abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89145736
Pessie hoe gaat het nu bij jou?

Shirley, Je kan beter even een laktatiekundige raadplegen, pijn is bijna altijd te wijten aan verkeerd aanhappen van je kleine. Door een goede begeleiding kan je borstvoeding toch gewoon goed gaan, succes ermee.

Kaatje, Fijn dat het bij jou weer wat beter gaat. Hoe gaat het verder met jou?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89145891
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:42 schreef Ticootje het volgende:

Kaatje, Fijn dat het bij jou weer wat beter gaat. Hoe gaat het verder met jou?
Laten we het daar maar niet overhebben... :'(
*poef* nu is het weg
pi_89145954
quote:
9s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Laten we het daar maar niet overhebben... :'(
Ach meis! Je hebt wel voldoende steun thuis? Ff lekker uithuilen enzo... Het voelt inderdaad zo kut als het gewoon niet lekker gaat.
pi_89146475
Ach kaatjejannie :*
  donderdag 25 november 2010 @ 19:06:57 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89146898
Kaatje :* . Sterkte meid!

Ik heb net met de electrische kolf nagekolfd. Kwam niet zoveel uit dus bewaar het even voor de nakolfsessie van vanavond en geef het dan wel even bij. Voelt wel veel fijner, medela itt Avent handkolf. De laatste is prima voor een keer afkolven, maar 5 a 6 keer per dag is wel veel.
Kwam manlief thuis, zegt ie dat ie ook wel de symphony voor me had willen huren o|O . Ik ben te zuinig en te hard voor mezelf volgens mij...
Vannacht maar weer even kijken hoe het gaat. Nathan slaapt echt merkbaar langer overdag, net alweer bijna anderhalf uur!!!

Heej, we hebben <O) oO/ en 8} emoticons *O*
Heel fout, ik weet :@
pi_89147319
Ik krijg er nu na het drinken zo'n 30cc uit, maar aan het apparaat geen tsr.. Ik had de neusspray nog, dat werkt wel. Maar net nog een flesje aangeboden, maar ze hoefde echt niet. Ze ligt nu te slapen en voor vandaag heb ik wel weer genoeg gekolfd vind ik.
pi_89147571
Kaatje vervelend dat t met jou niet zo lekker gaat ;(

Shirley, rot van de bv. Ik zou m idd overdag niet meer dan 4 uur laten slapen. Wat Orea dus al zei eigenlijk :)

Pessie, merk je wel dat je productie omhoog gaat??

Al die bv perikelen :) Tis prettig en makkelijk als t allemaal goed gaat, maar maakt je zo onzeker als t even niet zo lekker loopt. Althans dat vond ik.

Ben vanavond helemaal alleen (nou ja met Floris dan). R is bij mn ouders in t nieuwe huis aan t helpen :)
Ongezellig hoor. Floris ligt op bed, is alleen een beetje aan t mopperen, maar wel heel moe. hij had helemaal rode wangen O+
(en dan heeft ie gewoon bijna 3 uur geslapen vanmiddag)
pi_89148104
Nog 3 werkdagen en dan gaat ook Leyla naar het kdv.
Daar krijgt ze eerst de afgekolfde melk, maar als mevrouw opeens het licht ziet en meer wilt mag ze gewoon kunstvoeding erbij, kind hoeft geen honger te lijden.
pi_89148797
dat gaat snel tico
is ze er al s geweest eigenlijk??

oh en floris op bed was van korte duur, het mopperen ging over in huilen :)
dus we zitten samen te laptoppen :P (nja nu ligt ie op de grond met de babygym te spelen)

oh en nutriton lijkt te werken, zelfs meteen boer kwam er niets uit. ik heb gewoon een snelle drinker geloof k, fles met nutriton deed ie 15/20 minuten over, met kleine speen

oh en trouwens hoeveel organisaties zijn er wel niet die voor kinderen met leukemie of kanker kaarten verkopen...
echt sinds floris er is zijn er 3 van die jongeren geweest. Ik heb 1 keer kaarten gekocht (toen was ik net bevallen :') en moest k t wel kopen van mezelf aangezien er versierd was en hormonen enzo).
Mijn reactie net was dus ook: alweer.
(en floris huilde dus had niet veel zin in dat gezeur)
pi_89149011
Nee woensdagochtend is de eerste keer. Ik was er voor de intake en toen mocht ze wel in de box liggen, maar de kindjes waren net allemaal aan het spelen en Leyla was moe, dus dat was geen goede optie. Ik geef haar bedje wel gewoon mee.
pi_89151576
spannend hoor :)
nja met dr eigen bed moet t goed komen toch?!
  donderdag 25 november 2010 @ 21:00:22 #137
259886 pessie
pi_89152245
Ik meen van de LK te hebben begrepen dat het niet zozeer aan mn productie ligt maar meer aan de luiheid van Nathan. Het idee is dat hij nu leert geen honger meer te hebben zodat hij harder zn best gaat doen om dat te voorkomen. 's Nachts doet hij dus niet zn best (valt continue in slaap e.d.), en kolf ik zo 80cc. 's Ochtends gaat het ook moeizaam, en krijg ik er dus ook zo 60 tot 80cc uit. De rest van de dag is hij goed helder dus drinkt hij goed. Maar goed, dat is wat ik begrepen heb. Ik vertrouw mn lactatiekundige, als zij zegt dat dit werkt, werkt dit, ze heeft al heel vaak aan mij bewezen dat ze echt weet waar ze het over heeft. Maar ik ga haar maandag denk ik weer bellen, het idee is namelijk dat Nathan op een gegeven moment de na-kolf voedingen gaat weigeren omdat zn buikje al vol zit, maar daar lijkt het nu nog niet op.
Oh ja, ik ga vannacht Nathan's luier verschonen voor de voeding, kijken of ik hem daar helderder mee krijg. Brr, wordt fris, zal mn badjas maar vast klaarleggen!
pi_89152443
Pessie, ik denk dat Leyla dat ook doet hoor. Die vindt het heel fijn als mn borsten flink vol zitten en de melk door haar neus schiet, maar zodra de productie zich afstemd doet ze ook geen echte moeite om bij de rest van de melk te komen... Ik heb net 3x een flesje gemaakt (ik maakt steeds kleine beetjes) en die dronk ze na de borst toch nog helemaal op. Ze zal dus wel niet zoveel uit de borst hebben gedronken, maar ik kolfde toch nog 50cc na de voeding. Net zoveel als dat zij uit de fles dronk... Raar kind.
pi_89153447
Morgen ga ik wel weer even bellen naar de huisarts, kind heeft nu 2 dagen diarree. Eigenlijk wil is gewoon dat ze even gezien wordt, gewoon voor de zekerheid.
  donderdag 25 november 2010 @ 21:28:12 #140
259886 pessie
pi_89153643
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, ik denk dat Leyla dat ook doet hoor. Die vindt het heel fijn als mn borsten flink vol zitten en de melk door haar neus schiet, maar zodra de productie zich afstemd doet ze ook geen echte moeite om bij de rest van de melk te komen... Ik heb net 3x een flesje gemaakt (ik maakt steeds kleine beetjes) en die dronk ze na de borst toch nog helemaal op. Ze zal dus wel niet zoveel uit de borst hebben gedronken, maar ik kolfde toch nog 50cc na de voeding. Net zoveel als dat zij uit de fles dronk... Raar kind.
Maar, ik, noch mijn man, ga het trekken gedurende maanden 's nachts te kolven... Een week is ok, maar dan moet er wel verbetering zijn...
Overdag doet Nathan wel echt heel hard zn best, dan kolf ik ook echt heel weinig (ben nu begonnen die voedingen te stoppen met kolven, voor 2 druppels heb ik geen zin 10 minuten aan een apparaat te hangen). Maar 's Nachts valt Nathan in slaap tijdens de voeding, en dat is 's ochtends ook zo...
pi_89153693
Irritant!
  donderdag 25 november 2010 @ 21:29:20 #142
259886 pessie
pi_89153847
En voordat ie naar bed gaat een flinke fles erin en dan laten slapen? Niet meteen nu, maar als ie weer goed aankomt?
  donderdag 25 november 2010 @ 21:32:41 #144
259886 pessie
pi_89153917
op welk moment moet ik dat kolven?
pi_89154057
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:32 schreef pessie het volgende:
op welk moment moet ik dat kolven?
Ik zou dat over de dag bij elkaar kolven steeds na de voeding en dan een flinke fles van zeg 100 of 120 cc erin proppen als hij dat pikt. Dat deed ik bij Jen, werkte super.
pi_89169976
Nog even over dat ritme,dat gaat sinds gister weer beter. Vond het wat lastig als we gingen wandelen,dan kan die echt de hele dag slapen om dan half twee snachts lekker wakker te zijn.
Mex wrijft zo ontzettend in zijn gezicht,kan niet echt goed bepalen of het nou jeuk is of een trekje van hem.
Eerst sabbelde hij bij stressmomentjes op zijn handen,maar nu dus dat wrijven,ook als hij honger heeft kan die zo een kwartier doorgaan. Heel zn gezicht is rood en schraal.
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:39:13 #147
259886 pessie
pi_89172213
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zou dat over de dag bij elkaar kolven steeds na de voeding en dan een flinke fles van zeg 100 of 120 cc erin proppen als hij dat pikt. Dat deed ik bij Jen, werkte super.
Goed idee! Ga het dan proberen alhoewel...

Vanochtend werd Nathan pas om 5.45 wakker :o . Ik heb eerst zn luier verschoont, en toen ben ik met hem in de woonkamer gaan zitten. Hij heeft toen heel goed gedronken en ik kolfde maar 20cc na afloop. Kortom, misschien moet ik hem wakkerder maken wanneer hij wakker wordt, en niet meer liggend voeden want daarvan valt hij in slaap. Ik denk dat hij laat wakker werd omdat het wat warmer was in de slaapkamer, we hadden de verwarming een beetje aangelaten omdat ik met manlief had afgesproken vannacht in de woonkamer te gaan zitten, maar het is hier steenkoud zonder verwarming. Onder hoeveel dekens liggen jullie kids nu? Nathan onder 2. Kun je een kind een slaapzak aan doen en daarna zn armpjes inbinden? Of is dat zielig/af te raden.

En ik kan niet naar de markt -O- . Er is een lading sneeuw gevallen -O- . Ticket naar Gran Canaria?
pi_89175911
floris ligt onder 1deken, en dan dubbel geslagen. daaronder heeft ie een slaapzak en pyjama en romper met lange mouwen aan. althans dat was vannacht, soms ook romper met korte of zonder mouwen. net wat ie aanheeft gehad.
slaapzak is soms winter soms zomer.
pi_89176147
Fijn dat het zo lijkt te werken pessie! Die armpjes,geen idee, doe je dat normaal zonder slaapzak wel?
Mex heeft een slaapzak en een lakentje en dekentje, dan heeft hij een romper aan met een truitje erboven en blote beentjes of soms een boxpakje.
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:41:44 #150
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_89177070
Mikai ligt ook onder 2 dekens. Sinds gisteren onder een dubbele wollen, hij was gisterenmorgen gewoon heel koud (z'n linkerarmpje was koud tot aan de elleboog). Vannacht heeft hij het lekker warm gehad.
Hier nog geen slaapzakje, maar dat duurt niet lang meer. Maar met slaapzakje zou ik geen armpjes inbinden. Dan kan je beter zo'n zak speciaal daarvoor kopen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')