Laten we het daar maar niet overhebben...quote:Op donderdag 25 november 2010 18:42 schreef Ticootje het volgende:
Kaatje, Fijn dat het bij jou weer wat beter gaat. Hoe gaat het verder met jou?
Ach meis! Je hebt wel voldoende steun thuis? Ff lekker uithuilen enzo... Het voelt inderdaad zo kut als het gewoon niet lekker gaat.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet overhebben...
Maar, ik, noch mijn man, ga het trekken gedurende maanden 's nachts te kolven... Een week is ok, maar dan moet er wel verbetering zijn...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, ik denk dat Leyla dat ook doet hoor. Die vindt het heel fijn als mn borsten flink vol zitten en de melk door haar neus schiet, maar zodra de productie zich afstemd doet ze ook geen echte moeite om bij de rest van de melk te komen... Ik heb net 3x een flesje gemaakt (ik maakt steeds kleine beetjes) en die dronk ze na de borst toch nog helemaal op. Ze zal dus wel niet zoveel uit de borst hebben gedronken, maar ik kolfde toch nog 50cc na de voeding. Net zoveel als dat zij uit de fles dronk... Raar kind.
Ik zou dat over de dag bij elkaar kolven steeds na de voeding en dan een flinke fles van zeg 100 of 120 cc erin proppen als hij dat pikt. Dat deed ik bij Jen, werkte super.quote:
Goed idee! Ga het dan proberen alhoewel...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou dat over de dag bij elkaar kolven steeds na de voeding en dan een flinke fles van zeg 100 of 120 cc erin proppen als hij dat pikt. Dat deed ik bij Jen, werkte super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |