd lastig als ik heel erg mijn best doe respect te hebben voor hoe zij dingen doet, maar datzelfde respect komt soms niet terug, vind ik. Het is duidelijk dat ze mijn behoefte aan privacy bizar vindt in elk geval. En toen ik (hoogzwanger) aangaf te willen stoppen met bv als ik weer ging werken wilde ze weten "of ik daar wel goed over had nagedacht, want het is zoveel beter voor je kindje". :{
Nee, duh. Natuurlijk denk ik daar niet over na.
Grom :(

Anyway: ik krijg het wel eens benauwd van al die te bezoeken ouders inderdaad. Mijn moeder was tijdens mijn zwangerschap heel relaxed en nuchter, maar nu kan ze geen week zonder.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_89299841
Fijn dat ze het begrepen! En zou idd ook oneerlijk zijn als twee mensen wel zouden mogen en de rest niet.
Op die eerste verjaardag waar vijftig mensen waren vroeg gelukkig niemand hem hoor,alleen mijn schoonouders,maar ik heb gelukkig geen problemen met hun,zijn leuke mensen.
Maar op die tweede verjaardag waren maar vijf mensen en dat drukke kind en iedereen wilde hem en toen ging het mis.
Met mijn eigen moeder ook geen problemen,ook al komt ze vaak en zegt ze wel heel vaak, vroeger deden we het zo en zo en zo en zo,hihi
En mijn eigen oma heb ik de afgelopen 8 weken vaker gezien dan de afgelopen 8 jaar en ze schud ietwat te hard met zijn armpje,maar ach,ze bedoelt het goed.
Ze breit en borduurt zich suf voor hem,dat is wel schattig.

Denk ook dat we gewoon moeten wennen aan dit nieuwe sociale leven als gezinnetje en het zal vast wel wat minder worden.
pi_89300007
Mijn kind heeft een slaapdag! We hebben net samen even gelegen, werd ze wakker, piepen.. Maar geen honger... Dus ik ff buiten gelopen met de hond en kind... Weer thuis, weer piepen.. Nou dan ga je maar terug naar bed, huilen, pop op dr hoofd, stil...
En opeens laat ze zomaar weer normale tijden tussen de voedingen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89300457
Saffier, gezellig dagje ziekenhuis dus.. Ben benieuwd naar de uitslag volgende week!

Ticoo, hier ook een slaapdag! Speentje erin en tukken maar :Z

Hik, fijn dat iedereen het leek te begrijpen! Ik doe bij een eventuele volgende voor familie ook een borrel. Zitten we tenminste niet weken met mensen opgescheept die we 3x per jaar zien.

Troeta, je hebt groot gelijk. Jij bent zijn moeder! En inderdaad is het ook een kwestie van wennen. Voor ons maar ook voor de opa's en oma's.

Fannetje, hoe gaat het met Anne?

En inderdaad gewoon een stukje respect. Ik wil gewoon dat je vraagt of je mijn kind uit de box mag halen. Of ze zomaar uit mijn hand te trekken. Maar het zijn super lieve mensen hoor. Ze bedoelen het ook wel goed maar soms wordt het irritant ;)
Ik werk als verpleegkundige dus kdv is eigenlijk niet te doen ivm onregelmatige diensten. Jasmijn gaat ip naar een gastouder en 1dag in de week naar mijn schoonmoeder. Maar goed bevalt het me niet dan doen we gewoon iets anders. Zal wel goed komen.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89301232
Floris slaapt ook veel vandaag...hij zal zo wel wakker worden, altijd namelijk als ik hier typ dat ie slaapt :') Heb iig in de tijd dat hij sliep erwtensoep kunnen maken :D
Heb ook t idee dat ie een groeispurt heeft, hij eet de afgelopen dagen ook meer.
pi_89302205
Ik ben gesloopt :D

Maar het ging goed, het viel me alles mee, Leia deed het perfect bij papa en morgen hoef ik niet!!
Alleen kolfde ik minder dan normaal, spanning? Misschien toch maar een neusspray fixen voor werkdagen...

Nu even bijlezen met prikkende ogen :D
pi_89309512
Fijn dat het meeviel Orea. Fijn dat papa bij der was. Ik denk inderdaad aan spanning dat het kolven niet lukte.
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 29 november 2010 @ 21:16:13 #208
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89317135
Orea fijn dat het meeviel!

We zijn heerlijk de stad in geweest met zn tweetjes. Lekker warme wantjes, een sjaal en een muts gekocht O+ .

Nathan was 5670 gram op het cb! *O*
pi_89319168
ik moet ook nog andere wanten voor floris. die hij nu heeft past ie volgend jaar vast wel :')
pi_89319197
quote:
Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef pessie het volgende:
Orea fijn dat het meeviel!

We zijn heerlijk de stad in geweest met zn tweetjes. Lekker warme wantjes, een sjaal en een muts gekocht O+ .

Nathan was 5670 gram op het cb! *O*
Wat was z'n vorige gewicht?
pi_89319290
Zo Nathan gaat hard :D Leia is nu net iets over de 7 kilo, maar die komt van bijna 4 kilo natuurlijk ;) nog even en hij haalt haar in :D

Zo ik ben echt uitgeblust, ik ben gewoon blij dak morgen niet hoef :@ ben benieuwd hoe dat straks gaat, 3 dagen achter elkaar per week, maar zal vast snel weer wennen!
pi_89319471
Jeetje!! Over de 7 kilo. En leia is maar een maand ouder dan Leyla. Ik hoop dat ze volgende week dinsdag 5,4 doet bij de cardioloog, dat is het gewicht wat ze toch minimaal zou moeten hebben dan. Afgelopen week lekker diarree... Dat werkt niet mee.
Duimen jullie mee?
Ik heb gewoon een slanke dame, geen spekkies hier.
pi_89319827
Maar hoe lang is Leyla nu? Leia is zeker 65 cm en het zal me niks verbazen als ze er al boven zit.. Ze lijkt niet zo spekkig als dat het klinkt moet ik zeggen! Volgende week prikjes, dan weet ik het zeker..

Uiteraard duim ik mee, krijgt ze nog krachtvoer?
pi_89320213
Jazeker, krachtvoer gaat er nog steeds in. Ik moet volgende week vrijdag, dan weet ik ook de lengte. Vorige meting was 57cm, ik gok dat ze nu net rond de 60 hangt.
pi_89320717
Spannend! Tussendoor wegen wordt natuurlijk lastig met weer aan de slag vanaf woensdag?
pi_89320924
Ik zou morgen kunnen gaan, maar ik ga Sint inkopen doen. Prioriteiten.. Bovendien is ze ziekjes geweest, dus kans is groot dat het niet denderend is, en dan ga ik me toch alleen maar zorgen maken. M'n meis is gewoon vrolijk, heeft vandaag een slaapdag, drinkt 9x per dag en plast ook goed. Prima dus, ik zie het volgende week wel.
pi_89321189
Dat is ook het belangrijkste :Y
  maandag 29 november 2010 @ 22:56:20 #218
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89323803
Goed zo Tico. Dat is waar het om gaat inderdaad.

Ik net even een kleine fit gehad over iets dat eigenlijk niet belangrijk is, maar toch.
Afgelopen weken de balen gehad van shoppen. Snapte natuurlijk wel dat ik niet in mijn oude maatje kon, maar na al die afgedragen zwangerschapsspullen had ik op z'n minst gehoop op een leuk tuniekje ofzo... Niks!
Ga ik net mijn spullen opbergen blijkt dat echt het ENIGE nette jurkje dat ik nog paste (en dat natuurlijk alleen gestoomd mocht worden) per ongeluk met de reguliere was is meegegaan. Dr is echt niks van over! :'(
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 29 november 2010 @ 23:00:36 #219
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89324065
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat was z'n vorige gewicht?
Maandag: 5510
Donderdag:5615
Vandaag:5670

Maar hij kan donderdag ook gewoon minder hebben geplast ofzo. Ik ben tevreden in ieder geval, 160 gram in een week *O*

Hik dat is echt balen!!!
pi_89324943
Hier wordt geduimd ticoo! Maar inderdaad volgende week is een betere graadmeter..

Nathan ook al zo goed gegroeid!

Hik, balen van je kleding! Hopelijk kun je snel iets vinden!

Wij moeten morgen ook naar het cb. Ben benieuwd hoe ze gegroeid is.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89328827
Goedzo Nathan, lekker groeien! Wel een raar idee dat 'ie 4 weken ouder is dan E, zij is al ongeveer 6,5 kilo (maar bij de geboorte 3,7 dus geen eerlijke vergelijking). Maar ik zou ze dan wel eens naast elkaar willen zien, zijn vast 2 totaal verschillende figuurtjes. :D

Oooh, Hik, dat is echt kuhlote. :X

Fijn dat Leia het goed heeft gedaan, Orea!

Super dat Leyla ook goed gaat, Tico. :)

Hier alles gewoon goed met mijn O+ dochter O+ heerlijk kind. Na haar klets-obsessie is ze nu erg met haar handjes in de weer. Constant aan het frummelen, vastpakken en kijken. Alleen buikliggen + hoofd optillen is nog steeds not done. Als ze 5 seconden ligt dan gaat ze al heel zielig huilen. :') Nou ja, je kunt ook niet alles tegelijk leren.
pi_89331431
floris is denk ik zoiets als Leia :)
morgen weer cb dus dan weet k t precies

pessie fijn dat nathan weer goed groeit!
pi_89337161
ow hik toch :*

ben blij te lezen dat het met jullie kindjes allemaal goed gaat!
pi_89338174
Even een klein berichtje van mij..

Het moederschap slokt m'n tijd op :D Ook amper zin om hier te reageren, zit veel liever met m'n ventje.
Die het overigens uitstekend doet! Voeden doe ik nu met een tepelhoedje omdat het echt te pijnlijk voor mij is anders, en af en toe doe ik kolven of bijvoeden met kunstvoeding.
Vandaag m'n 1e dag zonder kraamzorg, alleen m'n moeder is er, en we konden heerlijk uitslapen tot half 11 nadat hij om 7 uur vanmorgen voor het laatst gegeten had.
Heerlijk om nu m'n eigen ritme te bepalen, en zaterdag mogen we voor het eerst met z'n drietjes naar buiten!
Julian is een heel tevreden en makkelijk kereltje en we zijn helemaal verliefd. Hij is ook erg sterk, doet vanaf de 2e dag gewoon al z'n hoofdje af en toe optillen! Navelstompje was er op dag 5 al af!
Ik heb ook een andere grote vent ervoor teruggekregen, wat een supertrotse papa is ie! Heb dus vlinders in m'n buik van beiden mannen O+ Ik zal nog even een fotootje posten in het fototopic.

Fijn dat het bij de rest ook goed gaat. Ik ga weer even verder keuvelen :D
Back in business.
pi_89338589
Shirley, fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk genieten van je mannetje!

Wij zijn terug van het cb! Heerlijk geglibberd op de weg! Madam doet het prima! Ze is wel te dik en te klein ;(
Ook vond ze de voorkeurshouding duidelijk aanwezig en zag ze al een afmatting. Ze vond het niet nodig om ons nu al door te verwijzen naar de fysio omdat haar nekje niet vast zit. Ik ga toch even overleggen met osteo. Baat het niet dan schaad het niet.

Gewicht: 29-10-2010 3975 gram
Lengte: 50 cm

Gewicht: 30-11-2010 4595 gram
Lengte: 53 cm
nou nog ff uitvogelen hoe ik zo'n mooie grafiek krijg
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')